Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Til dere som sier dere har et rotete hjem

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-09, 14:17   #181
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

jeg hører definitivt med i dnne tråden

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:21   #182
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har nå først faktisk lest tråden og sier at dette var tråden sin, det! Jeg likte veldig "hva har du på stuebordet-tråden" og denne likte jeg like godt. Oppløftende å se at det faktisk ikke er mer rotete hos oss enn hos andre.

Men så er spørsmålet: har der flest ryddige dager eller flest rotete dager? Vi er kronisk rotete med mindre vi får besøk.

Du ble litt glad da Poden åpne dørene til soverommet vårt da kanskje og til roterommet/gjesterommet. Jeg holdt det påklistrede smilet (*neidajegerdaikkeflau*) greit på eller hva?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:22   #183
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er det Libresse Silk touch? Den er veldig myk, som silke, egentlig.

Jeg har det aldri bomba hjemme hos meg, så selv om det virker som det er veldig "in" og kult å tilkjennegi at man er sjuske, faller jeg altså utenfor denne kategorien.

Hm, da tror jeg du har misforstått litt, iallfall skulle jeg virkelig ønske at jeg slapp å ha det så rotete at det var pinlig å få besøk. Men det ER greit å vite at det finnes flere som meg. Det har virkelig ingenting med å være kult eller in.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:25   #184
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Det var en gang for ikke så veldig lenge siden, på et sted ikke så veldig langt unna en skole med eget pauserom for lærerne.
På dette pauserommet satt det mange lærere, både av det erfarne og mer uerfarne slaget. En dag begynte en av de uerfarne (les:meg) å snakke litt som sitt forhold til rot, og hvordan rot formerer seg i et altfor høyt tempo (slik rot gjør, det formerer seg med samme fart som mange bakterier).
Den uerfarne læreren begynte å snakke om sine håp for fremtiden: Et rent og ryddig hjem med unger og mann som gjorde det de fikk beskjed om NÅR de fikk beskjed om det. Etterhvert måtte da vel huset bli ryddigere, når barna som rotet ble eldre?

Da lo den mest erfarne kollegaen av dem alle, og sa med et glimt i øyet: Beklager å måtte skuffe deg, men det er slik her i verden at noen er født med ordenssans. Vi som ikke er det, får aldri ryddige hjem. Men vi lærer oss å leve med det. Der det er hjerterom er det husrom, og det er det viktigste av alt.

Siden den dagen har den uerfarne læreren fremdeles fortsatt sitt prosjekt for et ryddigere hjem, men med et mer avslappet forhold til det hele, og en forståelse for at det er bare ikke alle som er skapt til å være husmorevner, samt at det finnes ting som kanskje er viktigere enn å framstå som presentabel til enhver tid.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:26   #185
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Ikke in altså?

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:34   #186
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Jeg nekter å tro at slike mennesker har det godt med seg selv!
For øvrig er jeg i ferd med å få et ryddig hus her i dag. (Ryddig førsteetasje... )

Jeg har nok tenkt den tanken jeg også, får trøste meg med den.

Selv om det virker som en harmonisk og happy familie.

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:37   #187
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er det Libresse Silk touch? Den er veldig myk, som silke, egentlig.

Jeg har det aldri bomba hjemme hos meg, så selv om det virker som det er veldig "in" og kult å tilkjennegi at man er sjuske, faller jeg altså utenfor denne kategorien.

Du de truseinnleggene så jeg også!

Jeg må vel si at om jeg har fått valgt: sjuskete eller ryddig (og at ryddigheten har falt naturlig for meg), så har jeg valgt sistnevnte altså. Jeg trives kanskje egentlig best når det er ganske ryddig og jeg tenker veldig ofte at ...

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:42   #188
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Ikke in altså?

Å joda! Det er bare moppemafiaen og de flyvende damene som prøver å så tvil her. Ikke la dem lure deg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:42   #189
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Altså, det er jo ingen grunn til å rakke ned på de (stakkars, få) familiene som faktisk har det ryddig hjemme og si at de sikkert egentlig må ha det fælt. Det blir litt som å antyde at pene jenter sikkert egentlig er dumme, eller at smarte folk er mindre hyggelige enn mindre smarte folk. *over-PK i anledning fredagen*

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:43   #190
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Det å være sjuskete er sååå september 2006 asså.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:45   #191
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Altså, det er jo ingen grunn til å rakke ned på de (stakkars, få) familiene som faktisk har det ryddig hjemme og si at de sikkert egentlig må ha det fælt. Det blir litt som å antyde at pene jenter sikkert egentlig er dumme, eller at smarte folk er mindre hyggelige enn mindre smarte folk. *over-PK i anledning fredagen*

Selvsagt måtte denne komme. FP

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:46   #192
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Selvsagt måtte denne komme. FP

Jeg respekterer også de ryddige.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:47   #193
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Altså, det er jo ingen grunn til å rakke ned på de (stakkars, få) familiene som faktisk har det ryddig hjemme og si at de sikkert egentlig må ha det fælt. Det blir litt som å antyde at pene jenter sikkert egentlig er dumme, eller at smarte folk er mindre hyggelige enn mindre smarte folk. *over-PK i anledning fredagen*

Den er jeg helt enig i (det er bare satt litt på spissen altså). Jeg er faktisk ganske så imponert over alle disse super mennesken som får til alt.

Nå er vi ikke så veldig rotete selv, eller det vil si jeg er ryddig menst resten av gjener her er veldig rotete. Så da blir det jo mye for den ene peronen (les:meg). Med skole og litt jobb så blir det litt mye av og til.

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 14:50   #194
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg respekterer også de ryddige.

Du er den respekteste.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 15:42   #195
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Bare så det er sagt, min venninne som støvsuger tre ganger om dagen og vasker hele huset hver kveld, må gjerne få fortsette med det. Problemet mitt blir når hun høylydt kommenterer hvor rotete og møkkete det er hjemme hos andre som ikke har det som henne.

Vi har det verre enn en del av de folkene hun klager over, og derfor har vi sluttet å invitere henne.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 15:45   #196
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Bare så det er sagt, min venninne som støvsuger tre ganger om dagen og vasker hele huset hver kveld, må gjerne få fortsette med det. Problemet mitt blir når hun høylydt kommenterer hvor rotete og møkkete det er hjemme hos andre som ikke har det som henne.

Vi har det verre enn en del av de folkene hun klager over, og derfor har vi sluttet å invitere henne.

Det er rett og slett ufint. Slik sier man bare ikke!

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 16:01   #197
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Du de truseinnleggene så jeg også!

Jeg må vel si at om jeg har fått valgt: sjuskete eller ryddig (og at ryddigheten har falt naturlig for meg), så har jeg valgt sistnevnte altså. Jeg trives kanskje egentlig best når det er ganske ryddig og jeg tenker veldig ofte at ...

Samme her! Jeg blir generelt sett ganske gretten når det sklir ut, og hver enda gang jeg rydder, så lover jeg meg selv at denne gangen.... Men nei. Ryddet i går, nå ser det noenlunde ut her, dog ikke ryddig etter de definisjonene jeg har sett enkelte har for hva som kan betegnes som ryddig. Bokhylla mi er litt for "sjarmerende", og det er noen ting som aldri klarer å finne veien bort fra kjøkkenbenken .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 16:44   #198
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Altså, det er jo ingen grunn til å rakke ned på de (stakkars, få) familiene som faktisk har det ryddig hjemme og si at de sikkert egentlig må ha det fælt. Det blir litt som å antyde at pene jenter sikkert egentlig er dumme, eller at smarte folk er mindre hyggelige enn mindre smarte folk. *over-PK i anledning fredagen*

Tror ikke det er så få, faktich! Jeg har problemer med å rote, jeg. Vet ikke helt hvordan man gjør det. Kler man av seg på stua og lar klærne ligge noen uker, lar vær å sette ting inni oppvaskmaskinen og boka tilbake i hylla når man er ferdig med den, og sånn?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 17:15   #199
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Tror ikke det er så få, faktich! Jeg har problemer med å rote, jeg. Vet ikke helt hvordan man gjør det. Kler man av seg på stua og lar klærne ligge noen uker, lar vær å sette ting inni oppvaskmaskinen og boka tilbake i hylla når man er ferdig med den, og sånn?

Det er ikke noe problem og få det rotete. En lar bare to stk barn fly rundt i leiligheten og dra ut og rote med de de vil uten og plukke opp noe. Og dropper man og rydde opp etter middagen, da har man et ganske rotete leilighet.

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 17:25   #200
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til dere som sier dere har et rotete hjem

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Tror ikke det er så få, faktich! Jeg har problemer med å rote, jeg. Vet ikke helt hvordan man gjør det. Kler man av seg på stua og lar klærne ligge noen uker, lar vær å sette ting inni oppvaskmaskinen og boka tilbake i hylla når man er ferdig med den, og sånn?

Ja. Man skal ta bilde av en stelleveske for å prøve å selge den. Den nneholder skrot fra ungen var 0 til 1 år, og selv om hun nå blir 2 snart er det fortsatt litt surr oppi der. Det tømmer man ut på spisestuebordet og lar det ligge. Så finner man frem noen regninger for å se om man har betalt regningen man fikk purring på, og lar regningshaugen ligge oppå peisen.

Så kommer det et barn inn fra hagen, og siden klærne er så møkkete at man ikke vil ha møkka spredt rundt i hele huset kler man av ungen like innenfor verandadøra og lar det ligge.

Så sitter man og tegner ved spisestuebordet, og da drar 4-åringen 30 fettstifter ut av etuiet. Så er det plutselig leggetid, og tegneblokk og løse fargestifter blir liggende på spisestuebordet.

Når en kommer hjem fra jobb/skole henter en posten, og når en kommer inn legger en fra seg nøkler, solbriller og dagens reklame på kommoden. Så ble det litt varmt, og man legger genseren oppå der igjen. Frustrerende når man tidlig dagen etter skal ha nøklene NÅ, og de er begravet.

Det er overhodet ingen ønskesituasjon, in eller tøft, syns jeg. Men felles sjebne felles trøst.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no