Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hva er flauest?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Hva er flauest, Grandiosa eller Se og Hør?
Definitivt, Grandiosa. Jeg vil ikke at noen skal tro at vi ikke kan lage ordentlig mat. 9 3,57%
Defintivt Se og hør. Tenk om noen tror at jeg er hjernedød? 146 57,94%
Begge deler. Jeg vil jo fremstå som både smart og sunn. 29 11,51%
Ingen av delene. Jeg bare er slik. 68 26,98%
Deltakere: 252. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-10, 06:52   #81
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Vi rullerte. En time i kassa, en time på golvet. Rakk ikke bli så kjedelig da.

Slik var det aldri på Rimi. Der kunne man fint sitte en hel dag eller til man måtte på do.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 07:06   #82
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Hva er flauest?

Det hender en gang i blant att vi kjøper en grandiosa men har ikke gjort det i år ennå, se og hør engang i blant også. Jeg trenger ikke gjemme meg for noen av delene, om folk er så opptatt av hva jeg handler så må dem ha ett kjedelig liv.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 08:01   #83
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg hadde ikke blitt flau over noen av delene. OK, kanskje litt flau over Se og Hør, da. :innrømmer:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 10:11   #84
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Verity, her.

Jeg håper dere skjønte at jeg prøvde å være morsom, smileybruken burde vel være en indikasjon på det. Jeg påstår absolutt ikke at dere lyver. Bare for å oppklare det, altså.

Det var ikke ment direkte til deg heller, altså, mer litt gruff over slike "sannheter" som mange strør seg om med. Det er få ting som irriterer meg mer, faktisk.

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg husker at jeg, for å få innhold i dagen, satt og laget historier inni hodet mitt om hva folk skulle i helga ut i fra handlemønsteret. *også tidligere Rimiansatt*

Åvv jess! Jeg satt i kassa på Rimi som 16-åring og lagde de rareste historier om kundene. Ganske mye man kan få ut av det, egentlig. Ingen bip-bip på meg dog, jeg måtte huske plu-kode på det meste og prisen på resten. 16 var lettmelk og 422 tomater.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 12:06   #85
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Slik var det aldri på Rimi. Der kunne man fint sitte en hel dag eller til man måtte på do.


Feil Rimi da. Jeg jobbet på Rimi - to forskjellige, til og med. De siste par årene hadde vi ny sjef og kuttet bemanningen veldig, særlig på kveldstid, så da gikk det ikke alltid. Men da hadde jeg låseansvar, så det gikk greit for min del.

Opprinnelig lagt inn av Maya80, her.

Det hender en gang i blant att vi kjøper en grandiosa men har ikke gjort det i år ennå, se og hør engang i blant også. Jeg trenger ikke gjemme meg for noen av delene, om folk er så opptatt av hva jeg handler så må dem ha ett kjedelig liv.

Jeg er altså ikke så opptatt av hva andre handler. Men sånn jeg ser det må man ha et mye kjedeligere liv om man faktisk kjøper Se og Hør.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 20:10   #86
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er flauest?

Det kunne ikke ramlet meg inn å bli flau over noen av delene. Nå kjøper vi veldig sjelden frossenpizza, og så å si aldri vanlig grandis, men det hadde ikke plaget meg å gjøre det. Se & Hør tror jeg ikke jeg har kjøpt noen gang, men om noen hadde bedt meg kjøpe det (f.eks ved sykebesøk, da tilbyr jeg meg gjerne å kjøpe med noe, og da ofte lesestoff) hadde jeg neppe tatt min død av det.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 23:25   #87
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Grandis kjøper jeg støtt, så det er jeg fortrolig med. Se & Hør hadde jeg ikke vært veldig stolt over å putte i kurven. Men i sommer måtte jeg handle en kasse brus på tilbud for min far. 10 halvannenlitere med Cola Zero og Solo og sånt. Det syntes jeg var en anelse flaut.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 00:07   #88
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Grandis kjøper jeg støtt, så det er jeg fortrolig med. Se & Hør hadde jeg ikke vært v10 halvannenlitere med Cola Zero og Solo og sånt. Det syntes jeg var en anelse flaut.

Ja? Det gjør jeg på ukentlig basis. :Glad i brus & ok with it:

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 00:21   #89
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Pizza kan jeg glatt kjøpe innimellom. Se & Hør er ikke verdt papiret det er trykt på i mine øyne og så kjedelig at jeg heller leser dorullen. Flaut? Tror ikke jeg egentlig bryr meg.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 11:05   #90
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Flaut?? Nei, flaut er det da ikke.
Hva man velger å lese eller spise får da være en privatsak, og ikke en dømmesak.

Dømmesak?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Sikkert. Mange tar nok bilde av handlekorga si og legger ut på Facebook. Flinkingene.

Det høres ut som om det traff noe ømt?



Å kjøpe grandis gjør vi kanskje noen få ganger i året, og det plager meg ikke. Det hender jentene ønsker seg dette til helgemat, og da får de det. Bare så lenge jeg slipper å spise det selv.
Se & Hor er en helt annen sak. Det bladet der ville jeg ikke bli sett død med i kassen. En ting er at jeg ikke er interessert i sladder, og syns journalistikken er vanvittig dårlig - jeg finner det direkte lavmåls å betale for å støtte en slik industri som dette bladet representerer.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 11:24   #91
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Hva er flauest?

Kjøper både grandis og seoghør uten å bli flau.
Har vel bare blitt flau en gang da jeg handlet. Det var da jeg var på apoteket med nyfødt baby i vogn og handlet glidemiddel og kondomer

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 14:27   #92
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Grandis kjøper jeg støtt, så det er jeg fortrolig med. Se & Hør hadde jeg ikke vært veldig stolt over å putte i kurven. Men i sommer måtte jeg handle en kasse brus på tilbud for min far. 10 halvannenlitere med Cola Zero og Solo og sånt. Det syntes jeg var en anelse flaut.

Der er jeg på linje med deg. Jeg får liksom lyst til å si bursdagsfeiring høyt så alle hører det. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 14:46   #93
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Haha. Enig.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 14:47   #94
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dømmesak?

Det høres ut som om det traff noe ømt?



Å kjøpe grandis gjør vi kanskje noen få ganger i året, og det plager meg ikke. Det hender jentene ønsker seg dette til helgemat, og da får de det. Bare så lenge jeg slipper å spise det selv.
Se & Hor er en helt annen sak. Det bladet der ville jeg ikke bli sett død med i kassen. En ting er at jeg ikke er interessert i sladder, og syns journalistikken er vanvittig dårlig - jeg finner det direkte lavmåls å betale for å støtte en slik industri som dette bladet representerer.

Hehe. Neida. JEg kunne ikke brydd meg mindre.
Jeg bare fniser av at dette faktisk er FLAUT for mange.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 15:11   #95
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Åvv jess! Jeg satt i kassa på Rimi som 16-åring og lagde de rareste historier om kundene. Ganske mye man kan få ut av det, egentlig. Ingen bip-bip på meg dog, jeg måtte huske plu-kode på det meste og prisen på resten. 16 var lettmelk og 422 tomater.

Det har jeg og gjort. Drømte om koder om natta.

__________________
Gutta -04 og -07

Sist redigert av Tangina : 16-08-10 kl 21:27.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 18:54   #96
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Jeg blir flau bare jeg kjøper en toropose eller et Norsk Ukeblad til påsken, så jeg måtte rett og slett krysse av for begge

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Stakkars deg.

Enig.

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Sikkert. Mange tar nok bilde av handlekorga si og legger ut på Facebook. Flinkingene.



Jeg kjøper grandiosa iblant, aldri Se og Hør, hadde uansett ikke blitt flau skulle jeg kjøpe det.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 18:57   #97
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Grandis er null stress.

Se&Hør har jeg aldri kjøpt og kommer aldri til å kjøpe. Møkkablekke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 20:16   #98
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg vet om noen gutter som ble flaue da de hadde lagt ut om klamydiaen og medisinene de trengte og oppdaget at deres gamle lærer stod bak dem i køen på apoteket. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 23:18   #99
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er flauest?

Flau? Nei, ikke i det hele tatt. Kjøper ingen av delene, men jeg kjøpte en sånn hermetisk spagetti er om dagen. Burde jeg være veldig flau nå?

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 17:34   #100
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er flauest?

Jeg har nettopp oppdaget at jeg synes det er flaut å handle to poser pommes frites, to pakker pølser og fire melkesjokolade. Jeg liker å ha en balansert handlekurv, liksom.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no