Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Headset som ikke "lekker" lyd

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-12, 22:32   #21
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

For skins til dem...

Ups.

Litt mer for the real thing, gitt: http://www.ebay.co.uk/itm/Dr-Dre-Bea...#ht_500wt_1287

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 22:48   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Beats koster rundt 1500 i Norge. Studiomodellen litt mer, men de har faktisk kommet dårligere ut i tester. Jeg er veldig fornøyd med mine. I tillegg kommer de med mikrofon og kontroll på ledningen slik at de kan brukes som hands free.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 22:48   #23
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Jeg virkelig elsker Bose sine! De er herlig støykansellerende også uten musikk på selv. Man bare trykker de på, og så blir alle lyder fjerne, og ganske mange lyder barer forsvinner!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 07:45   #24
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Gutta som sitter i landskap på min jobb foretrekker stort sett Bose QuietComfort, selv om de er dyre. Jeg har røde Beats by dr dre for iPhone (dvs de funker som handsfree, med fjernkontroll på ledningen) og er veldig glade i de, først og fremst fordi de er røde.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 08:31   #25
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Skal man bruke en del penger på headset, bør de prøves. Det er mye som i hvert fall jeg synes blir ukomfortabelt for mitt hode. I tillegg bruker jeg briller, derfor kan en del som strammer litt over ørene bli ekstra ukomfortable.

Jeg fordrar ikke de med kunstig skinn på klokkene. Blir "svett" rundt ørene av dem. Jeg har hatt dyre og lydmessig gode headset som har blitt liggende ubrukt pga. jeg ikke likte å bruke dem.

Ønsker man noe som er rimelig og har relativt god all-round-lyd kan man sjekke Corsair HS1. Noe av det absolutt bedre i sin prisklasse egentlig (400kr). Så pene er de dog ikke. Sperrer lyd ganske godt ute og har stoff rundt klokkene som er behagelig.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 08:35   #26
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Beats koster rundt 1500 i Norge. Studiomodellen litt mer, men de har faktisk kommet dårligere ut i tester. Jeg er veldig fornøyd med mine. I tillegg kommer de med mikrofon og kontroll på ledningen slik at de kan brukes som hands free.

Testet Turbine- og Jamz-modellene noen måneders tid. Helt greie, men fullstendig overpriset - spesielt Turbine CT. Beats virker for meg til å være priset etter "moten"...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 09:29   #27
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Jeg har headset fra akg. Akg k450 og er veldig fornøyd med de. Behagelig å ha på ørene og de lekker ikke lyd.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 09:36   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Testet Turbine- og Jamz-modellene noen måneders tid. Helt greie, men fullstendig overpriset - spesielt Turbine CT.Beats virker for meg til å være priset etter "moten"...

Tja. Mannen min er DJ og lager musikk, så vi er godt vant med at headset koster litt. Selvsagt betaler man litt for design (de er røde! ), men jeg er så fornøyd med mine solo at jeg syns det forsvarer prisen. De er mye bedre enn Skullcandy f.eks. hvor man bare betaler for utseendet.

De du nevner er vel øreplugger, ikke headset som dekker øret? De er heller ikke i Beats-serien, men er andre Monster-modeller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 09:42   #29
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Jeg har forresten lyst på noen rosa eller lilla Urbanears, bare fordi de er kule. :shallow:

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 10:35   #30
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Oi! De var fine! Hvor mye koster de i norge?

Jeg har akkurat hatt en time der elevene mine fikk høre på musikk så lenge jeg ikke hørte den. Jeg hørte musikken til han som satt rett foran meg med sånne headset. Hørte det veldig godt, og han hadde ikke veldig høy lyd egentlig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 10:48   #31
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Bose - ingen over, ingen ved siden. Men dyrt, ja!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 10:49   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har akkurat hatt en time der elevene mine fikk høre på musikk så lenge jeg ikke hørte den. Jeg hørte musikken til han som satt rett foran meg med sånne headset. Hørte det veldig godt, og han hadde ikke veldig høy lyd egentlig.

Merkelig. Jeg hører ikke noe fra mine når de bare ligger der og jeg har glemt å skru av musikken en gang.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 11:35   #33
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tja. Mannen min er DJ og lager musikk, så vi er godt vant med at headset koster litt. Selvsagt betaler man litt for design (de er røde! ), men jeg er så fornøyd med mine solo at jeg syns det forsvarer prisen. De er mye bedre enn Skullcandy f.eks. hvor man bare betaler for utseendet.

De du nevner er vel øreplugger, ikke headset som dekker øret? De er heller ikke i Beats-serien, men er andre Monster-modeller.

Stemmer at dette er plugger ja. "Beats by Dr. Dre" er jo ellers bare et merkenavn Monster benytter på disse. Monster blir selve selskapet bak uansett. Og de er i Beats-serien, men tror de har blitt markedsført både som Monster og som Beats.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 12:28   #34
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Mannen min har noen Sennheiser, vet ikke hvilken modell. Han er super-fornøyd og det bør han være, for de kostet grisen!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 12:41   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Stemmer at dette er plugger ja.

Jeg sammenlikner aldri plugger med heldekkende earphones, og gidder derfor ikke avskrive en produsent bare fordi pluggene er dårlige. Plugger kan aldri bli særlig gode.

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

"Beats by Dr. Dre" er jo ellers bare et merkenavn Monster benytter på disse. Monster blir selve selskapet bak uansett.

Ja, det var det jeg sa.

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Og de er i Beats-serien, men tror de har blitt markedsført både som Monster og som Beats.

Nei, de er ikke i beatsserien. Jeg har sjekket nå.
In ear

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:10   #36
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Se f.eks. her: http://www.beatsbydreheadphonesf.com...dr-dre-turbine

Kalles "Beats by Dr Dre", samtidig som man har Monster-logoen på dem. Tror man har sett noen tilfeller der man vel har hatt samme produktene i noe forskjellig design spredt over de minst 6-7-seriene med hodetelefoner/øreplugger som Monster har.

Poenget mitt ellers i referansen til Turbine var at jeg synes det virket overpriset, og det gjelder for så vidt en del andre Beats-produkter også nå. Monster har jo ellers utvidet seriene med en del andre modeller, bl.a. Lady Gaga. Da begynner det vel lett at ting mer skal gjøres for å utnytte markedet litt får jeg inntrykk av.

Plugger kan for så vidt være gode, men jeg anser det som rettet mot en litt annen type bruk. Jeg bruker hodetelefoner hjemme og på jobb, men stort sett ellers bruker jeg plugger. Effektiv støydemping på toget, flyet o.l., lett å putte i lomma osv.

Sitter ellers med en haug av forskjellige - bare her hjemme er det vel sikkert 5-6 forsjellige hodetelefoner og vel så mange plugger. Har et sett hodetelefoner som kun er i bruk når jeg stryker klær ;-) (trådløse)

Men for hodetelefoner blir det også til at jeg har noen som bare blir liggende fordi de ikke er komfortable, og at jeg velger noen med dårligere lyd pga. komforten. En av mine absolutte favoritter her blir en eldre Plantronics. Dessverre er de ganske åpne, så alle andre hører godt hva man spiller... (og av den grunn er jeg av dem som hater Koss Porta Pro... skulle vært forbud å bruke på tog, buss o.l....).

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 13:26   #37
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er lovende! Men de var fyttegrisen så dyre! Må forsøke å få sjefen til å rive i evt.

Verdt hver krone.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 18:45   #38
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Beats koster rundt 1500 i Norge. Studiomodellen litt mer, men de har faktisk kommet dårligere ut i tester. Jeg er veldig fornøyd med mine. I tillegg kommer de med mikrofon og kontroll på ledningen slik at de kan brukes som hands free.

Det er litt viktig faktisk, for bruker Skype i jobben. Hadde vært kjekt å slippe å bytte headset når jeg skal ha Skypemøter.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 22:03   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Eneste jeg har å utsette på mitt er at ledningen har knekt ved pluggen som går inn i headsettet. Litt min egen skyld, ledningen blir brettet opp når jeg går med digre skjerf og jakker, samt at ledningen har blitt liggende innenfor veskestroppen som har "lugget" i den. Men irriterende like fullt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 22:26   #40
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Headset som ikke "lekker" lyd

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er litt viktig faktisk, for bruker Skype i jobben. Hadde vært kjekt å slippe å bytte headset når jeg skal ha Skypemøter.

Får mikrofon som ekstrautstyr til Bose også, jeg har ikke det for jeg syns det er ubehagelig å prate når jeg ikke hører min egen stemme ordentlig; bruker iPhone-hodetelefonene til Skype.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no