Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-12, 23:42   #121
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Dere vet vel bedre enn oss andre hva som ble slettet og ikke. Er det straff for å angivelig ha brutt forumregler, bildene dere snakker om ikke blir slettet? Hva er ellers grunnen?

Men det er selvfølgelig ikke noe straff i det her.
Admin får heller komme med et offisielt svar, det vil ikke jeg gjøre.

Men det som ligger igjen er vel bare det som ble postet på helt åpent forum og da bilder som ikke er mer personlig enn hva man legger ut, etter hva jeg har skjønt er det snakk om bilder av to strikkede jakker eller noe sånt. Gi nå litt tvil til gode til forumledelsen da.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:48   #122
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg lese et blogginnlegg, som var helt uskyldig, uten hinting eller hva det måtte være.
Så gikk det en stund og plutselig var brukeren utestengt.
Jeg fikk ikke med meg at det skjedde noe som førte til at det ble gjort.

Nettopp sånn jeg oppfattet det også.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:50   #123
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Stemmer det ikke at hun ikke fikk slettet alt?

Om man sletter alt i det åpne forumet så går det med hele tråden etter hva jeg har skjønt. Det blir mange titusen av innlegg, jeg er ikke enig i at man skal kunne forlange det som er på åpent forum til å være slettet i etterkant. Det er min personlige mening.

Obs: med åpent forum mener jeg det som er helt og fullstendig åpent.

Det lå igjen tre (ikke to som jeg skrev) bilder av strikkejakker, det er jo ikke det folk ser for seg når man sier "brukeren fikk ikke anledning til å slette bildene sine". Det hadde jo bare vært å slette dem. Nesten sånn at man kan undres på om det er gjort med vilje sånn at man kan lage bråk om det i etterkant.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:51   #124
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Bilde av 2 strikkede jakker? Kraist!

007 er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:53   #125
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Bilde av 2 strikkede jakker? Kraist!

Nå kommer det vel noen og sier
For ordens skyld: Stemmer det at en modde røpet innholdet i et bilde!?!


:drit lei:

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:55   #126
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Det er fint - da kan jeg videreformidle til min venninne og tidligere fp-forumdeltager som var veldig usikker på hva som lå igjen av bilder i blogg og forum at det ligger bare igjen etpar bilder av strikkejakker her. (jeg skal da ikke klage på at du sier hva de er av, Esme ). Jeg vet det vil berolige henne.

Hva med de mange-og-tjue tusen innleggene hun ikke får tilgang til å slette?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:57   #127
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Det er vel snakk om innlegg også er det ikke, ikke bare bilder?

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 23:58   #128
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nå kommer det vel noen og sier
For ordens skyld: Stemmer det at en modde røpet innholdet i et bilde!?!


:drit lei:

Når det skrives at brukeren ble utestengt før hun fikk slettet bildene sine, så er det som du sier: Man forventer andre bilder enn bilder av strikkeplagg. Og det høres jo fryktelig ille ut; å bli utestengt før man får sjansen til å slette personlige bilder. Og det er kanskje det som er meningen: Det skal høres ille ut, det skal såes tvil om hvordan forumet blir drevet. :Også drit lei:

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 00:01   #129
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.


Hva med de mange-og-tjue tusen innleggene hun ikke får tilgang til å slette?

Det får admin svare på når de har telt opp hvor mange hele tråder som kommer til å gå fløyten.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 00:01   #130
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Dette synes jeg er veldig ubehagelig.

Bilder har jeg ikke hørt noe om, men jeg har hørt om personlige innlegg. Hva er tapet for forumet om slike tråder blir fjernet?

Hva er det som er ubehagelig?

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 00:02   #131
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Takk for meg

Hvilken kontroll kan en forvente å ha over mange-og-tjue tusen innlegg på et internettforum, egentlig?

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 00:04   #132
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Med unntak av de trådene hun har startet, er det vel ikke slik at hele tråder må slettes om innleggene hennes slettes?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 00:04   #133
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det får admin svare på når de har telt opp hvor mange hele tråder som kommer til å gå fløyten.

Nå ble jeg litt nysgjerrig på det tekniske her. Er det slik at det ikke er mulig å slette innlegg av en bruker uten å slette alle tråder som brukeren har postet i? Eller er det bare tråder som brukeren har startet som forsvinner?

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 00:07   #134
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Etter hva jeg har forstått skal det vel være mulig å fjerne alle innleggene til en bruker, om brukeren, eller som dette tilfellet eksbrukeren ønsker at de fjernes. (Altså på en enkel måte, ikke ved å slette et og ettinnlegg som vanlige brukere må)
Denne eksbrukeren ba om det i bloggen sin, og det burde kunne respekteres.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 00:09   #135
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nå ble jeg litt nysgjerrig på det tekniske her. Er det slik at det ikke er mulig å slette innlegg av en bruker uten å slette alle tråder som brukeren har postet i? Eller er det bare tråder som brukeren har startet som forsvinner?

Hvis man skulle slette alle innleggene til en bruker, ville også alle trådene vedkommende har startet bli slettet, som Esme sa tidligere - det ville i dette tilfellet vært snakk om ganske mange tusen innlegg skrevet av andre brukere. (Tråder startet av andre ville ikke måtte slettes, nei.)


- slettet det som stod om hva som er slettet og ikke, da jeg ikke har full oversikt og ikke får det nå i natt. -

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 12-11-12 kl 00:18.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 00:11   #136
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det er fint - da kan jeg videreformidle til min venninne og tidligere fp-forumdeltager som var veldig usikker på hva som lå igjen av bilder i blogg og forum at det ligger bare igjen etpar bilder av strikkejakker her. (jeg skal da ikke klage på at du sier hva de er av, Esme ). Jeg vet det vil berolige henne.

Hva med de mange-og-tjue tusen innleggene hun ikke får tilgang til å slette?

Kan man forvente å få slettet så mange innlegg på et NETTFORUM? Ser ikke at det står noe i forumreglene om dette, heller.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 00:11   #137
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Det ligger en tråd i vevstova hvor HP sier at det er enighet med SF om hvordan dette gjøres, og at de har kontakt på mail. Holder ikke det, da?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 00:12   #138
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

den aktuelle brukeren har skrevet i medlemssalongen, M2 og markedsplassen er for øvrig slettet (dessuten bloggen), det som er igjen er innlegg i den åpne delen av forumet.

Ok, veldig bra, takk for svar.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 00:13   #139
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis man skulle slette alle innleggene til en bruker, ville også alle trådene vedkommende har startet bli slettet, som Esme sa tidligere - det ville i dette tilfellet vært snakk om ganske mange tusen innlegg skrevet av andre brukere. (Tråder startet av andre ville ikke måtte slettes, nei.)

Alt den aktuelle brukeren har skrevet i medlemssalongen, M2 og markedsplassen er for øvrig slettet (dessuten bloggen), det som er igjen er innlegg i den åpne delen av forumet.

Dette er faktisk ikke korrekt.
Jeg søkte opp en tråd jeg hadde startet i medlemsalongen eller M2 og fant innlegg av henne der.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 00:15   #140
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det ligger en tråd i vevstova hvor HP sier at det er enighet med SF om hvordan dette gjøres, og at de har kontakt på mail. Holder ikke det, da?

Det hadde holdt om det hadde vært sant.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no