Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-10, 18:23   #1001
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Desigual ikke sant? Kanke du legge ut bilde med den på når du får den, a?
Sikler litt på denne....

Bestilte du fra Que-mepongo?

Bilde av meg med kjolen på kommer nok ikke.

que-mepongo ja.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 05-08-10, 18:28   #1002
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Bilde av meg med kjolen på kommer nok ikke.

que-mepongo ja.

Meneh... jeg skjønner ikke noe av registreringen der jeg... Tenkte bestille en kjole selv, men det går jo ikke da.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 05-08-10, 18:31   #1003
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Meneh... jeg skjønner ikke noe av registreringen der jeg... Tenkte bestille en kjole selv, men det går jo ikke da.

Har du trykket på det britiske flagget så siden kommer på engelsk? Eller funker ikke det på registreringen ... ... husker ikke helt. Mulig jeg bare prøvde meg fram til slutt.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 05-08-10, 18:34   #1004
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Denne ser jeg også litt på.
Har du fått den Kokos? Hvordan er stoffet?

Jeg fikk cardiganen i dag, og den var veldig deilig i stoffet. Eneste er at jeg synes den var litt liten, så jeg skal bestille den i en større størrelse for å sammenligne.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 05-08-10, 18:36   #1005
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Har du trykket på det britiske flagget så siden kommer på engelsk? Eller funker ikke det på registreringen ... ... husker ikke helt. Mulig jeg bare prøvde meg fram til slutt.

Jeg hadde ikke sett den. Får se nå da, om det er litt greiere.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 05-08-10, 18:36   #1006
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Om du trykker oversett til norsk får du det på norsk og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-08-10, 18:42   #1007
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Jeg har kjøpt meg denne fra Noa noa.. utrolig anvendelig - håper jeg

Wow! Den var fin!

Åkkei! Jeg må på Noa Noa.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv  
Gammel 05-08-10, 18:58   #1008
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Yay! Fikk bestilt, men måtte bytte pc også da, fordi betalingsgreia deres ikke liker Linux (den heller). Men nå blir denne min!! Spent på om den sitter fint på..

Joika er ikke aktiv  
Gammel 05-08-10, 19:29   #1009
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Yay! Fikk bestilt, men måtte bytte pc også da, fordi betalingsgreia deres ikke liker Linux (den heller). Men nå blir denne min!! Spent på om den sitter fint på..

Tøff!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-08-10, 19:48   #1010
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Tøff!

Jupp. Trenger klær til hverdags, og ettersom jeg risikerer å måtte krabbe litt på jobben dann og vann, så er det greit at det ikke er så altfor formelt.

Du hva het den danske nettsiden du har bestilt en del fra? Den med alle de fine kjolene?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 10:19   #1011
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jupp. Trenger klær til hverdags, og ettersom jeg risikerer å måtte krabbe litt på jobben dann og vann, så er det greit at det ikke er så altfor formelt.

Du hva het den danske nettsiden du har bestilt en del fra? Den med alle de fine kjolene?

www.smartgirl.dk ?
Denne har også en del fint: http://www.vanmildert.com/ladieswear.html

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 10:23   #1012
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg har bestilt meg en sånn:



Håper den passer, og at kjolene mine får det fint med den.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 10:23   #1013
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Hvilken str bestilte du i den kjolen da Joika?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 11:46   #1014
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Å, du milde. jeg fant en Designers Remix Wing Coat på 70% salg, bare en eneste en og den var i min størrelse. Den er FIN! Finner bare et knøttlite bilde som på ingen måte viser det. Kostet egentlig 3700, og det hadde jeg aldri kjøpt den for - men for litt over en tusenlapp kunne jeg ikke la være.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 13:40   #1015
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Ny tunika idag.
Den var supersøt på, og blir fin med svart tights/strømpebukse og støvletter utover høsten

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 13:44   #1016
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ny tunika idag.
Den var supersøt på, og blir fin med svart tights/strømpebukse og støvletter utover høsten

Den var råfin Nessie!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 13:46   #1017
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Joika, så kul kjole!

Nessie, veldig fin din også

Jeg har kjøpt kjempefine sko fra Unisa, men finner ikke bilde på nett.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 13:47   #1018
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Ja, Joika, glemte å kommentere kjolen din. Den var råfin!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 13:48   #1019
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Dere handler så mye fint!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 06-08-10, 13:51   #1020
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Den var råfin Nessie!!

Takk! Det var et merke jeg aldri har sett før.
Ikke så dyrt merke heller. Så det kan bli mer shopping av det.
http://www.co2paris.com/

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no