Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bil til familie på 4

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 19:20   #21
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Vi elsker vår Ford S-max:



Du får en 2007-modell til under 300 000 kr. Den er stor, men ikke for stor, den har god plass til både 2 seter og en voksen rumpe i tillegg. Masse bagasjeromsplass og den er god å kjøre.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 19:49   #22
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Hva med Ford? Mondeo? Vi har en eldre type Mondeo (98) og den har holdt så bra og ikke kostet noe voldsomt i reparasjoner utenom slitedeler heller. Vi har 2liter og 130hk og har god akselerasjon. Nå på de nyere modellene er det jo andre betegnelser for samme størrelse på motor da...

Jeg ønsker meg en bil som jeg sitter høyere i og synes disse er tøffe:
Ford Kuga? Den er vel fortsatt rådyr og har 4-hjulstrekk.. liten bagasjeplass har den vel også men tøff å se på, det er den.

Nissan Qashqai: den er vel også kun 4-hjulstrekk?? Jeg har ikke sittet i den og vet ikke noe om plass eller typen men den ser fin også tøff ut!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 19:50   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Jeg er ikke særlig bilinteressert, men jeg vet at jeg ikke har lyst på ford. Det er vel av de få bilmerkene vi har råd til som jeg virkelig ikke har lyst på ... uten at jeg har noen god grunn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:04   #24
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er ikke særlig bilinteressert, men jeg vet at jeg ikke har lyst på ford. Det er vel av de få bilmerkene vi har råd til som jeg virkelig ikke har lyst på ... uten at jeg har noen god grunn.

Vi hadde en gammel ford en gang, og forbannet oss på at vi ALDRI skulle ha ford noensinne mer. Det var Til Vi Prøvekjørte S-maxen Og Var Frelst.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:07   #25
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er ikke særlig bilinteressert, men jeg vet at jeg ikke har lyst på ford. Det er vel av de få bilmerkene vi har råd til som jeg virkelig ikke har lyst på ... uten at jeg har noen god grunn.

Sånn tenkte jeg også, derfor ble det Nissan. Qausqaien finnes jo også i Qausqai 2.

http://www.finn.no/finn/car/new/compare

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:13   #26
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Vi har nettopp kjøpt oss en Mercedes-Benz Vaneo 2003-modell. Synes den er genial med tanke på plass. Vi har to bakovervendte barn i baksetet, og det er fremdeles plass til en voksenrumpe i midten (vedkommende må dog klatre over barnesetene først, men det problemet antar jeg forsvinner når det ene setet vendes forover). Vi har plass til masse bagasje og barna sitter høyt og har god utsikt, noe som forhindrer bilsyke.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:15   #27
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Vi har Mazda 6 og er fornøyd med det. Går greit med to stoler og en voksen. Modellene fram til 2005 (mener jeg det var) har en del rustproblemer, men de nye skal være bra ift det. Her er et eksemplar, finner en del i +/- 300000.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 11:20   #28
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det var det jeg også trodde. Jeg vet at folk sier at det er masse av plass i bilene deres, men er det faktisk plass til en voksen, et bakovervendt sete (Izi kombi) og en beltestol?

Mener du at du skal ha plass til en voksen i baksetet mellom barnestolene? I såfall misforsto jeg, jeg trodde du mente plass nok i passasjersetet foran selv om man hadde to bilstoler bak.

Skal man ha plass til to barnestoler og en voksen i baksetet må jeg melde pass, rett og slett, med mindre den voksne har smal rumpe.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 11:26   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Mener du at du skal ha plass til en voksen i baksetet mellom barnestolene? I såfall misforsto jeg, jeg trodde du mente plass nok i passasjersetet foran selv om man hadde to bilstoler bak.

Skal man ha plass til to barnestoler og en voksen i baksetet må jeg melde pass, rett og slett, med mindre den voksne har smal rumpe.

Ja. Ønsket er å ha plass til en voksen passasjer i tillegg til oss to voksne som sitter foran. Det er derfor jeg er litt i stuss. Det er ikke så mange biler som har plass til dette i denne prisklassen.

På den annen side, om ett år så er knerten stor nok til å flyttes over i beltestol, og da tror jeg at mye er løst. Beltestolen til snuppa tar i hvert fall veldig mye mindre plass enn den bakovervendte stolen til knerten. Så kanskje skal vi bare vente ett år. Det er jo ingenting galt med den bilen vi har, men noen passasjer er det altså ikke plass til.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 11:40   #30
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Kan ta bildet av baksetet i vår Touran, men vi har to framovervendte seter, så det blir ikkje heilt det samme. Eit bakovervendt sete tar kanskje meir plass? Slik vi har det nå er det i alle fall plass til ei voksen rumpe. Ein kan felle ryggen fram, slik at det blir eit bord for ungane (plasttopp). Det burde tilseie at det er relativt god plass :hm

Kva meiner du med beltestol; er det slikt laust sete for større barn, med rygg og sete og bruk av det vanlige bilbeltet? Vi har to slike nemmelig -reknar med det er dette du meiner med beltestol.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 12:52   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Touran har plass, ja.

Beltestoler er sånne hvor man bruker bilens bilbelte for å feste både unge og sete på en gang.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 13:02   #32
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Vi får presset inn 3 bilstoler i våre Peugeot 406, en bakovervendt og to fremover, men da er det traaangt. Vi har jo ikke det til vanlig, men bare om vi har hatt med noen. Men jeg vil tro at en smal rumpe også da vil klare presse seg ned.

Jeg ville valgt en Peugeot 5008.
Men den koster nok noe over 300 000 kr tror jeg.

http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=21575987



__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 13:07   #33
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Jeg ser du skriver at dere ikke vil ha Ford, men jeg ville revurdert det. Ford Mondeo oppfyller alle kravene ...
Vi har en Ford Mondeo og en Ford Focus stasjonsvogn, nå skal vi riktignok kvitte oss med Mondeoen (vi trenger ikke to biler og Focus-en er firmabil), men jeg hadde lett gått for den igjen. Vi gikk for øvrig fra en Skoda Fabia stasjonsvogn til Mondeoen (som ikke er stasjonsvogn), og det er et hav av forskjell plassmessig.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 13:08   #34
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Jeg ville kjøpt en ny Peugeot 3008.

Den er jo ikke særlig stor? Den er vel omtrent på størrelse med Skoda Fabia/Ford Focus-ish?

asserte nettopp en på parkeringsplassen:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 13:12   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Den er jo ikke særlig stor? Den er vel omtrent på størrelse med Skoda Fabia/Ford Focus-ish?

asserte nettopp en på parkeringsplassen:

Den er nok ikke veldig stor nei, men veldig fin.

5008 er jo større.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 13:52   #36
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Jeg ville forøvrig heller ikke hatt Ford. Og ikke Renault, Kia eller Chrysler.

Når det gjelder Ford kan jeg ikke helt forklare hvorfor. Er nok mest følelsesmessig. Har en inngrodd oppfatning om at dette er biler med ufattelig mye feil. Renault og Kia er på bunn av enhver statistikk, det ER dårlige biler, med dårlig service og stort verditap. Chrysler, der er jeg farget av at Chrysler Grand Voyager er en av de bilene som har hatt mest feil (tidligere årsmodeller).

Forøvrig ville jeg heller ikke hatt Opel Zafira eller VW Sharan, også der har tidligere modeller vært mye feil på.

Så kan det hende jeg må revurdere Volvo etter hvert, nå som de har fått nye eiere. Men jeg har alltid ment at Volvo er overpriset i forhold til hva du får igjen, så jeg hadde ikke vært villig til å betale for en Volvo.

For noen år siden vurderte vi forresten Mazda 5, den store med skyvedører. Hvis det skulle vært mulig med to barneseter pluss en voksen i baksetet på en bil, så måtte det da være den. Jeg vet ikke om dette er gode biler, vi kjøpte ikke Mazda.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 13:54   #37
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Forøvrig må jeg si at det største problemet med å få en voksen mellom barnesetene er ikke nødvendigvis rumpe-bredden. Med forovervendte barnestoler er nok skulderbredden mye verre. Jeg har selv greid å skvise meg ned mellom to barnestoler i opptil flere biler, men når man skal lene seg bak og mine skuldre og armer skal presses inn mellom barnesetene, da blir det trangt. VELDIG trangt. Sånn sett har det vært lettere med bakovervendte barneseter, for de tar ikke opp plass i skulderhøyde til den voksne.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 13:55   #38
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Mitsubishi Outlander. Vi er kjempefornøyde med den, men mulig du må opp i 350' for den brukt. Vi kjøpte vår ny i fjor og er utrolig fornøyde. Den har utrolig stort bagasjerom.

Ellers har jeg hørt mye bra om Ford S-Max og Ford generelt altså.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 23:45   #39
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Jeg ville kjøpt en ny Peugeot 3008. Peugeot er ikke "så fransk" som den en gang var, så her kan man få mye bli for pengene. Dessuten er Peugeot billigere på service enn f.eks. Skoda og VW.

Når dere har funnet noen kandidater, må låne ny bil hver helg. Prøvekøring er gøy!

Forskjellene vil jeg tro er ganske små egentlig. Peugeot har vel kanskje også fortsatt service per. 1 år/20KKM?

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 08:15   #40
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Avensis har plass til to barneseter og en voksen i mellom, hvertfall i de modellene jeg har hatt og kjørt. Mulig kjedelig, men den oppfyller da kravene dine.

Også vet jeg om en Avensis til salgs, tror det er 07-modell, meget pent kjørt av mine foreldre. De skal bytte til bil med automat.

Vi har bare et barnesete da, men det er ikek hvemsomhelst som kan sitte på om vi skal ha to baksetepassasjerer i vår avensis... Det går med to smale/normale, men ikke dersom en av dem er litt over gjennomsnittet i størrelse. Jeg ser for meg at et barnesete til, så er der neppe plass til et voksent menneske, sånn behagelig i alle fall? (Mye fordi det bakovervendte setet vi har er festet med isofix, og derfor ikke står så klint inn til døra som det kanskje ellers hadde vært mulig da, det stjeler fort ti cm der også, men liekvel... nei, vi ser for oss at med et barnesete til, så er det ikke plass til mer enn 4 mennesker i bilen, to fforan og to i barneseter bak. Ingen ekstra passasjer)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no