Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-15, 06:50   #41
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Begge tomlene og høyre pekefinger. Det ser ut til at jeg klarer meg med det.

Samme her. Og jeg veksler mellom alle disse, litt avhengig av situasjonen.

Jeg tror jeg elsker min IPhone 5s.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 07:16   #42
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.822
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Begge tomlene, og både høyre og venstre pekefinger. Like fleksibilitet i hverdagen. Har 5s, 5 før det. Liker den godt. Tror det blir iPhone når denne er utrangert også.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 07:54   #43
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Har iPhone 5s. Det eneste som irriterer meg er batterikapasiteten. Når jeg bruker Runkeeper ute i kulda, er det virkelig ille. Ellers så varer batteriet sjelden en hel dag, så jeg vurderer å skaffe meg en ekstra lader å ha på jobb, for det holder nesten ikke lenger å bare lade om natta.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 08:32   #44
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Jeg har en iPhone 5 i skuffen, og en Nexus 5 som jeg har bestemt meg for å like. Det jeg foreløpig ikke har funnet ut av er hvordan jeg kan sende tekstmeldinger til flere samtidig. Utrolig irriterende! Og for en ihuga eplefan må jeg si at android er mindre intuitivt enn epleproduktene, altså.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 08:40   #45
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Jeg har en Samsung S3 som er to og et halvt år. Den er egentlig mer en fasttelefon enn en mobil fordi batteriet er så dårlig.I tillegg er den treg og flere apper bare lukker seg så den synger helt klart på siste verset.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 08:46   #46
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Har iphone som er ett år gammel, hadde tidligere flere typer Galaxy, liker iphone bittelitt bedre. Ryddigere, enklere og renere i designet. Alt er egentlig perfekt, har ikke hatt problemer med dårlig batterikapasitet heller.
Når det er sagt - var fornøyd med Galaxy også, litt hipp som happ, men som den jåla jeg er velger jeg nok iphone neste gang også, liker designet veldig mye bedre. Den er dessuten hakket mer brukervennlig, så jeg kan jo skylde på det.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 08:46   #47
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

iPhone 4s og irriterer meg ikke over noe. Jo, kanskje at det er litt for lite lagringsplass, men det er jo egentlig lett å komme forbi.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 08:49   #48
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Har iphone 6 og er bare fornøyd.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 08:51   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Jeg har iPhone 5s, lot meg overtale av min bror med flere til å kjøpe den, og jeg har angret som en hund etter første stund. Skal aldri mer ha iPhone igjen, for en møkkatelefon. Tiden frem til jeg kan kjøpe ny SAMSUNG er ulidelig, jeg må vente helt til abonnementet mitt går ut i juli, det er for lenge. Da skal dattera mi overta iPhonen min, hun gleder seg ihjel, stakkars.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 09:04   #50
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Jeg har iphone 5. Den er 2-3 år gammel. Den har begynt å fuske litt og batterikapasiteten er ikke den aller beste. (mest når det er kaldt - da går den fra 48 % til 0 på notime.

Jeg har lader både på kontoret + at jeg fikk en slik nødlader i julegave, så jeg får fint til å være tilgjengelig.

Ingen grunn what so ever for meg til å bytte telefon til noe annet enn iphone. icloud er genialt i forhold til telefonbytte også. Ett trykk og alt - inklusive bilder og meldinger er med over. Got to love it!

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 09:05   #51
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Samsung galaxy S3 tror jeg (eller 2? ) Den er 2,5 år gammel.

I hvert fall liker jeg den veldig godt, men hadde likt den bedre om den hadde uendelig med lagringsplass.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 09:25   #52
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Har hatt Samsung S4 i 3 år - helt fantastisk, men etter 3 år kokte laderen og batteriet.
Hadde IPhone 5 i 2 uker - den har jeg ikke lengre, fin spillemaskin, men ubrukelig som arbeidsverktøy for meg. Sitter med en flunkende ny Samsung S5 - veldig spent. Pt. Ser det bra ut.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 09:49   #53
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Samsung S5. Funker som bare det! Noen ganger skrur jeg på en opptaker av lyd, aner ikke hvordan det skjer eller hvis den brukes til. Det er det eneste irriterende jeg kommer på. Min har god batterikapaistet, men er brukt i under ett år.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 09:54   #54
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Etter at ukenr. nå vises i kalenderen har jeg absolutt ingen klager på min Iphone 5. Den må lades hver natt, men det er helt greit.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 09:58   #55
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

iPhone 5s, dårlig batteritid. Jeg har bare hatt iPhone siden de kom så jeg kommer vel ikke til å bytte til noe annet siden jeg ikke gidder å lære meg noe nytt, haha.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 10:02   #56
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

iPhone 6 og elsker den. Batteriet holder i massevis til en hel dag, inkludert surfing, musikk og spilling, og skjermen er stor nok til at jeg nesten ikke bruker iPad lenger.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 10:06   #57
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

LG2 og har ingenting å klage på. Den fungerer akkurat som den skal, god batterikapasitet, lader styggfort, god skjerm, og det aller beste; ikke et epleprodukt.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 10:29   #58
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

iPhone 6 plus. Nå savner jeg ingenting. På iPhone 5 var det dårligere batteri, men det var en felles feil på mange og ble rettet til slutt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 12:00   #59
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Nokia Lumia 920. :motstrøms: Batterikapasiteten begynner å bli mindre nå etter snart to år, men ellers et suverent arbeidsverktøy, veldig ok til alt annet, kjempebra kamera, alt jeg trenger av apper. Kommer ikke på noe jeg er irritert over, annet enn at den ser ut til å vare til evig tid, og jeg har kjempelyst på nyere modell av samme merke, f.eks. en 930, knall oransje eller grønn.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-15, 12:04   #60
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

iPhone 5s og er veldig fornøyd. Eneste jeg irriterer meg over er at jeg kjøpte knallhvitt omslag, det er ikke hvitt lenger for å si det sånn. Må bare huske å kjøpe nytt

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no