Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-19, 17:33   #321
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Brev fra kirken i dag med infomøte nå i mai og påmelding.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 12-05-19, 00:35   #322
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Hurra!
Ruska får gå i nabokirken (Hvor hun er tygg for mobbere) og jeg har fått perfekt lokale i boks. 8 mai 2020 er klart!
Herlig å ha et helt år å planlegge på.
Tapas skal det bli, og med 40-50 gjester får jeg litt å pusle med.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv  
Gammel 12-05-19, 01:15   #323
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Så bra, Susse.

Vi har fått brev hvor datoer for kirka vi tilhører er satt opp. Og jeg kommer på hver kveld at jeg skulle ha ringt og spurt om hvor han skal. Tilhørende er ikke rett når det gjelder skolekrets.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 12-05-19, 01:53   #324
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Har funnet to alternativ for feoring på restauranter med OK pris

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 12-05-19, 09:17   #325
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Mellomste skal ha HEF konfirmasjon.
Vi skal ha det hos x, det kommer no til å gå greit, vi blir ca 35.
Maten bestemmer konfirmanten, det blir koldtbord/tapas. Kaker baker familie og slekt.
Tror det blir lite stress.
Jeg skal holde tale.
Xen får lage bilde fremvisning.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 15:11   #326
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg har klart å ikke få med meg det jeg leste på infoen vi fikk i posten. Ikke vet jeg om vi fikk det før de la ut tidspunktene heller egentlig. Men nå får vi velge pest eller kolera. Neida, ikke fullt så ille. Men tiltenkt tid fikk vi jo slettes ikke. Har lært til nr.2 skal konfirmeres, men da er det nok heller ingen vingling på hvilken kirke som er ønsket.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 16:01   #327
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Da har HEF lagt ut konfirmasjonskurs. Så da får snuppa bestemme seg for om dette er noe hun vil bruke tid på. Hun har blitt veldig usikker i det siste, og det er visst flere av venninnene som ikke skal.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 16:07   #328
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Ja, ser at informasjon om dager, datoer og kursopplegg er lagt ut. Jeg må også få jentungen til å se på dette. Her er det tre alternativ, "vanlig" kveldskurs, kurs med rollespill, og intensivkurs i vinterferien. Det sistnevnte utgår, siden det trolig blir fotballtur da. Hun og bestekompisen ønsker å gå sammen, så vi må samkjøre påmelding med dem og prøve å få pass på samme kurs ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 16:10   #329
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Dato er satt, 2. Mai 2020, lokale er bestilt og gjester påtenkt. Bør kanskje sjekke kurs etc.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 16:12   #330
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

I år har det vært kurs på skolen hvor snuppa går... 200 meter unna der vi bor. Der er det typisk ikke kurs til neste år. Det er på én skole som slett ikke er langt unna, men vi får se.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 16:15   #331
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Kurslokalet her er på en videregående skole i gangavstand hjemmefra, så det er jo praktisk.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 16:28   #332
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Ha ha, nå sjekket jeg for å se når det er kurs mm og da ser jeg at dato er 9. mai Fikk den andre datoen av tanta til konfirmanten, hvis sønn skal konfirmeres samme dag, antagelig. Bra jeg sjekket nå og ikke om 10 mnd

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 16:46   #333
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg har meldt på min i dag. Det blir i kirken, hun valgte 29.august, så da har vi sommeren på oss til å ordne.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 16:51   #334
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg har tittet i Oslo, vil helst han skal konfirmeres sent i mai eller i august. To av datoene er dagen før og på selve tiårsdagen til søsteren. Vil gjerne unngå det. Vi får se hva han tenker selv.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå  
Gammel 13-05-19, 17:06   #335
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her blir det første helga i mai. Kunne tenkt meg tidligere enn det vi måtte velge, men men. Har spurt om å stå på venteliste for tidligere tidspunkt hvis noen plutselig ombestemmer seg. Aner ikke om det går an eller er sannsynlig.
Og så blir det borteleir.

Om 2 år skal jeg være på hugget på datoen de legger ut tidspunktene. Selv om kirken han nok skal konfirmeres i ikke er så "populær" som den eldste vil konfirmeres i. Var hvert fall flere valgmuligheter i den kirken nå. Annen kirke fordi de ikke kommer til å gå på samme ungdomsskole. Vil tippe de som skal konfirmeres når yngste skal, velger kirken ungdomsskolen "sokner" til.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 13-05-19 kl 18:34.
star er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 17:42   #336
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Ha ha, nå sjekket jeg for å se når det er kurs mm og da ser jeg at dato er 9. mai Fikk den andre datoen av tanta til konfirmanten, hvis sønn skal konfirmeres samme dag, antagelig. Bra jeg sjekket nå og ikke om 10 mnd

Det stod på nettsidene til HEF at dato var 2 mai, her jeg bor. Lokaler ble booket i januar, og jeg har trodd alt har vært under kontroll, helt til kl 12.10 i dag, når jeg sjekket info om kurs og seremonier, da er ny dato 9 mai.

Jeg vet enda ikke om vi får booket om lokalene, de svarer ikke på hverken tlf eller mail, så nå er jeg usikker på om det blir 50 gjester med papp og plast i hagen her om et år, eller om vi får skvist oss inn et annet sted.

Jeg dobbeltsjekket med HEF, og de beklaget at infoen på nettsiden ikke var oppdatert.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 17:45   #337
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Å, den er kjip, Gerbera.

Her tror jeg x må finne en annen løsning på bord. Vil tippe at de han i første omgang hadde tenkt å låne av har konfirmant samme helgen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 18:05   #338
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Å, den er kjip, Gerbera.

Her tror jeg x må finne en annen løsning på bord. Vil tippe at de han i første omgang hadde tenkt å låne av har konfirmant samme helgen.

Vi klarer alltids å arrangere her hjemme.
Problemet er at jeg leverer bacheloroppgave 14 april, og mannen kjører vårfeiing, som tilsvarer døgnet-rundtjobbing i hele april og frem til første uka i mai. Jeg ser ikke helt at vi har tid til å fikse så mye i perioden før konfirmasjonen, derfor var det litt viktig å få satt bort alt.

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 13-05-19 kl 18:20.
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 18:13   #339
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Ja, man fikser det alltids. Men når man har sett for seg noe og planlagt for så å måtte gjøre om, så blir det jo ekstra.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 13-05-19, 18:24   #340
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi fikk heldigvis gjort om bookingen vår og er nå back on track

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no