Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken foodprosessor/blender?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-19, 19:35   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Hvilken foodprosessor/blender?

Foodprosessoren tok kvelden da snuppa lagde seg smoothie sist. Det var vel ikke veldig uventet, for hun lager mye smoothies og hun har måttet styre endel for å få den til å blende godt nok en god stund nå. Så nå ser vi etter ny. Men hva bør vi ha? Vi har en Husqvarna Assistent, og jeg ser at man kan kjøpe blender til den. Men så er det veldig greit å ha en lett og grei foodprosessor med blender som man kan bruke når man skal lage bare litt av noe, choppe, raspe eller hva det måtte være.

Jeg ønsker ikke å bruke tusenvis av kroner, men jeg ser at vi har gått gjennom noen så kvalitet er viktig. Den må tåle å blende frosne bær, og is hadde sikkert vært fint også. Eller er det slik at Husqvarna/Ankarsrum er så veldig god at jeg rett og slett burde kjøpe deler til den?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-19, 20:05   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken foodprosessor/blender?

VI har denne:
https://www.skousen.no/kjokkenutstyr...0w-grey-8-pcs/

Funker veldig bra - vi har laget MANGE smoothier den i årevis - og tar liten plass på benken.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no