Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Psykiater-saken

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-23, 17:37   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Utrop

Psykiater-saken

Vi har vel ingen tråd om psykiateren som nylig mistet autorisasjonen, som det er en del om i media nå?

Lurer litt på hvordan vinden blåser for denne personen, dvs opinionens oppfatning om han.

Hva tenker du om denne saken? Tenker du at det som har kommet frem er alvorlig nok til at han skulle mistet autorisasjonen?

Jeg synes det er alvorlig at han feks ikke førte journal for en pasient i 9 år. Samtidig virker det som rollene som behandler og klient ble visket ut i og med at han lot være å ta betalt for behandlingen hun fikk, og feks sende henne bilder på mobilen fra feks jaktturer han var på. Sånt er jo ikke akkurat profesjonelt.

Elin Ørjasæter har en kronikk i nettavisen, der hun problematiserer teoribakgrunnen hans, psykodynamisk bakgrunn, der det viktige er relasjonen mellom behandler og klient.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 18:00   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Psykiater-saken

Jeg husker Finn Skårderud som en som fikk nærmest heltestatus for arbeidet sitt med unge jenter med spiseforstyrrelser. Ørjasæter sin kronikk var veldig god. Den kritiserer vel ikke så mye ham som mangelen på klare retningslinjer i behandlingen av de aller sykeste. Skårerud sin tilnærming er samtaleterapi, og det høres ut som han har prøvd å unngå at pasienter skulle tvangsinnlegges. Sikkert med en tanke om at egen terapi burde være nok, men det har den jo tydeligvis ikke vært.

Ingen av oss kan vite sikkert hva som er sannheten i denne saken, men ut fra det jeg har lest så har han opptrådt grenseoverskridende, unngått å journalføre og fått mange varsler mot seg. Jeg er veldig glad for at varslene og varslerne har blitt tatt på alvor.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 18:20   #3
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Psykiater-saken

Morsomt at du lagde tråd på det, for jeg tenkte akkurat på det.

Jeg har veldig begeistret for boken hans "Uro - en reise i det moderne selvet". Jeg er litt skeptisk til Ørjaseter ... Hun skriver godt, men det går for fort innimellom synes jeg.

Vil nok avvente litt til det kommer mer i media

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 18:23   #4
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Psykiater-saken

Mangelfull journalføring. Skriver ut B preparater som en full sjømann. Grenseoverskridende oppførsel. Hva er det å lure på?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 18:23   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Psykiater-saken

Jeg er nok mer skeptisk til Ørjaseter jeg også, hun havner ofte i ulike grøfter. Samtidig er jo det som har kommet frem alvorlig nok, jeg tenker det er bra det kommer frem.

Jeg ser at mange som før har flagget samarbeid med denne psykiateren høyt, nå er aldeles stille.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 18:24   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Psykiater-saken

Det har vel vært mye i media i lang tid allerede? Bare uten navn.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 18:34   #7
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Psykiater-saken

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det har vel vært mye i media i lang tid allerede? Bare uten navn.

En bedre beskrivelse fra min side ville ha vært: Jeg har ikke fått med meg alt

Men dette med Hilde Rød-Larsen skjønner jeg ikke. De er vel begge enige om de faktiske forhold. Hun var ikke pasient hos han. Hvordan utnyttet han da psykiatrikerrollen? Ga han henne dop utenom arbeidstid? (Jeg skjønner det ikke helt. Jeg også skjønner at feks psykiatrikere har mye makt i sin rolle som fagpersoner - og jeg har vært uenig med noen og klart det koster. Du er ikke bare uenig med en person, du er uenig med "makta", kunnskapen. Janteloven blir nærmest ropt inn i ørene dine! Menne, dette var jo folk jeg måtte ha kontakt med. Det var ikke slik at jeg oppsøkte de og hadde sex med dem)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 03-12-23 kl 18:39.
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 18:39   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Psykiater-saken

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det har vel vært mye i media i lang tid allerede? Bare uten navn.

Ja. "Kjent psykiater.... "

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 18:43   #9
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Psykiater-saken

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Men dette med Hilde Rød-Larsen skjønner jeg ikke. De er vel begge enige om de faktiske forhold. Hun var ikke pasient hos han. Hvordan utnyttet han da psykiatrikerrollen?

Fant litt om det her: https://inyheter.no/06/12/2022/juris...deruds-uskyld/

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 18:48   #10
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Psykiater-saken

Ørjasæter stiller spørsmål til metodene Skårderud bruker i behandlingen. Dette syns jeg er interessant. Finnes det virkelig ikke gode retningslinjer for behandling av alvorlig spiseforstyrrede ungdommer? Er det opp til hver enkelt psykolog/psykoterapeut å bruke de verktøyene denne tilfeldigvis har i verktøykassa si? Og er det helt og holdent opp til den enkelte behandleren å vurdere hvor lenge behandlingen bør pågå og om det er riktig å fortsette med samme behandling? I så fall er jeg veldig glad for at det blir belyst.


Sitat:

Skårderud er en superkjendis i kultureliten. Kvinnelige forfattere, redaktører og artister har blitt behandlet av ham i årevis, faktisk påfallende mange år, uten særlig bedring. I stedet har de i stor grad blitt bundet til ham som person. En slik avhengighet er vanlig i psykodynamisk praksis, og meningen er at dette skal være ett av flere stadier i et behandlingsforløp.

Skårderud kan anklages for å like litt for godt at pasientene tilber ham og at han dermed ikke får dem ut av avhengigheten til behandler. I så fall er han ikke den første psykoterapeuten som bør anklages for akkurat det. Psykodynamisk samtaleterapi hviler i ekstrem grad på behandlerens sunne skjønn og personlighet. Behandlingsformen er lite etterprøvbar og det er lite empirisk grunnlag for å hevde at den faktisk virker. Likevel har Freuds perspektiver formet flere generasjoners oppfatning om psykisk helse og uhelse, der barndomsopplevelser får urimelig stor plass som årsaksforklaring.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 18:55   #11
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Psykiater-saken

Psykoterapi er interessant nettopp fordi man benytter eget selv i møte med pasientene. Det er lett å bli idolisert og en person pasienten knytter seg for sterkt til, derfor er dette en av de klassiske fallgruvene man advares mot. Dersom man har et pittelitt grandiost selvbilde kan det være skummelt å drive med psykoterapi nettopp av denne grunnen.

Psykoterapi er både og. Det kan være en fantastisk verktøy, men det kan og bli en evigvarende dans med et skakt maktforhold. Derfor er det faktisk helt rett å kritisere metoden. Det bør man ig gjøre dersom man driver med den, nettopp for å holde seg på rett side av terapien.

Jeg skrev avslutningsoppgaven min i (den ene) videreutdanningen min om psykoterapi brukt på spiseforstyrrelser, og jeg er faktisk usikker om det er en metode jeg selv ville benyttet, nettopp fordi det er så lett å tråkke feil.

Det blir fort et avhengighetsforhold og man åpner for en ekstrem sårbarhet.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 18:57   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Psykiater-saken

Jeg tenker at selv om ikke jeg vet alt, så vet jeg hvordan helstilsynet jobber, og jeg stoler på begrunnelsen for hvorfor han har mistet autorisasjonen. han har brutt lov om helsepersonell i så stor grad at helsetilsynet altså mener det er alvotlig nok til autoriasjonstap. det er heldigvis ikke vi legfolk uten innsikt i saken som skal avgjøre om avgjørelsen er riktig eller ikke.

Å være terapeutt i langvarige behandlingsforløp krever god rolleforståelse. Man utnytter ikke pasienters sårbarhet. Det er en helt grunnleggende yrkesetisk regel.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 20:11   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Psykiater-saken

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Fant litt om det her: https://inyheter.no/06/12/2022/juris...deruds-uskyld/

Du linker til Helge Lurås? 😳

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 21:00   #14
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Psykiater-saken

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Du linker til Helge Lurås? 😳

Aj! Det så jeg rett og slett ikke! Var den artikkelen jeg fant som sa noe om hvordan dette var problematisk mtp å praktisere som psykiatriker. (Jeg tenker mittbom en 47 år gammel mann som ligger med en 25 åring hvor han er venn med faren, men vet ikke om det har så mye med jobben å gjøre)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 21:02   #15
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Psykiater-saken

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg tenker at selv om ikke jeg vet alt, så vet jeg hvordan helstilsynet jobber, og jeg stoler på begrunnelsen for hvorfor han har mistet autorisasjonen. han har brutt lov om helsepersonell i så stor grad at helsetilsynet altså mener det er alvotlig nok til autorisasjonstap.

Hadde vært interessant for oss andre å vite det. Er dette et slags eget rettssystem? Slik barnevernet fungerer?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-23, 22:59   #16
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Psykiater-saken

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hadde vært interessant for oss andre å vite det. Er dette et slags eget rettssystem? Slik barnevernet fungerer?

Det er, som navnet sier, et tilsynsorgan.
https://www.helsetilsynet.no

Hva mener du med at barnevernet er et egen rettssystem?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 08:20   #17
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Psykiater-saken

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Det er, som navnet sier, et tilsynsorgan.
https://www.helsetilsynet.no

Hva mener du med at barnevernet er et egen rettssystem?

Barnevernet sin nemd er jo et avgjørelsesorgan (en domstol) også abortnemda er et avgjørelsesorgan (domstol, selv om du ikke dømmes til fengsel). Mye av kritikken mot barnevernet har jo gått på dette at skillet mellom den instansen som skal hjelpe, bistå og rådgi foreldre også skal dømme de ved en senere anledning. Dette gir ikke de beste vilkårene for samarbeid uansett.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 08:42   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Psykiater-saken

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Barnevernet sin nemd er jo et avgjørelsesorgan (en domstol) også abortnemda er et avgjørelsesorgan (domstol, selv om du ikke dømmes til fengsel). Mye av kritikken mot barnevernet har jo gått på dette at skillet mellom den instansen som skal hjelpe, bistå og rådgi foreldre også skal dømme de ved en senere anledning. Dette gir ikke de beste vilkårene for samarbeid uansett.

Ok, takk.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-23, 15:18   #19
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Psykiater-saken

Interessant innlegg av en pasient opprinnelig skrevet som Facebook-innlegg på vg i dag. Han skriver han har ingen grunn til å betvile varslene mot han, men håper lisensen kan gis tilbake.

Og han mener skårderud hadde utviklet sin egen metode; han hadde en aura av jåleri rundt seg, og pasienten mener metoden var å overbevise pasienten at selv han var verdig å omgå en slik aura av jåleri..

__________________
When you know better, you do better.

Sist redigert av Ine : 08-12-23 kl 16:01.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-23, 15:48   #20
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Psykiater-saken

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Interessant innlegg av en pasient opprinnelig skrevet som Facebook-innlegg på vg i dag.

Har ingen grunn til å betvile varslene mot han, men håper lisensen kan gis tilbake.

Og han mener skårderud hadde utviklet sin egen metode; han hadde en aura av jåleri rundt seg, og pasienten mener metoden var å overbevise pasienten at selv han var verdig å omgå en slik aura av jåleri..

Hvorfor håper du har får lisensen tilbake? Vil vi ha leger som ikke klarer holde seg innenfor grensene?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no