Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-11, 13:39   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Hvis det i det hele tatt arrangeres julebord?

På min jobb arrangeres det en helgetur i stedet for tradisjonelt julebord. I fjor var det hyttetur i Telemark og i år var det Alicante. Begge deler var veldig bra og jeg savner overhodet ikke tradisjonelt julebord.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:43   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Her er det 2 julebord i år. Et for avdelingen (40 stk) på en restaurant og et for hele firmaet som er i bygget vi sitter i (400-500 stk). Ingen av de er med følge.

Jeg synes det er gøy og hyggelig begge deler. I fjor hadde vi temajulebord på fellesjulebordet for hele firmaet, det var knallgøy. Vi har enda ikke fått noen skikkelig invitasjon i år, så jeg er spent på om det blir tema nå også.

Mannen skal på julebord en helg med danskebåten, det synes jeg er litt overkill egentlig, og det synes han også.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:45   #3
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.079
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Jeg ville heller ikke savna samlebåndsjulemat og overfulle folk om jeg heller kunne fått en helg i Alicante
Jeg bytter litt ofte jobb for tida, så jeg vet ikke hvordan julebordet der jeg er nå er. Men det er invitert til middag og dans i bedriftens lokaler. Dekket av bedriften.
Forrige jobb pleide å leie lokale + bestille mat, og ha lukket selskap. Mat og drikke til mat dekket, betale drikke utover kvelden selv. Helt ok.
Jobben før der har ikke helt funnet formen sin enda. Relativt nystartet skole, der det både har vært julebord i skolens lokaler, og på et lokalt utested. Subsidiert mat, men ellers fullfinansiert av hver enkelt.

Ingen av jobbene har med partner. Det har heller ikke mannen min sin jobb. Han har også akkurat skifta jobb. Gammel jobb var hel helg, med møter fredagen og fest lørdag. Med hotell og diverse opplegg. Nåværende er vel bare julemiddag, tror jeg.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:45   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Tredagers tur på spahotell. Jeg er ikke dødsbegeistret. Og så har vi en fest i bedriftens lokaler et par dager før jul, som ikke er veldig glæm, mer som en påspandert lønningspils med litt mat. Det er veldig gøy.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:46   #5
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

På min jobb arrangeres det en helgetur i stedet for tradisjonelt julebord. I fjor var det hyttetur i Telemark og i år var det Alicante.

Litt utenfor vårt budsjett.

Vi må betale noen lapper selv for å gå ut å spise middag på restaurant.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:49   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Vi har to selskaper - en formell julemiddag med alle ansatte og styremedlemmer inkl. ektefeller, samt advokaten vår, finansrådgiveren og et par til. Der er det en laaang treretters middag med 3-4 taler, en morsom årskavalkade og gjerne et musikkinnslag. Kort tid etterpå reiser folk hjem, aldri etter midnatt, tror jeg.

Det andre selskapet er mer uformelt, og avholdes sammen med den organisasjonen vi deler hus med. Der stiller vi uten følge, festen er fuktig, og det oppstår gjerne dans (i enkelte tilfeller også karaoke). Vi har pleid å betale litt selv for dette arrangementet, som nå er flyttet til januar for andre året på rad.

En god ting er at vi ikke får julemat ved noen av anledningene.

En helg i Alicante tror jeg ikke noen hadde hatt samvittighet til å spandere på oss, gitt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:50   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Vi må betale egenandel og har vært på forskjellige steder rundt i byen. I år skal vi på Brann Stadion.
De pleier å være veldig god på underholdningen hos oss, det går på omgang hvilken avdeling som arrangerer og det har blitt litt av en konkurranse.
Det pleier som regel å være kjekt, vi har julebord med andre stabs-avdelinger vi ikke ser så ofte i og med at vi sitter på forskjelligel lokalisasjoner.

Mannens jobb er en annen historie, der blir det tur utenlands m/partner.
Det pleier å være kjempegøy, det er et lite firma og det er veldig greie folk. Ikke sant, Lilleleo?!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:50   #8
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Vi skal ut på en torsdag rett etter jobb for å spise julemiddag en eller annen plass i sentrum. Det blir ikke så veldig julebordaktig vil jeg tro, mer som en utvidet "lønningspils" i regi av jobben.

Vi regnet vel heller ikke med så mye da vi akkurat har vært igjennom nedskjæring her.

Uansett, jeg har morsomme kollegaer så vi får nok en artig kveld uansett.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:54   #9
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Julemat, drikke og fest på kontoret.
Vi må ordne alt selv innenfor et gitt budsjett. Vi er ca. 30 stk.
Uhøytidlig og veldig moro!

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:55   #10
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Et gedigent med 1000+ påmeldte, noe egenandel, men transport og overnatting til de som bor langt borte fra arrangementet er sponset.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:55   #11
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Jeg jobber i det offentlige og her arrangeres det ingen julebord.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:55   #12
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.905
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Jeg jobber i det offentlige, så julebordet skjer i ordnede former på arbeidsplassen. Vi er ca 50 stk på enheten. Det er uten følge, og vi betaler en hundrings for mat og en drikke til maten. Utover dette kan vi kjøpe øl og vin til kostpris utover kvelden. Det er koldtbord med dessert, taler og underholdninga blir arrangert av festkomiteen. Har supre kolleger, så det er alltid høy trivselsfaktor på julebord. Er vi skikkelig ville og gale går vi ut på byen etterpå.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:04   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.247
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

De siste årene har det vært "ut og spise sammen", og det tror jeg det er her også. Begge steder er det små kontorer.

Tidligere var jeg et sted med absolutt legendariske Christmas parties. Fantastisk mat, toppklasse underholdning, storstilet feiring av nye partnere i firmaet, voldsomme mengder champis, skikkelig, skikkelig kule band og ferdigarrangert nachspiel med mat, drikke og DJ.

Det var tider! :nostalgisk:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:08   #14
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.693
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Vi har hatt alle varianter, fra arrangement i kantinen til som i år - overnattingstur til spahotell.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:11   #15
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Jobben arrangerer julebord på versktedet hvor vi dekker langbord mellom alle løftebukkene, og det blir bestilt inn masse julemat og drikke. Bestandig veldig moro. Nå har jeg fordelen av at jeg jobber for mange avdelinger i samme firma, så jeg får to sånne verkstedjulebord (hvor all mat og drikke er gratis) og ett hvor vi går ut og spiser på resturant og betaler maten selv og firma spanderer drikke. Alt dette er uten følge.

Går firma bra til nyttår, som det ser ut som i år også, så får vi en helgetur i mars/april til f.eks. Liverpool, Edinburgh, Bremen eller liknende. Da er all kost og losji inkludert for oss ansatte fredag-søndag, så har vi mulighet til å ta med følge hvis de betaler en egenandel på kr 2000,-.


Sist redigert av Elisabet : 17-11-11 kl 14:32.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:14   #16
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Me får 250 kroner til bruk på ein av bygdas fire eteplassar. Det er heilt ok, men me må jo alltid betale litt sjølv. Mannen har ikkje hatt julebord på fem år. Han jobbar på kontor i statleg bedrift. Folket på golvet i same bedrift, derimot, har julebord. Det skal visst noko statuera eit eksempel.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:14   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Veldig klassiske, 3-retter med runde bord og hvite duker, en attraksjon (som Jo Nesbø), band/DJ med dansing. Og god tilgang til rødvin, men uten de store skandalene.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:18   #18
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.512
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

Vi har et julebord ett eller annet sted i Oslo for alle sammen, jeg skal ikke være med, så jeg husker ikke helt hvor. Det koster 250 kr. Så har vi et avdelingsjulebord som involverer overnatting, men som er pakket inn som et Veldig Viktig Møte, fordi vi ikke får lov å arrangere avdelingsjulebord av HQ. Ingen er med følge.

Mannen har to, begge med fri flyt av mat og vin, og begge med følge. Det ene tror jeg skal være i en nattklubb (ca 500 deltagere tror jeg), de har som regel band og en eller annen form for underholdning. Det andre på en fancy restaurant (ca 20 deltagere), med bytur etterpå.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:20   #19
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

I år skal hele divisjonen ha felles julebord.
jeg skal ikke være med og har heller ikke vært med de to siste årene.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:22   #20
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags julebord arrangerer din jobb?

I fjor møttes vi i kantina og hadde bestilt julemat med koldtbord.
I år skal de ut og spise på restaurant.
Alle må betale mat og drikke selv. Tror jobben sponset servietter, lys, snacks og velkomstdrikke i fjor.
Og det er uten partner. (Man tar jo ikkje fesk me seg t Lofoten).

__________________
2001, 2005, 2020

Sist redigert av Pasta : 17-11-11 kl 15:31.
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no