Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Janteloven all over again

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-14, 10:07   #61
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Janteloven all over again

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg kommer til å legge ut langrennsbilde i helga. Noen som vil bli venn på face og se?

Gleder meg!

Klart jeg vil!
Jeg skal forresten legge ut status om treningsøkt nr. 240-something i helgen. Fordi det er sant og fordi jeg er stolt. Ikke for å på andre som ikke trener - bare for å feire min egen seier over sofaen. Og for å irritere de folka som blir sure av treningsstatuser.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 10:18   #62
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.823
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Janteloven all over again

Reise-jåle du? Nå har jeg hørt det også. Som om jeg reiser for å vise frem bilder. Jeg reiser fordi jeg elsker å reise. Ja, jeg deler gjerne med meg bilder også, men jeg slutter heller med det enn reisingen. Jeg har definitivt like fine turer om jeg ikke poster bilder også. Makan!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 10:18   #63
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Janteloven all over again

Jeg har lagt ut slike ting i egen blogg i snart ti år. Fortsatt finnes det mennesker som ikke forstår at et bilde ikke er hele bildet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 10:23   #64
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Janteloven all over again

Jeg vil helst bare se bilder av kattunger på facebook. Alt annet ser jeg på som skryt av seg selv.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 11:11   #65
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Janteloven all over again

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg kommer til å legge ut langrennsbilde i helga. Noen som vil bli venn på face og se?

Gleder meg!

Tett før eg unfrienda. God tur og kos dokke!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 11:13   #66
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Janteloven all over again

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Tett før eg unfrienda. God tur og kos dokke!



Vi skal lage taco også. Og kanskje julemiddag. Jeg må kanskje tagge deg.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 13:56   #67
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Janteloven all over again

Taco på skitur?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 14:24   #68
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.343
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Janteloven all over again

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Poenget mitt er at når du skriver at det er lett å skille mellom de som skryter og de som deler glede, så er det ikke "lett" på den måten at det ikke er noe objektivt mål på det - det kommer veldig an på øynene som ser.

Mja, jeg mener at det er enkelt for de fleste, men ikke for surpompene, å se den forskjellen. Men så klart; det finnes ingen helt klare grenser og linjer her, det har du rett i.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 14:26   #69
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Janteloven all over again

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Taco på skitur?

Vi skal på hytta.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 11:13   #70
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.729
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Janteloven all over again

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg vil helst bare se bilder av kattunger på facebook. Alt annet ser jeg på som skryt av seg selv.

Det er jo skryt! Du kan ha katt, det kan ikke jeg. :hyl:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 13:27   #71
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Janteloven all over again

Jeg blir hverken provosert eller begeistret over andres feriebilder, men de aller fleste som legger ut sånt begår, i mine øyne, den største FB-synden av alle; de er kjedelige.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 14:31   #72
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Janteloven all over again

Jeg skryter på FB, selvsagt gjør jeg det! Jeg er ofte ganske morsom også (tror jeg).

Jeg synes overhode ikke det er feil å legge ut reisebilder eller bakende barn på FB, men jeg tror jeg må være såpass ærlig mot meg selv og innrømme at det jeg legger ut er smørsiden opp, og ikke bare nøktern balansert mer eller mindre interessant info til (ofte svært) perifere venner. Jeg legger ut det jeg ønsker at folk skal forbinde med meg, og det er jo selvsagt ikke dårlig søvn og frekke barn....

FB er et godt sted å være når overskuddet er på plass, og jeg har massevis av energi og lyst til å glede meg MED andre. Jeg prøver å unngå nettstedet når jeg (som nå i førjulstiden) sliter med massevis av dårlig samvittighet, for lite tid og for mye jobb.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-14, 15:07   #73
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Janteloven all over again

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.



1. Ja. Du kan finne sånne fliser. Det er under et år siden vi la dem, og vi kjøpte dem på Fagflis.
2. Ja, oppskriften finner du lett som en plett her inne på FP. Det er Divine sine oppskrift, og den ligger i flere tråder her inne.

.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no