Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-15, 20:28   #21
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

IPhone 6! Jeg trodde jeg kom til å synes den var for stor, men det syns jeg overhodet ikke nå som jeg har den. Love it!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 20:31   #22
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Samsung S5

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 20:46   #23
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Jeg er kjempefornøyd med Samsungen min, men neste telefon blir nok iPhone siden jeg har jobbtelefon og trenger en del apper som bare fungerer på iOS. Jeg har allerede forsaket Galaxy pad og gått over til iPad.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 21:01   #24
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Fikk ny mobil til jul; Sony Xperia Z2. Utrolig fornøyd med den. Iphone er lite aktuelt her i heimen, da driftsavdelingen liker å ha mulighet til å gjøre noe med den Gikk fra Samsung Galaxy Nexus. Men er så fornøyd nå at jeg hadde garantert gått for en Xperia Z igjen, og ønsker man seg en enda nyere modell så kan man jo gå for Z3. Batteriholdbarheten er uuutrolig bra med Xperia. Lader den kun annehver kveld, og jeg bruker den mye. Eldste har Z1 og er like fornøyd.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 21:43   #25
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Den samme som jeg har nå: iPhone 6

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 22:03   #26
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

HTC One. Har forrige generasjon (M7) og elsker den. Kommer ny modell nå i vår.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 22:42   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

iPhone 6. Jeg har den, da. Så det måtte være om jeg ikke hadde den. Kjæledegget mitt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 22:46   #28
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Jeg hadde nok valgt Samsung galaxy S5 igjen jeg.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 23:19   #29
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Jeg har en Samsung Galaxy S5, og hvis jeg måtte erstatte den i dag ville jeg uten tvil ha kjøpt samme telefon.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 03:03   #30
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Jeg kjøpte Sony Xperia Z3 Compact, og hadde glatt valgt den igjen. Jeg elsker den. Den har fantastisk batteritid, og jeg liker at den er liten av vekst uten at det er på bekostning av ytelsen.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 07:29   #31
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Samsung Galaxy S5 eller S5 Active!

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 08:50   #32
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Samsung Galaxy S5.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 08:57   #33
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

iPhone 6 tror jeg. Har 5S nå, er veldig fornøyd. Men ikke kjøp den med minst lagring - jeg har 16 GB fordi det var det eneste alternativet i webshoppen på jobben. Det er for lite.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 08:59   #34
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Iphone 6.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 13:56   #35
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Jeg har 128 gb. Euforisk lykke!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 18:04   #36
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Jeg er fortsatt veldig i tvil om hvilken jeg bør gå for jeg, altså.

Saken er som følger: Har en ganske nøyaktig to år gammel Samsung galaxy s III. Etter at jeg fabrikktilbakestilte den for et par måneder siden, har den funket som bare det. Jeg er strålende fornøyd med den, bortsett fra batterikapasiteten. Nå er den så elendig, at det ikke er til å leve med lenger. Batteriet går ned fra 100 til 60-70 prosent før jeg har kommet meg ut av døra på morgenen uten at jeg en gang har skrudd av skjermspareren, og jeg skal ikke bevege meg langt unna laderen før det er helt på null.

Jeg tror valget står mellom Samsung S5, Iphone 5s eller 6 og denne Sony Xperia Z3 Compact. Sistnevnte vet jeg ikke så mye om annet enn at jeg ser mange anbefaler den og framhever nettopp batterikapasiteten. Er batterikapasiteten på den mye bedre enn på andre mobiler? Og har den like godt kamera som Iphone og Samsung?

Egentlig synes jeg både Samsung s5 og Iphone 6 er for store, men mulig det bare er en vanesak. Egentlig synes jeg Iphone 6 er alt for dyr også, men vurderer om den virkelig er verdt pengene, liksom ... ?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 20:19   #37
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Fikk jeg velge uten å tenke på pris etc, så hadde jeg valgt iphone 6 med 128 gb.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 21:03   #38
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

iPhone 6 eller Nexus 6.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 10:27   #39
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Klarer ikke å bestemme meg, men må ha ny mobil om jeg skal slippe å ha med laptop overalt for å ha mulighet til å lade mobilen også der det ikke er stikkontakter.

Dere som har Iphone; kjøper dere fra Apple store eller en annen butikk om prisen er den samme?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 10:34   #40
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Jeg ville valgt Samsung S5, og har en S4 fra før. Den har slitt med batteriet, og jeg har kjøpt nytt batteri to ganger, og nå oppfører den seg litt mer normalt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no