Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Badekar

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-12, 08:12   #1
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Badekar

Noen som vet om det finnes badekar som er 130 cm eller 140 cm lang og 70 i bredde?

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 09:58   #2
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Badekar

Ja, det finnes.
http://www.svedbergs.se/index.php?op...oduct_id=36609
http://www.ifosanitar.no/?id=302&Par...roductID=17652

Spør på din lokale baderomsbutikk, det er ikke sikkert de har så korte kar inne, men de bestiller for deg. Og følg med på Finn.no. Det er ikke så lenge siden jeg så et 130 x 70 solgt i Trondheim for 700 kr.


Sist redigert av Mrs. S : 28-04-12 kl 10:15.
Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 11:45   #3
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Badekar

Ooo!
sjekk dette badekaret a!
http://www.finabadkar.se/ Starter på 118 cm og fåes i mange farger.
Rosa badekar for Rose!

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-14, 17:46   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badekar

Hvordan gikk det på badekarjakten? Jeg har oppdaget fukt i baderomsveggen og skal pusse opp minibadet mitt. Det er litt over 3 kvm (sjokkerende lite), og jeg skal ha et lite badekar så jeg ikke må dusje rett på gulvet. Er det knølete å dusje i et så lite badekar?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-14, 18:14   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badekar

Du får jo dusjkabinett som er 70x80 eller 80x80, og om du velger et badekar som er 130 eller 140 langt vil det jo bli mye romsligere en kabinettet.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-14, 19:35   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badekar

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Du får jo dusjkabinett som er 70x80 eller 80x80, og om du velger et badekar som er 130 eller 140 langt vil det jo bli mye romsligere en kabinettet.

Dusjkabinett er ikke aktuelt fordi det ikke passer inn i rommet (vinduer).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-14, 20:06   #7
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Badekar

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hvordan gikk det på badekarjakten? Jeg har oppdaget fukt i baderomsveggen og skal pusse opp minibadet mitt. Det er litt over 3 kvm (sjokkerende lite), og jeg skal ha et lite badekar så jeg ikke må dusje rett på gulvet. Er det knølete å dusje i et så lite badekar?

Vi har et slikt på vårt lille bad:


Det er helt greit å dusje i. Dette er 150 langt.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-14, 20:34   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badekar

Opprinnelig lagt inn av Isrose, her.

Vi har et slikt på vårt lille bad:


Det er helt greit å dusje i. Dette er 150 langt.

Morsomt med den lille vinkelen. Jeg har 145 cm å boltre meg på, så det kan maks være 140 cm.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-14, 15:33   #9
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Badekar

Vi endte med dusjvegger i stede.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no