Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Android applications

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-10, 13:00   #61
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Android applications

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Dytter på dette spørsmålet. Noen som vet??


Jeg vet ikke noe om Kindle, men leser bøker fra Project Gutenberg på telefonen. Her finner du en forklaring på hvordan du laster ned og setter opp en app.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 21:43   #62
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Android applications

Står noen lure i dagens VG.

Dropbox er visst uunnværlig og Evernote er også fin som husker for deg, henholdsvis terningkast 6 og 5. Begge gratis.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 00:15   #63
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Android applications

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Nå har jeg kjøpt meg telefon, og styrer fælt med å finne ut av hvordan man laster ned og innstallerer diverse apps.
Kjøpte Samsung Galaxy S i9000, tror jeg den heter. Spennende om jeg får det til nå.

Er du fornøyd med telefonen? Vurderer den fremfor iPhone4....

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 17:52   #64
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Android applications

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Er du fornøyd med telefonen? Vurderer den fremfor iPhone4....

Ja, jeg er veldig fornøyd! Jeg har ikke særlig erfaring med touchtelefoner fra før, men liker den veldig godt.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 18:24   #65
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Android applications

*noterer*

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 19:28   #66
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Android applications

Kanskje det er lov til å håpe på betal-applikasjoner til Android før året er omme, i alle fall om sjefen for Google Norge har rett. Se her!

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 23:26   #67
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Android applications

Da har

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Og jeg ønsker meg en bedre kalender enn x10-en har, Har prøvd noen ulike nå, men ikke funnet noen jeg liker. Noen tips?

Jeg har funnet en kalender som jeg liker veldig godt. Vi ser teksten for hver dags gjøremål, og den er på norsk. Calendar pad heter den.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 22:06   #68
Maria:
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1
Maria: har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Android applications

Jeg er blitt helt avhengig av World Newspapers på min X10mini pro.
Enkel og fin app for meg som er avhengig av nyheter, og man kan legge inn alt fra Avisa Nordland til NY Times!
Ellers bruker jeg RingDroid til å fikse ringetoner av vanlige sanger, og Google Sky Map er litt morsom; stjernehimmelen der du er...

Maria: er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 22:32   #69
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Android applications

Jeg sliter litt med de vekkerklokkene/alarmene jeg har på mobilen. Problemet er at de ikke slutter å ringe på votter og vinter hvis jeg ikke har anledning til å stoppe alarmen. Noe som er litt dumt hvis mobilen ligger i skapet på treningssenteret, eller for eksempel sent på kvelden på et lytt hotellrom. :erfart: Jeg har alarmen som fulgte med Xperia X10 og denne som Fakse tipset om tidligere i tråden. Den sistnevnte har jeg forsøkt å stille på omvendt fading, f.eks begynne på 50% lydstyrke og ende på 0%. Med forsovning som resultat, siden alarmen da ble helt lydløs.

Noen tips?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no