Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

I den evige runddansen om Flexus-validering

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-10, 09:04   #41
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette forutsetter jo at systemet fungerer, og BenMurphy har jo allerede konkludert med at det aldri kommer til å skje.

For kundenes del, hadde det jo fungert ypperlig, altså at man slapp å betale for reiser hvor man ikke fikk validert kortet, så klart. Kanskje ikke like fristende for Ruter. Men Ruter virker svært lite innstilt på å få til noe som er en fordel for kundene i det hele tatt, i denne saken.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 09:30   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Ruter burde få til samme system som i London, men det betyr selvsagt at de er nødt til å ansette folk på hver stasjon som kan passe på systemet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 09:41   #43
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Oyster er fint. Det virker bare. Også regner det ut hva som blir billigst i løpet av en dag, det er fint.

Det sto i avisen for litt siden at de barrierene på t-banen her aldri vil bli tatt i bruk, siden de må ansette noen til å passe på, og til å åpne opp i tilfelle brann. Det har de ikke penger til, de har jo brukt de til å kjøpe barrierene.

Og de har bare en eller to kontroll-enheter som virker, derfor kontrolleres aldri Flexuskort. I tillegg er de visst store og tunge, og det er ikke alltid de greier å koble seg opp mot Flexus-systemet. Håpløst.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 09:46   #44
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Etter å ha lest meg gjennom denne tråden, konkluderer jeg med at jeg egentlig er ganske fornøyd med ikke lenger ha behov for daglig kollektivtransport i Oslo.

Jeg konkluderer også med at et eller annet sted må det ha sittet en gjeng med totalt inkompetente mennesker som har klart å lage et slikt idiotsystem.

Og så kan jeg også nevne at tar man tog mellom Oslo og Drammen i rushtiden, fungerer det også veldig greit å kaste seg over første ledige setet ved vindu, åpne ei avis sånn midt inni og være veldig opptatt med å lese den når konduktøren kommer.

Har jeg hørt...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 09:47   #45
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Jeg er sikker på at Oslos befolkning kunne har reist gratis med Ruter i årevis, før vi kommer break even med alle pengene Ruter har surret bort på Flexus. Kollektivtilbud burde egentlig være gratis.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 10:56   #46
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har akkurat oppdaget at upersonlig Flexusmånedskort er billigere enn personlig.

Det er kanskje fordi at dersom du skulle miste kortet ditt kan du få dette sperret og nytt kort med gjenværende beløp utlevert.

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 11:43   #47
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Jeg tviler egentlig på at de kommer til å få lov av Samferdselsdepartementet til å bøtlegge reisende med gyldig billett, i følge Aftenposten har de jo allerede fått avslag på dette i mars i år, men de gir seg ikke, og prøver på nytt nå. Bernt Reitan Jenssen, direktøren i Ruter, er åpenbart like defekt og ubrukelig som billettsystemet han har ansvar for.

Hvis systemet faktisk virket tilfredstillende hadde det jo ikke nødvendigvis vært et stort problem å plinge denne billetten ved påstigning, men det kommer det neppe noengang til å gjøre. Og selv om de mot formodning skulle greie å få leserne på buss og trikk og sperringene på T-banen til å faktisk lese av kortet raskt og effektivt når man holder det mot leseren, så er ikke dimensjoneringen eller den fysiske utformingen av hverken lesere eller sperringer god nok til at dette noen gang kan virke tilfredstillende. Alt med systemet ser ut til å være designet for å være defekt. Det er ganske imponerende; i tillegg til at det slett ikke virker slik det skal ser de virkelig ut til å ha prøvd å gjøre alt feil med vilje, både den fysiske utformingen og plasseringen av enhetene (lesere på buss og trikk er konstruert og plassert alik at man kan ikke se skjermen uten å gå ned på kne, skjermen på t-banen er plassert ved kortleseren, så man må se ned i stedet for å se dit man skal gå), måten de har programmert responsen på skjermen når man leser av kortet (utløpstidspunktet vises så kort tid at jeg ikke rekker å lese det (jeg leser svært raskt), og man kan ikke prøve på nytt med det samme for å lese resten av linjen) og hele transaksjonssystemet for kjøp av billetter både på automater og hos kommisjonær er grunnleggende feil; det burde ikke være mulig å basere seg på et system som i det hele tatt kan trekke pengene dine uten at du får overført en blllett til kortet ditt, men dette skjer ofte (og akkurat dette med billettkjøp er ikke vanskelig å gjøre riktig, det er en av de mest ubegripelige feilene med systemet, inkompetansen som er utvist her er så enorm at jeg får vondt i hodet av å tenke på det).

På mandag var det billettkontroll på Nationaltheateret T-banestasjon i morgenrushet; køen foran automatsperringene var lang og gikk langsomt, så jeg gikk naturligvis på siden og viste Flexuskortet mitt til en kontrollør; han så på meg, åpnet munnen og begynte å si noe – ganske sikkert at jeg måtte gå i køen for å blippe kortet – men han bet av før første ord ver ferdig og vinket meg gjennom, så selv billettkontrollørene, som jo tradisjonelt har banket opp passasjerer de ikke syns oppfører seg underdanig nok, ser ut til å ha resignert overfor dette systemet.

Ben "eyes set to kill" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 11:47   #48
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Det er kanskje fordi at dersom du skulle miste kortet ditt kan du få dette sperret og nytt kort med gjenværende beløp utlevert.

Ja, dette er jo den ene fordelen Ruter stadig trekker frem med abonnement på Flexus. Jeg har hatt månedkort i Oslo stort sett hver måned i femten år. Og jeg har mistet kortet mitt nøyaktig ingen ganger. Så dette er jo virkelig en kjempefordel som er verdt mange penger.

Ben "will probably save millions" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 11:50   #49
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Man burde ikke trenge billett i det hele tatt. fingeravtrykkleser kunne de brukt. Og med avregning i etterkant til billettkombinasjonen som ble billigst for deg. Man kan fint gjøre en sånn avregning mot forhåndsbetalt konto også. Og samleavtaler for familier ala upersonlig månedskort.

  Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 11:53   #50
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Man burde ikke trenge billett i det hele tatt. fingeravtrykkleser kunne de brukt. Og med avregning i etterkant til billettkombinasjonen som ble billigst for deg. Man kan fint gjøre en sånn avregning mot forhåndsbetalt konto også. Og samleavtaler for familier ala upersonlig månedskort.

Fingeravtrykk, ja. Syns jeg ser det. Men hva med en liten sender (i lommeboka, festet på mobilen, eller annet) som leses av idet man passerer et visst punkt, helst inn på t-banen/bussen etc? Og også når man går av. Og så kunne man sågar hatt differensiert billettpris etter hvor langt man kjører. :tar bussen én holdeplass når det regner:

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 11:56   #51
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Jeg tror det skal enormt mye til å endre på en beslutning som var en så stor investering, gjort av noen andre og allerede befestet i bedriften. Men når de endelig snur, litt som når man resignerer og pusser opp det 15 år gamle badet, for nå har det vel gått lang nok tid, så er jo spørsmålet: kan noe av alt dette stæsjet brukes til noe nytt? Altså: hvilken gjenbruksverdi har sperringene og kortleserne? La kreativiteten blomstre.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 12:57   #52
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Altså: hvilken gjenbruksverdi har sperringene og kortleserne? La kreativiteten blomstre.

Åh! Vi kan få et slikt Ripley's Believe it or not-museum i Oslo!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 13:01   #53
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Øh, nå ble jeg litt forvirret her. Upersonlig OG personlig månedskort?

Jeg fikk en mail fra Ruter i fjor en gang hvor det sto at nå er månedskortene upersonlige. Jippi, tenkte jeg, og har lånt det bort både til mann og sønn ved flere anledninger. Hvordan kan jeg finne ut om mitt kort er personlig eller upersonlig?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 13:07   #54
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Jeg MÅTTE kjøpe Flexus sist jeg skulle kjøpe månedskort. Men ikke pokker om jeg validerer før hver reise. Jeg gjør det kun hvis jeg reiser alene, for da må jeg gå på bussen foran uansett.

Jeg går ikke fra guttungen i vogn med verdisaker midt i bussen for å validere et drittkort jeg allerede har betalt for. Jeg kan validere ved hver reise hvis de setter opp en maskin ved dørene i midten også.

Bøtelegger de meg skal de få høre det.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 13:16   #55
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Øh, nå ble jeg litt forvirret her. Upersonlig OG personlig månedskort?

Jeg fikk en mail fra Ruter i fjor en gang hvor det sto at nå er månedskortene upersonlige. Jippi, tenkte jeg, og har lånt det bort både til mann og sønn ved flere anledninger. Hvordan kan jeg finne ut om mitt kort er personlig eller upersonlig?

Måtte skjekke Ruters hjemmeside:

uregistrert kort: om det blir borte får du ikke noe igjen. Kan brukes av flere personer.

registrert kort: registrert på en person, du kan få verdien igjen om det mistes, men kan fortsatt brukes av flere personer.


Sist redigert av Jålebeinet : 15-09-10 kl 13:23.
Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 13:30   #56
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Men hvordan finner jeg ut hva jeg har da? Jeg fikk det mens månedskortene KUN var personlige, så mitt er kanskje fortsatt det, da? Vel, jeg har fylt ut det spørreskjemaet til Ruter, men jeg regner med at det vil ta vinter og votter før de svarer, så jeg satser på å ta meg en tur til Trafikanten i morgen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 13:38   #57
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

...det er forresten ganske nøyaktig ingen kontrollører som ber om å få se studentbevis når man viser et student-Flexus (som kanskje er helt likt andre Flexuser?) i kontroll, og jeg tror jeg har vært i fem kontroller siden skolestart nå. De ber om studentbevis når man kjøper kortet, men det er jo upersonlig og kan fint deles ut til hele slekta. Fiffig detalj for alle som skulle få lyst å betale halv pris for kortet, liksom.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 21:14   #58
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Som bakgrunn for Aftenpostens Nettprat har direktøren i Ruter, Bernt Reitan Jenssen, utdypet sitt ønske om å fremstå som en udgelig idiot i avisen ved å skrive ett debattinnlegg selv.

Jeg har sendt inn spørsmål:

Opprinnelig lagt inn av BM

Som kjent virker ingen deler av det elektroniske billettsystemet nå; hverken billettsalg, kortlesere eller sperringer virker. Du skriver: «Et eventuelt glemmegebyr vil selvsagt ikke bli innført før alle systemer virker slik de skal.» Jeg ser ingenting som tyder på at disse noen gang vil kunne virke tilfredstillende for oss som reiser kollektivt. Hva er kriteriene Ruter vil legge til grunn for å erklære at disse «virker slik de skal»?

Ben "feel dirty" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 21:23   #59
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Den nettpraten var kostelig lesing. Dette var høydepunktet syns jeg. Uttalt av sjefen for Ruter:

"Vi prøver å få til et «joint venture» sammen med kundene, selv om det ikke er lett å se kundefordeler på kort sikt."

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 21:25   #60
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I den evige runddansen om Flexus-validering

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Den nettpraten var kostelig lesing. Dette var høydepunktet syns jeg. Uttalt av sjefen for Ruter:

"Vi prøver å få til et «joint venture» sammen med kundene, selv om det ikke er lett å se kundefordeler på kort sikt."

Noen har vært på kurs, og lært et engelsk ord! Men ikke helt skjønt hvordan det skal settes ut i livet.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no