Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-21, 01:32   #101
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Da er jeg i gang. 7 julegaver kjøpt.

Lorien er ikke aktiv  
Gammel 29-09-21, 06:36   #102
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.793
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Mine voksne barn bor hjemme, så utagerende pakkekalender er ikke aktuelt. De vil stort sett ha Flax-kalender.
Jeg ønsker meg egentlig Baileys-kalender.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 29-09-21, 06:48   #103
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.839
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Med mindre de er formet som julenisser og reinsdyr, så er det vinterbelysning og er ikke begrenset til jul!

Reinsdyr og snømenn

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 06:45   #104
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2021

Finnes det sjokoladekalendre for voksne som garantert ikke inneholder lakris?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 08:41   #105
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.795
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg tror ikke at denne inneholder lakris?

https://www.kaffekapslen.no/sjokolad...SAAEgIhVfD_BwE

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Finnes det sjokoladekalendre for voksne som garantert ikke inneholder lakris?

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 08:51   #106
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg tror ikke at denne inneholder lakris?

https://www.kaffekapslen.no/sjokolad...SAAEgIhVfD_BwE

Hm, må sjekkes! Takk

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 09:10   #107
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.847
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2021

Litt julegrinchen som jeg er, kan jeg likevel rapportere om at årets første julegave er bestilt.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 09:17   #108
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.256
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jul har jeg ikke begynt å tenke på engang. Er mest opptatt av oppussing og andre ting. Det aner meg at desember kan bli stressende...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 10:01   #109
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.793
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har seks tantebarn i alderen 16-27 år. De bør få en oppmerksomhet (maks 150,- pr hode). Har dere noen ideer?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 10:03   #110
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.256
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Kosmetikk, bøker, kinogavekort eller noe spiselig?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 10:14   #111
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.518
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har seks tantebarn i alderen 16-27 år. De bør få en oppmerksomhet (maks 150,- pr hode). Har dere noen ideer?

Mine fikk pysjbukser, edt, day toalettveske i fjor. Noe til bursdag rett før jul og noe til jul. Kjøpte mye gaver på Zalando i fjor.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 10:22   #112
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.913
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Spør igjen, jeg, for jeg lurer virkelig på dette: Hva med bytting på nett? Har som sagt slitt veldig med det selv, men ønsker også at mottakere skal kunne få bytte hvis de ønsker.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 10:40   #113
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.256
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Spør igjen, jeg, for jeg lurer virkelig på dette: Hva med bytting på nett? Har som sagt slitt veldig med det selv, men ønsker også at mottakere skal kunne få bytte hvis de ønsker.

Man kan få byttelapp hos Cubus og XXL ihvertfall, så det burde ikke være så vanskelig. Søk på butikken og byttelapp.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 11:16   #114
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.868
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Spør igjen, jeg, for jeg lurer virkelig på dette: Hva med bytting på nett? Har som sagt slitt veldig med det selv, men ønsker også at mottakere skal kunne få bytte hvis de ønsker.

Jeg tenker ikke på at mottager skal bytte, dvs jeg har to som potensielt vil bytte og de kjøper jeg til rett før jul. De andre blir alltid fornøyd og har aldri hatt behov for å bytte i følge de selv.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 11:32   #115
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.793
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Mine fikk pysjbukser, edt, day toalettveske i fjor. Noe til bursdag rett før jul og noe til jul. Kjøpte mye gaver på Zalando i fjor.

Finnes det noe på Zalando i det prissegmentet, altså? Mulig jeg må sjekke der.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 11:43   #116
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.868
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har seks tantebarn i alderen 16-27 år. De bør få en oppmerksomhet (maks 150,- pr hode). Har dere noen ideer?

Gavekort på kino, noe spiselig , lue, Kari traa ullsokker( ofte på tilbud til 99 for 2 pk)

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 12:31   #117
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.518
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Gavekort på kino, noe spiselig , lue, Kari traa ullsokker( ofte på tilbud til 99 for 2 pk)

Ja, KT ullsokker fikk noen i gave av meg i fjor.

Kinogavekort er jo lettest, da. Alle går vel på kino.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 12:48   #118
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.514
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Spør igjen, jeg, for jeg lurer virkelig på dette: Hva med bytting på nett? Har som sagt slitt veldig med det selv, men ønsker også at mottakere skal kunne få bytte hvis de ønsker.

Nææ, jeg tenker de heller får regifte gaven om det absolutt ikke passer.
I fjor kjøpte jeg gavesett fra Rituals til jentene, nieser,døtre og venninner. Tror de ble fornøyd. Mummiekopper er enkelt å få bytte i butikk her uten byttelapp, samme med bøker.
De nærmeste rundt oss opererer med ønskelister, så da samkjører vi hvem som kjøper hva og evt spleiser på dyrere gaver.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 15:10   #119
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ja, KT ullsokker fikk noen i gave av meg i fjor.

Kinogavekort er jo lettest, da. Alle går vel på kino.

Ikke alle går på kino

Jeg er overhode ikke i gang. Burde vel tenke på det.. men i år er hode helt tomt da det er så fult av andre ting.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 15:38   #120
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.030
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har faktisk kommet på et par ønsker til meg selv. Ikke verst.
Jeg må se å komme igang med guttas gave til foreldrene mine.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no