Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Har dere TV-abonnement?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-18, 10:46   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg ser lite på tv, og det er ikke så ofte jeg kommer i gang med å se serier på Netflix/HBO, så jeg syns det er deilig å kunne hive meg ned i sofaen og zappe på gamlemåten de kveldene jeg trenger kjapp underholdning. Vi hadde nettopp diskusjonen hjemme, og jeg innser at det er dyr moro å ha kabel-tv så lite som vi bruker den, men jeg er ikke klar for å gi slipp helt enda.

Samme her. Tror prisen på internett går opp om jeg kutter vanlig tv, så ikke sikkert det lønner seg. Jeg ser på NRK, yngste ser på to andre kanaler.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 11:38   #22
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Vi har Canal digital og lurer på hvorfor i grunnen. Vi kommer nok til å endre etter hvert.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 12:13   #23
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Borettslaget har gitt oss den største boksen fra Canal Digital, så har ikke noe valg.

Samme her.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 12:34   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Vi har, men det er fordi mannen tviholder på det. Jeg ser svært sjelden på lineær-TV, bruker epleboksen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 12:39   #25
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Vi har altibox via borettslaget, og jeg er egentlig ganske fornøyd med det selv om jeg ser lite tv. Har i tillegg netflix, viaplay og HBO (HBO via altiboxen).

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 12:44   #26
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Jeg elsker lineær tv og har nettopp ordnet ny getbox. Ser ikke så mye på serier.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 12:51   #27
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Ja, det har vi og det kommer vi ikke til å kutte ut.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 18:11   #28
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Har ikke noe valg siden vi må ha via BRL.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 18:16   #29
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Har altibox tv via husleien, opptaksmulighet på dekoderen og PL kanalene. Bruker tv mye. Viaplay litt, sa nylig opp HBO fordi jeg ser mest vanlig tv.

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 19:14   #30
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Kun NRK og Netflix. Vi voksne ser knapt TV. Men når vi ser, ser vi NRK via app.
Vi har aldri hatt TV abonnement.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 20:27   #31
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Vi har! Det er nesten bare jeg som ser på vanlig tv. På kjøkkenet mens jeg lager mat eller baker eller no. Jeg liker egentlig lineær tv og har som forsett å se mer på tv.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 21:23   #32
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Vi har også via borettslaget, canal digital. Har også en apple-tv og ser mye på netflix, litt hbo.

På hytta vår, der vi nesten bor halve året har vi bare nrk og klarer oss strålende. Er nesten bare det vi ser på uansett. Der har vi en chromecast og kan se netflix etc, men også alt på canal digital siden vi har det hjemme via T-we appen. Noe vi egentlig aldri gidder.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-18, 11:10   #33
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Vi har gått over til kun streaming TV, og det er helt herlig. Har Netflix, TV2 Sumo og Dplay i tillegg til NRK. Det tilfredsstiller våre krav. Det eneste vi av og til så på før som vi ikke lenger har er TV3, men det er ikke noe tap egentlig. Må vel ha apple TV tror jeg, men sånne ting må jeg innrømme at det er mannen som tar seg av.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-18, 19:38   #34
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Da har jeg faktisk avbestilt Get! Regner med det skal gå fint uten. Må vel ha TV3 for å se håndballjentene, og kanskje TV2 også. Sparer uansett en del penger hver måned.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-18, 00:50   #35
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.270
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Jeg bor såpass langt unna nærmeste koblingspunkt for kun internett at jeg må ha via kabel (og derfor ha tv-abonnement) for å få nok hastighet til at vi kan bruke nettet slik vi bruker det i dag. Det er vel mulig å skille tv og internett også hos kabeltilbyderne i dag, men mener å huske at jeg sparer veldig lite på det.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-07-18, 01:22   #36
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Kuttet lineær-tv for mange år siden. Har nå Netflix fast, også varierer vi litt i mellom Sumo, HBO og Viaplay utenom.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-18, 01:49   #37
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Har Riks-TV, men selv ser jeg aller mest på Netflix, Flixify eller HBO.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-18, 02:15   #38
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Har akkurat byttet til kanal digital. Har også Hbo og Netflix.
Det er mannen som styrer med dette og okkuperer TVen til det han vil. Jeg ser nesten ikke tv, kun tv2 nyhetene innimellom.
Blir muligens annerledes når vi får et ledig rom siden vi holder på å innrede kjellerrom for eldstemann og mannen kan spille PS på ekstrarommet etterhvert .

Jeg ser litt NRK og Netflix på mobilen min.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-18, 11:17   #39
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Tv-abb. var nøkkelen til i et hele tatt å få lagt kabel til dette huset, og få bredbånd, så vi har altibox og er fornøyd med både lineærtv, apper og internettet.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-18, 11:23   #40
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere TV-abonnement?

Vi har gammeldags TV, men bruker det aldri. Det hender vi buruker Get-appen - da kun til sport, samt HBO. Hadde egentlig tenkt å si den opp før jul ifjor, men så fikk vi et greit tilbud fra Get og bestemte oss for å beholde det et år til - egentlig kun fordi HBO var inkludert. Vi har Netflix, Viaplay og TV2Sumo utenom.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no