Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Stylingprodukt for å holde på plass tykt og tørt «sparehår»?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-22, 12:41   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stylingprodukt for å holde på plass tykt og tørt «sparehår»?

Takk for mange tips! Enn så lenge har jeg funnet en viss bedring i å bruke bittelitt hårspray etter at jeg har stylet håret. Styling for meg innebærer fet hårolje + en runde med rettetang i luggen og på den mest uregjerlige siden av hodet. Jeg klipper meg hver femte uke, selv når jeg sparer, så tuppene rekker ikke bli særlig slitte.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-22, 13:26   #22
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stylingprodukt for å holde på plass tykt og tørt «sparehår»?

Mousse syns jeg funker bra på krøllet hår. Jeg bruker mye gel i vått hår for å få frem krøllene mine og la dem tørke uten å bli frizzy. Når håret er helt tørt kan jeg da klemme ut geleen slik at det ikke lenger er stivt.

Kan også anbefale å bruke olaplex 3 jevnlig. Og alltid en god heat protector.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-22, 13:33   #23
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stylingprodukt for å holde på plass tykt og tørt «sparehår»?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Og alltid en god heat protector.

Anbefal meg gjerne en god en!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-22, 14:01   #24
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stylingprodukt for å holde på plass tykt og tørt «sparehår»?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Anbefal meg gjerne en god en!

Jeg har denne fordi frisøren anbefalte den https://www.vita.no/har/styling/varm...&loadfailure=1

Jentene mine bruker denne fra normal og syns den virker veldig bra i forhold til pris https://www.normal.no/merker/by-veir...at-protection/

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-22, 14:04   #25
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stylingprodukt for å holde på plass tykt og tørt «sparehår»?

Takk!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-22, 14:25   #26
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stylingprodukt for å holde på plass tykt og tørt «sparehår»?

Denne fristet, løser alt den. .
https://www.blivakker.no/product/324...roduct-295-7ml

Og Sebastian trilliant heat protection spray,
https://www.blivakker.no/product/408...RoC9e4QAvD_BwE

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-22, 14:34   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stylingprodukt for å holde på plass tykt og tørt «sparehår»?

HVA skal jeg med en heat protector?

Altså, hvilken varme skal den beskytte mot?

Jeg har aldri brukt et, innbiller meg nemlig at jeg ikke trenger det.
(føner ikke, har ikke rettetang, sola varmer ikke SÅ mye på sunnmøre..)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-22, 14:43   #28
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stylingprodukt for å holde på plass tykt og tørt «sparehår»?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

HVA skal jeg med en heat protector?

Altså, hvilken varme skal den beskytte mot?

Jeg har aldri brukt et, innbiller meg nemlig at jeg ikke trenger det.
(føner ikke, har ikke rettetang, sola varmer ikke SÅ mye på sunnmøre..)

Det er når man bruker varme på håret, altså rettetang, krølltang eller føner. Ellers trenger man ikke vil jeg tro.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-22, 14:46   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stylingprodukt for å holde på plass tykt og tørt «sparehår»?

Fint, da kan jeg fortsette å leve uten det, for jeg har ingen av de tingene i hus. Dvs, det skal teoretisk sett finnes en føner et sted, men sist jeg trente en til en av jentene så fant jeg den vel ikke. Så mulig den ikke finnes lenger.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-22, 14:52   #30
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stylingprodukt for å holde på plass tykt og tørt «sparehår»?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Anbefal meg gjerne en god en!

Jeg bruker denne, fordi det er den frisøren min bruker. Den er "inkludert" hårspray. Dvs den er med litt "hold". Jeg bruker den i front fordi det er der jeg bruker retteant eller fønbørste. https://www.blivakker.no/product/308...BoCd1sQAvD_BwE

Bak bruker jeg denne når jeg føner krøllene mine med diffuseren, gså fordi frisøren bruker den: https://lyko.com/no/kms/kms-thermash...RoCMJEQAvD_BwE

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-22, 16:16   #31
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stylingprodukt for å holde på plass tykt og tørt «sparehår»?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Denne fristet, løser alt den. .
https://www.blivakker.no/product/324...roduct-295-7ml
[/url]

Ikke verst, men for godt til å være sant, tenker jeg.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-22, 17:19   #32
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stylingprodukt for å holde på plass tykt og tørt «sparehår»?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Ikke verst, men for godt til å være sant, tenker jeg.

Jeg har fått masse reklame for den sammen med mange lignende flasker i 90-tallasfarger på FB. Det så så cheezy ut at jeg ikke har vurdert å kikke på reklamen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no