Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-19, 14:34   #501
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Faddere (eller vitner, i vårt tilfelle), har jeg ikke tenkt på. En er uaktuell, fordi han var kompis med eksmannen min, og de har ikke kontakt lenger. Snuppa har ikke noe forhold til ham. Min venninne har forsåvidt jeg noe kontakt med, men ikke Snuppa (fordi vi bor i hver vår by). Er litt usikker på henne faktisk. De to siste er mine søsken, og de er så klart invitert uansett. Jeg tenker at det er konfirmantens dag, og at det er viktigere hvem hun vil invitere.

Ang mat, så skal vi sette oss ned og se på det etter mai. Snuppa ønsker seg blant annet grillbuffet, jeg heller mer mot tapas. Søstera mi er veldig kritisk til maten på stedet vi har valgt, så jeg kommer muligens til å bestille en form for prøvesmaking. Vi får se. Jeg tror ikke vi går for full treretters, jeg tenker enten buffet/tapas eller en hovedrett, og at vi heller serverer frukt og drikke før vi setter oss, og har et stort kakebord med innslag av desserter.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 24-05-19, 15:13   #502
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Den beste konfirmasjonsmiddagen jeg har spist er hjortebiff.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 09:29   #503
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi planlegger sushi. Sønnen min er ikke veldig glad i mat, men sushi liker han godt. Så jeg ser for meg at vi har et buffetbord med sushi i en fem-seks varianter og edamamebønner. Vi blir et sted mellom 25 - 30 personer, så skrekkelig lettvint å gjøre det slik da.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 10:05   #504
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Er også usikker på maten.
Synes det kan bli litt kjedelig med helt vanlig koldtbord og tapas er ikke aktuelt.
Jeg lager alltid all mat når vi har selskaper så vi slår nok til og booke kokk.

Vi har 3 kokker å spørre. Han som laget maten i eldstemann sitt selskap har sluttet som kokk men sa dengang at vi kunne spørre...
Da ble det en suppe som forrett, den flotte biff/indrefileten til hovedrett og hjemmelaget is til dessert. Helt nydelig mat.

Mulig vi skal spørre samme kokken eller så kan vi spørre en annen kokk som er halvbror til stedatter men vi må jo ha et utgangspunkt til retter.
Jeg kjenner også en lokal kokk her vi bor men mistenker at han skal ha dobbelt pris av det vi har fått til før..

Minsten elsker spareribs men synes ikke at sånt passer men vet at disse eldre i vår familie ikke er noe glad i kjøttmat (dårlige tenner) men akkurat denne dagen blåser jeg litt i hva alle disse skulle mene.
Og om vi har 3-retters så trenger vi serveringshjelp.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 10:10   #505
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Vi planlegger sushi. Sønnen min er ikke veldig glad i mat, men sushi liker han godt. Så jeg ser for meg at vi har et buffetbord med sushi i en fem-seks varianter og edamamebønner. Vi blir et sted mellom 25 - 30 personer, så skrekkelig lettvint å gjøre det slik da.

Det er morsomt hvor forskjellige vi er. Dette hadde IKKE fungert i vår slekt. Der er det fremdeles ganske mange som mener at sushi er hipstermat som vi spiser for å være kule, og ikke et ordentlig måltid. Det hadde blitt mange sultne hos oss da.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 10:11   #506
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er morsomt hvor forskjellige vi er. Dette hadde IKKE fungert i vår slekt. Der er det fremdeles ganske mange som mener at sushi er hipstermat som vi spiser for å være kule, og ikke et ordentlig måltid. Det hadde blitt mange sultne hos oss da.

Her også.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 10:11   #507
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Hos oss også. Vi er kjedelige og trauste i matveien.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 10:21   #508
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Da er poden på eldst Human Etisk konfirmasjon.
Vi fikk nr trehundreog førti og ett eller annet.
Fikk dag og tidspunkt som ønsket, det er kjekt siden lokalet ble booket for en godt stund siden...

Mat:
her blir de tapas og pizza, en kul kake jeg bestiller og så tar noen gjester med seg kake.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 10:24   #509
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Vi planlegger sushi. Sønnen min er ikke veldig glad i mat, men sushi liker han godt. Så jeg ser for meg at vi har et buffetbord med sushi i en fem-seks varianter og edamamebønner. Vi blir et sted mellom 25 - 30 personer, så skrekkelig lettvint å gjøre det slik da.

Min niese hadde det i høst. De supplerte med annen asiatisk mat fra Gastro catering.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 10:43   #510
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er morsomt hvor forskjellige vi er. Dette hadde IKKE fungert i vår slekt. Der er det fremdeles ganske mange som mener at sushi er hipstermat som vi spiser for å være kule, og ikke et ordentlig måltid. Det hadde blitt mange sultne hos oss da.

Hadde nok vært mange sultne her og.
Inkludert meg, som er allergisk for fisk. Ville nok supplert med noe annet i tillegg.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 10:59   #511
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Hadde nok vært mange sultne her og.
Inkludert meg, som er allergisk for fisk. Ville nok supplert med noe annet i tillegg.

Min bror supplerte med en liten stek han stekte.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 11:01   #512
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg tenker at de som ikke spiser seg mett på sushi får bryne seg ekstra godt på kakebordet i stedet. På samme måte som de som serverer middag ikke har noen ekstra retter for de som ikke liker hva som blir servert. Vi har verken vegetarianere eller fiskeallergikere i gjengen, så det skal gå bra.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 11:20   #513
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg tenker at de som ikke spiser seg mett på sushi får bryne seg ekstra godt på kakebordet i stedet. På samme måte som de som serverer middag ikke har noen ekstra retter for de som ikke liker hva som blir servert. Vi har verken vegetarianere eller fiskeallergikere i gjengen, så det skal gå bra.

Om jeg hadde vært gjest en plass der de bare serverte sushi så hadde jeg satt pris på å få vite det på forhånd, for da hadde både jeg og mine barn sørget for å spise før vi kom i det selskapet, ingen av oss spiser sushi.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 11:54   #514
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er morsomt hvor forskjellige vi er. Dette hadde IKKE fungert i vår slekt. Der er det fremdeles ganske mange som mener at sushi er hipstermat som vi spiser for å være kule, og ikke et ordentlig måltid. Det hadde blitt mange sultne hos oss da.

Jeg liker sushi, men det har aldri kvalifisert til et ordentlig måltid likevel. Har aldri klart å spise nok til å bli mett. Nå tåler jeg ikke ris lenger, så nå hadde det uansett ikke gått.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 11:56   #515
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Vi planlegger sushi. Sønnen min er ikke veldig glad i mat, men sushi liker han godt. Så jeg ser for meg at vi har et buffetbord med sushi i en fem-seks varianter og edamamebønner. Vi blir et sted mellom 25 - 30 personer, så skrekkelig lettvint å gjøre det slik da.

Jeg hadde elsket å være gjest hos dere!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 12:34   #516
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Vi planlegger sushi. Sønnen min er ikke veldig glad i mat, men sushi liker han godt. Så jeg ser for meg at vi har et buffetbord med sushi i en fem-seks varianter og edamamebønner. Vi blir et sted mellom 25 - 30 personer, så skrekkelig lettvint å gjøre det slik da.

Herlig! Kan jo ha noe satayspyd og vårruller i tillegg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 12:42   #517
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Om jeg hadde vært gjest en plass der de bare serverte sushi så hadde jeg satt pris på å få vite det på forhånd, for da hadde både jeg og mine barn sørget for å spise før vi kom i det selskapet, ingen av oss spiser sushi.

Enig.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 15:30   #518
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Dere som mener det ville vært fint med beskjed på forhånd om hvilken mat som serveres, tenker dere det samme om annen mat? Eller synes dere sushi er kontroversielt? Jeg mener - jeg har jo dukket opp i konfirmasjon og fått servert reinsdyrstek, som jeg ikke liker. Men jeg synes jo ikke det er problematisk på noen som helst måte. Litt flaut, kanskje, for det er jo flaut om noen ser at man er kresen. Men det skjuler man som best man kan. Jeg ville jo aldri hatt forventninger om at de hadde en backup meny, i tilfelle noen gjester ikke var fornøyd med hovedmenyen. Man får servert mat, liksom. No big deal.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 16:03   #519
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Det er vel ikke vanlig å informere om meny, men akkurat sushi tror jeg kan være unntaket. Både pga av allergi, men aller mest fordi jeg kjenner så utrolig mange som ikke liker sushi. Ingen av oss inkl. svigerdatter spiser sushi, og i storfamilien er det kun 5 av 31.

007 er ikke aktiv  
Gammel 25-05-19, 16:10   #520
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg kjenner jo slekten vår, og vet at de spiser sushi. Så jeg er ikke bekymret. Men jeg ble litt overrasket over skepsisen her. Det er sikkert en kulturell greie, det der.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no