Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommer 2017 Reise til Kos?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-17, 10:42   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommer 2017 Reise til Kos?

Yay or Ney?

Vi er 8 stykker (to familier) som tenker oss på ferie. Kos er billig.
Er det for nært Tyrkia og uro der - eller er det i realiteten en stor flyktningekrise pågående der fortsatt? (Og joda - flyktninger går fint an å forholde seg til, så det skal ikke være diskusjonen her)

Jeg har lite forhold til Hellas sånn generelt, så hva vet jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 11:05   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommer 2017 Reise til Kos?

Yey vet ikke? Kos brukte iallfall å være partyøy nummer en i Hellas, så jeg vet ikke om jeg hadde orket med barn. Samtidig: det finnes helt sikkert steder på Kos som er fine for familier også.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 12:39   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommer 2017 Reise til Kos?

Kos er fantastisk for familier, og jeg hadde glatt reist dit i sommer om det ikke var for at vennepar allerede hadde bestilt tur et annet sted i Hellas, som jeg og ungene vil reise sammen med siden mann og en unge ikke vil være med. Ville booket et hotell som ligger i Tigaki eller liknende. Greit tettsted hvor det skjer litt, men mange bussturer og opplevelser innen korte avstander. Skal dere ha leiebil så kan en jo bo hvor som helst (men unngå Kos by), men fint å ta dagstur inn til byen. Til Kos så får en ganske rimelig fly og greit hotell separat på booking.com. Har vært der flere ganger, og hadde ikke hatt tvil om å reist dit nå heller selv om det er såpass nærme Tyrkia. Kos trenger turister.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no