Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Northug-fan - er jeg helt alene?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-11, 20:58   #61
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg liker ikke Tommy Steine :korser seg: + , eller Skal vi danse, men Northug liker jeg. Han skiller seg litt ut, og det er bra.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 21:47   #62
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg har lest gjennom tråden og konkludert med at jeg er Esme-fan.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 23:57   #63
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg er sportsidiot de luxe, og jeg digger Petter Northug. Joda, han sier ting som ikke er så gjennomtenkte inni mellom, men jeg synes han er morsom og et friskt pust i langrennssporten. Det jeg ikke liker er at media fokuserer så innmari mye på ham og overeksponerer han i media, men det kan jo ikke han så mye for da!

Må bare nevne at jeg også er personen som gråter av glede over gode idrettsprestasjoner, eks. gullet til Bjørn Dæhlie på 5-mila i Nagano.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 07:34   #64
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

I mitt hode er han er bortskjemt sutregutt. Men så bryr jeg meg minst i verden om sport også da, og har bare lest overskrifter.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 07:40   #65
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.761
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg er verken fan eller ikke-fan. Langrenn vekker ikke den helt store interessen hos meg, men jeg kan sikkert la meg rive med hvis jeg tilfeldigvis skulle se en 5-mil eller andre disipliner.

Sykkel derimot...

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 08:55   #66
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Om man har vasset i akkurat den typen gørrkjedelige bondetrøndere hele livet så er de ikke er friskt pust. Han her kan bare bevege seg litt raskere enn de andre.

Nemlig. Jeg har bodd mange år på bøgda i Trøndelag, og nei, Northug er ikke "et frisk pust". Han er bare en kjip påminnelse om en type mannfolk jeg prøver å glemme.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 22:18   #67
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Har vokst opp på bøgda i Trøndelag, og Northug-fan.

__________________
1996, 1999, 2009, 2012.
Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 15:20   #68
Paradox
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 5
Paradox har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Northug er seg selv, og prøver ikke å være konform. Han er en farveklatt og utrolig morsom og underholdende å følge. Personlig liker jeg typen, men han bør bli mer ydmyk i forhold til konkurenter som har jobbet like hardt som han selv for å bli gode. Det handler ikke om å dempe konkuranseinstinktet sitt, men om å behandle andre med respekt.

Paradox er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 15:40   #69
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg ser fint lite på TV, og har dermed fått med meg lite av ham live og hva han måtte ha gjort og sagt. Men av det lille jeg har fått med meg så synes jeg han framstår selvhøytidelig (dårlig taper) også synes jeg valget av sponsor er lite tillitvekkende. Men det er godt mulig han er en knakende sympatisk fyr privat.

Jeg heier på ham når han går på ski da. Bøkko derimot, not so much.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 16:00   #70
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg liker`n, mye også!!

Han er seg selv, og det er helt fint!! Alle kan ikke være gode tapere.

Go Northug!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 16:57   #71
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg har lest gjennom tråden og konkludert med at jeg er Esme-fan.

Jeg og! Jeg og!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 17:31   #72
Wilma
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
Innlegg: 41
Wilma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg synes Northug virker både blærete og selvopptatt, så ikke noen fan her nei.

Wilma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 05:59   #73
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.442
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Nå har jeg fått sett et intervju med mannen og skjønner ikke hva man mener med "frisk pust". Han virket som en selvopptatt tenåring, som mumlet, lå i stolen, snakket dårlig for seg og generelt virket som han hadde vært på fest dagen før. Etter beskrivelsene deres fikk jeg inntrykk av at han var en litt kvikk fyr med humor. Syns dere sløve, selvopptatte tenåringer generelt er "friske pust" også, eller?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 13:39   #74
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?



De som hadde tendens ble vel ikke mindre fans nå. Jeg for min del konstaterer at han greier å si ting som "Det var utrolig stort" og denslags mens han fremdeles ser kjempesur ut.

Men siden man nå er dømt til å hykle litt interesse for vm fordi man er glad i et barn som er opptatt av slikt så var det greit at det var litt spennende i det minste.

  Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 13:43   #75
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Gull.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 13:43   #76
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Det var gøy!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 13:46   #77
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Det var faktisk litt spennende altså. Jeg kan tilstå det, kjenner jeg. Mest artig er det å høre kommentarene fra Alsgaard når noen er bekymret for en plassering på tyvetallet og sånn: /

  Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 13:48   #78
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.703
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det var faktisk litt spennende altså. Jeg kan tilstå det, kjenner jeg. Mest artig er det å høre kommentarene fra Alsgaard når noen er bekymret for en plassering på tyvetallet og sånn: /


Alle andre er stressa og får puls, mens Thomas er heeelt rolig. Jeg er en av de som får puls.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 13:52   #79
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 14:21   #80
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.992
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg synes lite om folk jeg ikke kjenner, og det bildet som kommer frem i media er vel ofte svært lite nyansert. Hadde noen satt et kamera i ansiktet på meg i det jeg hadde tapt i noe jeg har brukt all min energi, fysisk og mental, på i flere år, så vet jeg ikke hvor god jeg hadde vært på å smile og si at "slik er livet".

Jeg tror det er lett å sitte hjemme og dømme og synes noe om hvordan man skal og bør oppføre seg.

Det jeg ser og vet er at Northug er drivende dyktig på det han gjør. Han fremstår ikke bra på tv, så og si aldri faktisk, jeg synes ikke han er morsom, sjarmis eller voksen. På tv. Hvem han er privat aner jeg ikke noe om. Norge var ikke alltid like begeistret for Dæhlie heller. Han ble liksom litt kvalmt god i det han gjorde, og det skal man jo ikke i Norge.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no