Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Utdrikkingslag

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-09, 22:43   #21
lisa75
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 2
lisa75 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Utdrikkingslag

En kul ting vi hadde på et utdrikkingslag var en fotoshoot i proft studio i Oslo. Det var veldig underholdene også for oss som så på. Husker ikke hva det kosta, men det var vel verdt pengene! Bruden fikk også en super kalder med morosomme bilder fra shooten.


Sist redigert av torsk : 22-04-09 kl 23:11. Årsak: Fjernet link.
lisa75 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 23:51   #22
linnie
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 1
linnie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Utdrikkingslag

Kanskje litt seint svar men.. Å spille inn sang i studio var jeg med på, det var kjempeartig! Bruden var først litt nervøs, men så tok det helt av.


Sist redigert av torsk : 12-05-09 kl 08:57. Årsak: Fjernet link.
linnie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 19:41   #23
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utdrikkingslag

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg fikk en helaftens quiz med spørsmål om meg selv laget av mange av mine nærmeste - flest av mannen min da. Den ble gjennomført ved at jeg fikk masse lapper med spørsmål som de andre måtte svare på. De valgte å dele seg i lag.

En del av spørsmål var av den utleverende typen: har jeg hatt sex sånn og sånn... andre var mer intrikate: Hvilken sang ble avsunget for danske pensjonister i 1988 - og hva var premien? 3 ganger måtte jeg ringe til mamma/pappa for å få fasiten.

Jeg er sikkert litt treg, men kan du forklare litt nærmere hvordan dette ble gjort? :dårlig-tid-og-forlover:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no