Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor bestille billetter til musikal i London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-18, 12:01   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor bestille billetter til musikal i London?

Hvor bestiller jeg?
Direkte fra teateret, eller fra annet sted som tilbyr rabatt?
Er de store eksterne aktørene til å stole på?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-18, 12:05   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestille billetter til musikal i London?

Det lurer eg også på så henger her.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-18, 12:24   #3
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 355
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Hvor bestille billetter til musikal i London?

Jeg pleier å bestille gjennom Ticketmaster UK eller kjøpe på en ticketbox på Leicester Square.
Sykes jeg får best billetter gjennom Ticketmaster. Men kan være noe jeg tror da 😄
Synes ikke det er så mye å spare på Leicester Square lenger, og gjerne dårlige plasser....
Ellers har man mange aktører, har prøvd londontown.com en gang også. Men ender opp med Ticketmaster 😄

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-18, 22:39   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor bestille billetter til musikal i London?

Jeg brukte denne nettsiden, det fungerte helt fint, men jeg har ikke prøvd noe annet. LondonTheatreDirect.com

__________________
05 og 07

Sist redigert av Elise : 16-08-18 kl 22:58.
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-18, 22:41   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestille billetter til musikal i London?

Jeg foretrekker direkte fra teateret, men ticketmaster fungerer også bra.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-18, 19:45   #6
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bestille billetter til musikal i London?

Har bare brukt Ticketmaster, og er fornøyd, særlig fordi jeg fikk dem til å reselge billettene da jeg ikke fikk reist likevel. De har ingen garanti, men fikset det likevel.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-18, 00:36   #7
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bestille billetter til musikal i London?

Har bestilt rett fra teateret, og var fornøyd. Endel av de store agentsidene tar mye mer enn direkte fra teateret, og noen ganger kan du også enklere selv velge plass og priskategori når du kjøper direkte, med interaktive salkart osv. Det gjelder spesielt når en agent selger billetter de har kjøpt opp, naturligvis, da selger de jo kun de billettene de selv har.

Forrige gang fant jeg hvor de dyreste billettene sluttet på «sete/rad», og så tok vi de mye billigere ved siden av. Veldig tilfredstillende å sitte ved siden av en med veldig eksklusiv billett.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no