Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Store barn/ungdomsrom - møbler

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-18, 21:14   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Store barn/ungdomsrom - møbler

Vi holder på å pusse opp et kjellerrom som eldstemann skal få. 16m2.
Det har hele tiden vært meningen at han skal ha sovesofa men plutselig har det snudd og nå vil han ha stor seng.

Har spurt litt rundt og han sier at også kompiser som har fått større rom/kjellerstue har stor seng.

Funker det med sengeteppe og at alle knåker oppi der med puter i ryggen da?
Og hva slags bord passer til med seng? Et bord med hjul kanskje?
Tar gjerne imot tips til hvordan deres barn har det på gutterommet.
Og også tips til fint sengeteppe som passer til gutterom.

Veggene har blitt lysegrå (skumring) og listverk + tak er egghvit.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 21:36   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Begge mine har rammemadrass på 120 cm, og de har mindre rom enn 16 m2. De er knallfornøyd, og det er verdt å miste gulvplass.

Ellers har jeg ikke noen innspill. De har ikke bord, og heller ikke sengetepper.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 21:54   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Min eldste har 160-seng, og jeg tror alle andre møbler på rommet hennes er overflødige. Alt er oppi senga alltid. Venner på besøk, lekser ( ), TV-titting, dataspill osv.

Så ja, det funker. Min har sengeteppe, men bruker det aldri så det kunne vi fint droppa.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 21:55   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Hun har forresten skrivebord også, brukes bare til keyboard-spilling. Også har vi separat kjellerstue med sofa, den brukes aldri.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 21:59   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Ok, da er det vel sånn da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 22:05   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Min sekstenåring har 140-seng og en Klippansofa. Hun har stort rom, men hun BOR i senga. Hadde sengeteppe tidligere, men jeg ga det bort, det var aldri i bruk. Alt foregår i senga, og jeg ser jo at sengetøyet bærer preg av det... Jeg har innført forbud mot spising i senga, men det hender at forbudet brytes, for å si det sånn.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 22:09   #7
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Min 15 år gamle sønn har 140 rammemadrass fra IKEA. Favorittmøbelet.....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 22:11   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Takk for tips. Hotellputer står på listen her. Vi har hatt fra Ikea, som er i dun som ikke blir flate. Avventer bord og stæsj da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 22:30   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Snuppa har akkurat innredet rom. Hun ønsket å prioritere stor seng (150cm), og ganske mye skapplass. Samt et sminkebord, men det er kanskje ikke så viktig for sønnen din?

Jeg noterer hotellpute på handlelista til neste IKEA-besøk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 22:55   #10
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Snuppa har akkurat innredet rom. Hun ønsket å prioritere stor seng (150cm), og ganske mye skapplass. Samt et sminkebord, men det er kanskje ikke så viktig for sønnen din?

Jeg noterer hotellpute på handlelista til neste IKEA-besøk.

Vi leter etter "det rette" sminkebordet. Hvor har dere kjøpt deres?

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 00:27   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Vi leter etter "det rette" sminkebordet. Hvor har dere kjøpt deres?

Jeg synes dette er lekkert, men bare 11-åringen vår hadde plass da vi kjøpte, til 13-åringens misunnelse.

https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30374413/

Begge våre har prioritert stor seng fremfor noe særlig gulvplass. De har sånne til å slå ut til 160 cm fra IKEA, men vi har kjøpt 120-madrasser til de sånn at de bare er halvveis utslått. Bytter madrasser ved behov/overnattingsbesøk. Eldste byttet rom for ikke så lenge siden så hun fikk overta kjellerstua, der stod det allerede et lite sofabord, så det har blitt stående, men er ikke så mye i bruk.

Vi har noen store puter fra IKEA oppi senga, og ingen bryr seg om sengeteppe.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 00:34   #12
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Unntaket er hotellpute (70x100). Det er visst must have i sengen for omgangskretsen.


Ja! Det har Frøkna hatt i flere år, og nå har Herremannen også ytret ønske om ei.


Frøkna har hotellpute fra Ikea på hybelen og fra Obs! hjemme. Hun synes den hun har hjemme er desidert best.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 10:05   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Minstejenta her har en kasse fra Ikea, med hjul og oppbevaring som bord. Det er praktisk, men ikke nødvendig. De andre to har ikke bord, og savner det ikke heller. Ellers sitter ungene her også helst i sengene ja. Til og med yngste som har loftseng, og derfor har fått en liten sofa, sitter like gjerne oppi senga si. Men sitter i sofaen/på gulvteppet når hun har venner på besøk da. Upraktisk å måtte slå opp og igjen en sovesofa hver dag, jeg ser for meg at den ville blitt stående utslått som seng permanent her, og bare svært sjelden slått sammen til sofa.

Eldste har sengeteppe(r), og legger det på i sjeldne tilfeller, når hun overgår seg selv og rydder. Men det er ikke noe hun gjør hver dag (men jeg har aldri stresset med at det er fælt at det sitter barn oppi sengeklærne med vanlige klær da, det har neppe tatt livet av noen). Vanlig bredde (90 cm), siden hun har veldig lite rom, men hadde nok gjerne ønsket at den var større. Hun har ekstraseng på hjul som trekkes fram når hun har overnattingsgjester. Det har hun såpass ofte at den gjerne blir stående ute den også, og da er mer eller mindre hele gulvet dekket. Hun har ikke noe sminkebord pga plassmangel, men har et par slike hengt på veggen med speil over, som gjør nytta. Ellers bruker hun skrivepulten sin til sånt.

Når det gjelder gutterom, så har guttungen her 80 cm dagseng, som kan trekkes ut til dobbeltseng når han har overnattingsgjester. I stedet for bord/nattbord har han en slik hengene på veggen, som han har bøker etc i (Ikea).
.
Han har også denne fra Ikea, som kompisene hans elsker, og bruker mye, men som han selv sjelden sitter i, fordi han stort sett sitter ved pulten og spiller når han sitter på rommet sitt, og når han gjør andre ting, som å slappe av, holde på med mobilen, leser o.l. så sitter han i senga, eller i sofaen i stua. Men veldig fin når de er flere på rommet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 10-09-18 kl 11:36.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 10:18   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Begge våre har prioritert stor seng fremfor noe særlig gulvplass. De har sånne til å slå ut til 160 cm fra IKEA, men vi har kjøpt 120-madrasser til de sånn at de bare er halvveis utslått. Bytter madrasser ved behov/overnattingsbesøk.

Det er jo GENIALT, hvorfor har jeg ikke tenkt på det??

Eldste har 80/160-seng som jeg syns blir veldig stor og i veien når den slår fullt oppslått, men han syns den blir liten som 80-seng. Det er greit å ha mulighet til å ha den fullt utslått også, til gjester. Supersmart å ha 120-madrass, og så andre madrasser på loftet! Det har ikke slått meg at det går an å ha den midtimellom!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 10:27   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er jo GENIALT, hvorfor har jeg ikke tenkt på det??

Eldste har 80/160-seng som jeg syns blir veldig stor og i veien når den slår fullt oppslått, men han syns den blir liten som 80-seng. Det er greit å ha mulighet til å ha den fullt utslått også, til gjester. Supersmart å ha 120-madrass, og så andre madrasser på loftet! Det har ikke slått meg at det går an å ha den midtimellom!

Signerer! Guttungen har også en slik. Han har ikke noe i mot å ha den som 80-seng foreløpig, men veldig greit å ha i bakhodet hvis han skulle finne på å ønske den større.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 10:28   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Vi leter etter "det rette" sminkebordet. Hvor har dere kjøpt deres?

Hun har en helt vanlig (og ganske smal) pult fra Ikea som lyder navnet Micke.

Men så har hun plassert et bordspeil oppå. Det at speilet kunne flyttes over i senga var nemlig et poeng. Og så har vi sørget for god belysning.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 10:39   #17
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er jo GENIALT, hvorfor har jeg ikke tenkt på det??

Eldste har 80/160-seng som jeg syns blir veldig stor og i veien når den slår fullt oppslått, men han syns den blir liten som 80-seng. Det er greit å ha mulighet til å ha den fullt utslått også, til gjester. Supersmart å ha 120-madrass, og så andre madrasser på loftet! Det har ikke slått meg at det går an å ha den midtimellom!

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 10:51   #18
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Jeg føyer meg også inn i genialt!-koret om halvveis utslått seng med 120-madrass. Vi skal også ommøblere tenåringsrom nå, og jeg ser i krystallkula at Prima skal arve Secundas utfellbare og få 120-madrass.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 11:15   #19
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Hva helter den sitte/liggestolen fra Ikea?

120 seng her også på begge jentene. Det er jo senga de sitter/ligger i uansett ofte.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 11:22   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barn/Ungdomsrom - møbler

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hva helter den sitte/liggestolen fra Ikea?

120 seng her også på begge jentene. Det er jo senga de sitter/ligger i uansett ofte.

https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50312909/

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-08-18 kl 11:28.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no