Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-15, 20:15   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

LilleT fortsetter på sin leting etter den beste mobilen ...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 20:17   #2
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Samsung Galaxy S4, tror ikke det er noe ved den som irriterer meg. Eller, kanskje batteritiden, men den er trolig generelt dårlig på smarttelefoner? Jo, liten lagringsplass, men mener man sikkert kan kjøpe til en slik brikke med ekstra lagringsplass. Ikke så inne på akkurat det der.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 20:17   #3
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Jeg har en samsung galaxys3. Jeg er stort sett fornøyd, det eneste jeg er misfornøyd med er dårlig batteritid, nå er den over et år gammel, så vet ikke helt hva jeg kan forvente.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 20:19   #4
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Jeg har samsung galaxy s4 activ. Den har fryktelig dårlig dekning/mottak av signaler. Dette fant jeg desverre ikke ut at var et vanlig problem før en stund etter at jeg kjøpte telefonen. Mobilnett kan jeg nesten glemme å bruke. Ellers er telefonen topp.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 20:20   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Jeg har iPhone 5s, og det eneste som er irriterendes er at batteriet tappes fort når det er kaldt. Men jeg har egentlig bare hatt problemer med det når jeg skal ta bilder på skitur. Og i prinsippet er ikke det et problem, jeg står sjeldent på ski.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 20:31   #6
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

iPhone 4s. Jeg tror den er fire år, da er det vel ikke lov til å irritere seg over batteritid?

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 20:31   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

iPhone 4, tappes lett og tåler dårlig kulde. Runkeeper ute om vinteren er ustabil med navigering. Kamera er ikke all verdens.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 20:33   #8
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Jeg har iphone 5s, helt ny arvtager til en tre år gammel iphone 4s. Jeg var misfornøyd med batteritid på den forrige, synes generelt de burde vare lenger, og bytta både skjerm og batteri på den før jeg til slutt så meg nødt til å kjøpe helt ny. Bortsett fra det er jeg vel bare misfornøyd med at de er knuselige. Den jeg har nå er det ingenting å utsette på så langt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 20:34   #9
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Jeg har iPhone 5 og irriterer meg grenseløst over dårlig batterikapasitet. Men ikke nok til at jeg vurdere noe annet en iPhone.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 20:36   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg har iPhone 5 og irriterer meg grenseløst over dårlig batterikapasitet. Men ikke nok til at jeg vurdere noe annet en iPhone.

Samme her.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 20:40   #11
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Samsung Galaxy S4 Active.

Jeg irriterer meg over batterikapasiteten, men det har jeg gjort med alle smarttelefoner jeg noensinne har forholdt meg til. Den holder jo gjennom dagen.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 20:44   #12
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Samsung S5. Elsker, elsker. Supert batteri, kongekamera. Og det beste er at den er vanntett, så jeg kan faktisk ha den i BH'n når jeg trener.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 20:47   #13
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Samsung Note 4. Irriterer meg ikke over noe. Aldri hatt bedre mobil

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 20:52   #14
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Etter mange år med Samsung Galaxy (S2 og S4) kjøpte jeg min første iPhone i sommer (5S). Har ikke angret et sekund.
Var veldig glad i S2, men de senere modellene syns jeg hadde for mye tull. (Mannen hadde en S3, så vi dekket alle frem til den nyeste. )

Men jeg er glad jeg ventet til 5S kom og ikke kjøpte en 5, det virker som om det har vært litt mer tull med den.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 20:57   #15
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Har en iPhone 4, treg som fy, 8 gb, altfor liten lagringskapasitet, dårlig kamera. Den er rett og slett utdatert...

Snuser på ny og vurderer å konvertere til android...

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 21:00   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

iPhone 5s, irriterer meg bare bittelitt over at jeg må bruke to hender når jeg skal åpne med fingeravtrykkslåsen. Ellers veldig nøgd.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 21:05   #17
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Har en iphone 5 som er to år og den fungerer helt topp. Eneste minuset er hvis jeg skal laste inn lydbøker fra #&¤#%&¤ itunes via pc, det knoter jeg med hver gang.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 21:09   #18
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

iPhone 5s, irriterer meg bare bittelitt over at jeg må bruke to hender når jeg skal åpne med fingeravtrykkslåsen. Ellers veldig nøgd.

To hender?
Fingeravtrykkslåsen er forresten bare helt genial.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 21:10   #19
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

iPhone 5S, som jeg er veldig glad i. Det enest jeg ikke liker er at det allerede er kommet en ny modell, for jeg liker ikke utseendet på 6'eren like godt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-15, 21:15   #20
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

iPhone 5S, som jeg er veldig glad i. Det enest jeg ikke liker er at det allerede er kommet en ny modell, for jeg liker ikke utseendet på 6'eren like godt.

Enig. Jeg ville ikke hatt 6'eren, en av grunnene til at jeg gikk over til iPhone var designet og det har de plutselig gått bort fra. Den nye ser mer ut som en Samsung.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no