Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

[Avsporing] Bruker du skomaker? Steller du skoene dine?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-18, 18:21   #22
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Avsporing] Bruker du skomaker? Steller du skoene dine?

Jeg skulle vært flinkere på hverdagsstell; jeg er litt for kjapp til å bruke den der enkle svampen som gir blanke sko fremfor skikkelig stell. Skjerpings! Det er egentlig noe meditativt med å pusse sko også.

Skomaker brukte jeg rett som det var før, da jeg bodde bare noen hundre meter fra en skomaker. Nå som jeg må innom sentrum, som jeg sjelden er på dagtid, så blir det langt mer sjelden. Så det blir mer oppsamlingsheat av sko (og skinnvesker) til skomakeren fremfor å gå med en gang det er noe. Hvilket minner meg på at det snart er på tide nå igjen.

Jeg er glad i sko, og sliter faktisk ikke skoene noe særlig, så jeg har flere par sko som jeg har hatt i ganske mange år. Dessverre har jeg faktisk vokst ut av enkelte skopar; under sist svangerskap ble føttene mine mellom en halv og en hel størrelse større. Bunadsskoene mine kasseres nå etter 25 års trofats tjeneste. De er blitt litt for små og er vonde å gå i.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no