Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Soyayoghurt

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-07, 14:14   #1
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Soyayoghurt

Endelig å få kjøpt i norske butikker!!

Alternativ mat som tar den inn til Norge og kan visstnok kjøpes på meny,ultra og coop.

  Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 14:44   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soya yoghurt.

De har solgt den i de fleste norske helsekostbutikker i iallfall 7-8 år.

Men ja, det er supert at de har fått det inn i vanlige matbutikker nå også. Både iskrem, fløte, melk, desserter, yoghurt, ost og annet, av soya. Veldig bra.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 14:45   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soya yoghurt.

Ja, dette har de solgt i en hel evighet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 22:43   #4
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Soya yoghurt.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De har solgt den i de fleste norske helsekostbutikker i iallfall 7-8 år.

Men ja, det er supert at de har fått det inn i vanlige matbutikker nå også. Både iskrem, fløte, melk, desserter, yoghurt, ost og annet, av soya. Veldig bra.

Ikke yoghurten vel.....Bare funnet den i Sverige jeg.... Kanskje dette bare gjelder Oslo da?? Ikke vært tilsalgs på f.eks Helios på Majorstuen...

  Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 22:46   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Soya yoghurt.

Soya yoghurt har de i hvert fall hatt på Meny og Ultra i Oslo i mange år.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 22:49   #6
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Soya yoghurt.

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Soya yoghurt har de i hvert fall hatt på Meny og Ultra i Oslo i mange år.


Det er virkelig ikke mulig?? Har jeg IKKe fått med meg deg og grått mange tårer over at det ikke finnes noe annet sted enn Sverige........

Snakket med en fra Alternativ mat på FB messen i går og hun sa ja,nå er det endelig tilsalgs på det norske markedet.....

Er det mulig??? Jeg som ikke spiser kumelksyoghurt og soyayoghurt...

  Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 22:51   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soyayoghurt

Jeg har kjøpt soyayougurt siden 02, til og med i Oslo.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 22:52   #8
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Soya yoghurt.

Hvis du går på Ultra Bryn, så mener jeg at soyayoghurten står til høyre nesten med en gang du kommer inn, sammen med den andre "diettmaten" (glutenfritt osv). Mulig de har fått egen kjøle sammen med de vanlige melkeproduktene. *lenge siden jeg har kjøpte soya*.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 22:54   #9
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Soyayoghurt

Er det disse dere mener???

Ja,de vet jeg har vært på markedet lenge!!! Men de er tilsatt ett eller anner som jeg tydeligvis er motstander av eller ikke liker,må innrømme at jeg ikke husker.

De jeg tenker på er i firpakk og er fra alpro soya.

Da skjønner jeg .

  Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 23:05   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soyayoghurt

Jeg spiste soyayoghurt i 6 mnd mens jeg ammet puddingen... kjøpt på Meny på Røa!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 23:09   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soyayoghurt

Det er akkurat disse yoghurtene ja, akkurat de samme. Synes det er rart at dama fra Alt. Mat kan si noe sånt, når vi (Life) har bestilt dem derfra i mange år?? Det er jo nettopp dem vi bestilte dem av, helt siden år 2000, da jeg begynte å jobbe der, og før det også.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 00:30   #12
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Soyayoghurt

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er akkurat disse yoghurtene ja, akkurat de samme. Synes det er rart at dama fra Alt. Mat kan si noe sånt, når vi (Life) har bestilt dem derfra i mange år?? Det er jo nettopp dem vi bestilte dem av, helt siden år 2000, da jeg begynte å jobbe der, og før det også.

Vi snakker begge om altpro sin soyayoghurt nå ikke sant??

For altpro sin har jeg ikke funnet noe sted i Oslo. Og jeg handler på Meny og Ultra relativt ofte og pløyer gjennom alternativhyllen i de fleste butikker.

  Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 10:55   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soyayoghurt

Åja jeg misforstod visst, jeg trodde det var de på bildet du snakket om, har ikke lest det under skikkelig, hehe. Ja jeg mente de på bildet, så da skjønner jeg mer. Fattet jo ingenting, siden Alt. Mat har hatt de på markedet i mange år.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 11:06   #14
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.307
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soyayoghurt

Irriterende orddelingsfeil i den reklamen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 13:55   #15
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Soyayoghurt

Altpro har jeg kjøpt til ungene i over et år nå. Meny har de alltid, ihvertfall i de nærmeste byene her.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 17:01   #16
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Soyayoghurt

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Altpro har jeg kjøpt til ungene i over et år nå. Meny har de alltid, ihvertfall i de nærmeste byene her.

Åh,ikke min meny .

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no