Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Noen her som har lest Justin Cronin "The passage"?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-12, 19:42   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Noen her som har lest Justin Cronin "The passage"?

Hvis så, hva synes du? Jeg begynte på den i dag morges og har lest i hele dag. Jeg liker hvordan det bygger seg opp og er spent på når helvete bryter løs.

Prøv gjerne å kommentere uten spolere. Jeg har jo mye igjen av boka.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.


Sist redigert av ~TM~ : 04-08-12 kl 19:17.
~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 19:18   #2
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen her som har lest Justin Cronin "The passage"?

Ingen flere enn meg som har lest den? Jeg snublet over den helt tilfeldig (den kom for et par år siden tror jeg), men venter nå spent på bok nr 2. ...og gleder meg til filmen (som jeg tror kommer en gang neste år - det er Ridley Scott sitt selskap som har kjøpt rettighetene)

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn...060804591.html

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 22:18   #3
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen her som har lest Justin Cronin "The passage"?

Jeg har ikke lest den, men den skal definitivt på leselista. Jeg er akkurat ferdig med femte bok i Mortal Instruments-serien og begynner å få nok av fjortisromanser.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no