Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-19, 11:28   #441
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Det har jeg prøvd å lete etter også, men det ser ut som det forsvant i det de la ut påmeldingslink, for nå får du det opp først når du har logget inn med bankID. Litt merkelig opplegg akkurat det der.


Jeg ventet til i dag og da fant jeg det. Fant ingen kø, men kom rett til påmeldingsknappen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 11:32   #442
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg trodde jeg hadde meldt konfirmanten på et helgekurs, men jeg har meldt henne på et kurs som går på lørdager, kl.10-12. Hun kommer til å drepe meg

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 11:43   #443
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Du er gæren Niobe.

Hadde jeg bare fått en krone hver gang noen sier det, så hadde jeg ikke trengt annen inntekt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 11:57   #444
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg gjorde ganske mye fornuftig i timen jeg satt og ventet jeg altså - *kontorrotte*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 12:54   #445
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg trodde jeg hadde meldt konfirmanten på et helgekurs, men jeg har meldt henne på et kurs som går på lørdager, kl.10-12. Hun kommer til å drepe meg

Det er vel det som er helgekurset? Hun ville kanskje på leirkurset, som varer en helg?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 12:55   #446
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg gjorde ganske mye fornuftig i timen jeg satt og ventet jeg altså - *kontorrotte*

Jeg og. Det er det fine med kontorrottejobb.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 12:57   #447
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Det er vel det som er helgekurset? Hun ville kanskje på leirkurset, som varer en helg?

Jeg trodde det var kurs over to helger, med litt flere timer pr dag, i tillegg til en tur til Holocaustsenteret, og et foredrag på kveldstid på en ukedag. Jeg skjønte ikke at det var som kveldskurset, med få timer hver gang, over så mange ganger.

Men lærdom i alt

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 15:26   #448
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi fikk ordnet det slik at guttene fikk gått sammen! Mail til lokalkontoret. Det ble riktig dag (lørdag), men kl tre fremfor halv ett. Det skal vi leve med! Vi har også bestilt flott lokale dag, så da er det bare å sette seg tilbake og roe ned. :zen:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 15:28   #449
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dette synes jeg høres ut som et absurd dårlig system. Hva med de ungene som har foreldre som absolutt ikke har mulighet til å sitte klistret til en dataskjerm i timevis et gitt tidspunkt?

Jeg sjekket for moro skyld tilgjengelighet i dag tidlig også, og det var veldig mye ledig igjen. Svært lite som var helt fullt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 15:55   #450
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her virket det som de fleste lørdagene var fulle i går kveld. Men de med rollespill var enda ledige. Vinterferiekurset sjekket jeg ikke. Søndager og de kl 10 og 15 ble ikke tatt først. Lurer på om de legger ut mer i morgen? Sist hadde vi med rollespill. Da forhåndsbestilte vi ikke. Jeg lurer på om det bare var det som var tilgjengelig da eller om det var obligatorisk for alle kursene den gangen for 2 år siden.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 21:08   #451
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg trodde jeg hadde meldt konfirmanten på et helgekurs, men jeg har meldt henne på et kurs som går på lørdager, kl.10-12. Hun kommer til å drepe meg

Kanskje det går an å bytte?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 21:26   #452
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kanskje det går an å bytte?

Hun tok det overraskende pent faktisk, den andre dagen de har kurs, går hun på håndball, så det passer litt dårlig å velge den.

Vi får henne opp på morgenen de lørdagene i hvertfall

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 23-05-19, 14:41   #453
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Hvem inviteres på konfirmasjon, egentlig?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 23-05-19, 14:47   #454
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her inviterer vi konfirmantens besteforeldre (5), tanter og onkler (8), søskenbarn (7) og bonussøskenbarn (3 + 1 partner og en liten baby), i tillegg til en vennefamilie (4) der konfirmanten og deres jente har vært bestevenner siden barnehagen. Med oss selv (5) blir vi da totalt 33 + en baby.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-05-19, 14:51   #455
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Hvem inviteres på konfirmasjon, egentlig?

Det er vel nokså valgfritt.

Vi inviterer oldemor, besteforeldre, tanter/onkler, søskenbarn, fadderfamiliene og nære venner/vennefamilier. Vi blir ca 50.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 23-05-19, 14:56   #456
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Det ser ut til at vi inviterer oldemor (1), besteforeldre (7), onkler og tanter (9), søskenbarn (10-11) og et par venninner. Inkludert kjernefamilien skulle det bli omtrentlig 34. Men det er slett ikke sikkert at alle kommer.

Vi skal jo heller ikke ha konfirmasjon, men "nonfirmasjon". Dette medfører nok at det kommer litt lenger ned på prioriteringslista for en del.

For snuppa er det veldig viktig at bestemor (mormor) og yndlingsfetter (16 år) kommer, og det skal vi nok klare å få til.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 23-05-19, 15:04   #457
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Bortsett fra det ene bonussøskenbarnet, som bor på en annen kant av jordkloden, skal det mye til for at ikke alle kommer her. Konfirmasjoner er høyt prioritert, og det er nært forhold mellom søskenbarna. Men sykdom har man selvsagt ingen garanti mot da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-05-19, 15:15   #458
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi inviterer nok besteforeldre (4), tante og onkler (4), søskenbarn (4) ,mine tanter og onkel (3) , mannens onkel (1) og faddere fra barnedåpen som også er gode vennefamilier (8). Og to kamerater. Da blir vi ca 30, med oss fire i familien.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 23-05-19, 15:26   #459
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Bortsett fra det ene bonussøskenbarnet, som bor på en annen kant av jordkloden, skal det mye til for at ikke alle kommer her. Konfirmasjoner er høyt prioritert, og det er nært forhold mellom søskenbarna. Men sykdom har man selvsagt ingen garanti mot da.

Det er mange som ikke har dette på prioriteringslista av de vi inviterer. Og det synes jeg er fryktelig sårt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 23-05-19, 15:32   #460
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg tror vi inviterer besteforeldre (3), onkler og tanter (6), søskenbarn med evt følge (4+2 for øyeblikket), mine tanter og onkel på en side da vi har relativt god kontakt med de (3), 2 av mine søskenbarn og et vennepar av x. Mulig 2 par, men det kan være kræsj med egen konfirmant. Og muligens en kompis av eldste.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no