Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Candys årlige feriefrustrasjoner

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-11, 23:09   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Det var litt lenger enn jeg trodde, Zoë, men det går helt fint å få se alle de tre tingene på noen uker. Men det er ikke lett å finne sjarmerende plasser langs kysten i Toscana, er det? Vi bodde ikke langt fra Volterra, og droppet til slutt alle planer om sandstrand.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:10   #22
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

. Ellers synes jeg det stort sett bare er grusomme hotel-bookings-sider som ikke gir meg noe nyttig informasjon, bare overveldende mange valg.

Og det er akkurat det jeg elsker ved å planlegge ferie Sitte i flere timer å drømme meg bort for å bestemme meg for hvor vi skal bo og planlegge ferien godt. Og ikke like charter er forresten ikke snobberi.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:11   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Hva med costa blanca? Fra Benidorm ned til Murcia. Det er stort sett alltid barn i nærheten, greit å få leid leilighet.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:12   #24
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Kokosbolle: jeg vet det, og jeg drar gjerne til Palma og drikker obskøne mengder hvitvin med homsekompisen min fra takterrassen hans, men vi skal liksom finne noe litt mer barnevennlig.

Må ikke være i Palma da.

Alcudia er både fint og barnevennlig.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:14   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Det er jo hauger av utleiesider hvis dere vil leie villa i utlandet, i tillegg til Finn.no

Vi leide stort hus med basseng i en fjellandsby i Provence sammen annen familie ifjor, halvtime-tre kvarter fra kysten, flott område for bilturer etc.
I år leier vi stort hus med basseng i Spania et lite sted ved en golfbane og strand-båthavn (selv om det egentlig skulle bli Italia) pga pris og vennepars ønske. Begge deler fant vi på finn.no og ifjor var det franske utleiere, i år en spanskboende nordmann. Mange av eiendommene der ligger også på diverse andre utleienettsteder. Google på leie feriehus+et aktuelt land f.eks. Ønsker man god standard, stort og bra basseng, fin hage og idyllisk område så koster det litt, men samtidig betaler man mer for å slippe toromsleilighet på hotell der man er sammen tusen andre mennesker. Det lønner jo seg selvfølgelig å leie sammen andre, da trenger ikke prisen bli noe dyrere enn charter.


http://www.provacances.no

http://www.novasol.no/

http://www.homeaway.no/

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:14   #26
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Sendt deg en prikk

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:15   #27
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Vi hadde en glimrende ferie langs Costa Brava kysten i Spania i fjor etter tips fra Elin her inne. Vi bodde i et leilighetshotell med en spektakulær utsikt over den lille koselige byen Tossa de Mar (vi skuet utover borg, havn og hav) - og hadde det helt fantastisk (til tross for at vi ikke er sydenmennesker).

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:16   #28
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Vi hadde en flott ferie for 2 år siden.. For noen høres det kanskje heseblesende ut, men vi var 2 familier med 4 barn totalt (minste 6 år) og ungene var storfornøyde.

6 dager i Versailles m/badehotell og kort vei til Paris og dens historie.
6 åringen DIGGET Invalide Domen, Notre Dame, Solkongens slott o.l. Også Euro Disney da....
Fly fra Paris til Barcelona, 3 dager i Barcelona, turbo-turist. (fly mellom Paris og Barcelona er superbillig)
Bil fra Barcelona til Torvika (Torriveja?) m/leid leilighet og badebasseng og avslapning. (50 mil fra Barcelona til Torvika, men det går racerfort på fine motorveier.)
Avsluttet ferien med 2 dager i Valencia - FANTASTISK by! med masse tilbud til barnefamilier. Dit skal jeg tilbake endag - og være leeeenge. Du kan jo også stoppe i Benidorm, hvor man har Terra Mitica - flotte parker for ungene. Eneste er kanskje Torvika... den plassen frister ikke veldig til gjenbesøk. Så tja. jeg hadde kanskje stoppet i Benidorm ja.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 11-01-11 kl 23:25.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:17   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Men Fløyel, det er så utrolig mange dårlige sider! Jeg blir bare frustrert og deppa.

Jeg vil lese LP og ha huset mitt på ryggen og dra videre om 4 dager i stedet for 3 fordi det er en fest et sted i kveld. Det er dét som er det egentlige problemet, antar jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:19   #30
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men Fløyel, det er så utrolig mange dårlige sider! Jeg blir bare frustrert og deppa.

Jeg vil lese LP og ha huset mitt på ryggen og dra videre om 4 dager i stedet for 3 fordi det er en fest et sted i kveld. Det er dét som er det egentlige problemet, antar jeg.

Har du forsøkt finn.no? Søk på eiendom - Fritidseiendom til leie i utlandet. Hvor vil du reise - masse flotte tilbud.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:20   #31
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Du er kravstor. Du vil egentlig ha ungene på sunwingresort med bakdøra ut på en øde strand. Og mulighet til å øyhoppe samtidig. Og helst gratis. Ikke enkelt. Det er ikke helt enkelt å kombinere eremittilværelse med mange lekekamerater på stranda er jeg redd, så jeg skjønner at dere sliter med å finne noe som passer. Egentlig burde dere finne noen likesinnede å reise sammen med, så kan dere dra hvor dere vil.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:20   #32
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Hva med Korsika?

Det skulle jeg også foreslå

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:20   #33
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

kokosbolle: Alcudia er akkurat det jeg ikke vil ha.

Spania er ikke nødvendigvis dårlig idé, selv om jeg ikke har vært særlig happy med Malaga-området, La Manga og Costa Brava.

Lykken: takk, de skal jeg titte nærmere på. Det er liksom å finne balansen mellom andre barn og ikke veldig mange andre barn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:22   #34
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Deilig å være i en tråd hvor folk er enda mer sære på feriested enn meg.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:22   #35
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Jeg skulle til å foreslå Mexico, men der var jo gresselig dyrt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:22   #36
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Får ikke sendt deg prikk.
Sjekk bonsdorffvillas.com

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:22   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Katta, seff jeg er kravstor. Jeg vil ha et eksklusivt boutique-hotell med akkurat mange nok perfekte lekekamerater på et eksotisk sted på en øde strand i 4-flytimersavstand.

Eller bedre venner.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:23   #38
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Hvorfor kan du ikke gjøre det med barn da?
*husker tilbake til turer mellom hoteller for å finne et med mange nok ledige senger*

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:23   #39
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er liksom å finne balansen mellom andre barn og ikke veldig mange andre barn.

Jeg sliter med å finne balansen på sånne sentre med tyskere med spisse albuer, frekke nyrike russere uten køkultur (glem ikke de milelange køene man skal stå i til enhver tid) og drita fulle nordiske medborgere som tror de er konger i baren fra kl 07-03. Og opp kl 06 for å i det hele tatt ha sjanse til å få en solstol på deling...

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:25   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner



Det var spikeren i kisten for Apollo, Fløyel.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no