Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-10, 10:17   #941
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Har du sett disse da, Nessie? (desigual hos madsogmille.dk - fargen minte meg om deg)

Oh oh!!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-07-10, 10:34   #942
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Om du går inn på Tante Bruun på FB så sender de: http://www.facebook.com/#!/profile.p...6756434&ref=ts

Tusen takk, Nessie!

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 30-07-10, 10:43   #943
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Desigual-kjolene har fin fasong, og jeg syns også det kan funke med mye mønster og farger noen ganger, selv om det lett kan bli litt too much. Men det jeg ikke fikser på klær er TEKST. Sånn tilfeldig happy-love-paris-tekstdekor strødd rundt omkring. (Da snakker jeg ikke om t-skjorter med tekst, det er noe annet).

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 30-07-10, 10:46   #944
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Desigual-kjolene har fin fasong, og jeg syns også det kan funke med mye mønster og farger noen ganger, selv om det lett kan bli litt too much. Men det jeg ikke fikser på klær er TEKST. Sånn tilfeldig happy-love-paris-tekstdekor strødd rundt omkring. (Da snakker jeg ikke om t-skjorter med tekst, det er noe annet).

Helt enig. Jeg har ikke helt sansen for Desigual-kjolene heller jeg, da. Selv om de har fin fasong, som du sier.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv  
Gammel 30-07-10, 21:13   #945
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Hvilke butikker finner jeg der? Hender jeg er i nærheten nemlig.

Der er litt forskjellig egentlig. Anbefale Overvåg, Hjertelig og Bizarre. I tillegg til dei vanlige kjedebutikkane. Dei butikkane eg nevnte har merker som OM, Chill, Ruth Røssevold, Desigual osv. Her er masse fint å velge i!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 31-07-10, 01:23   #946
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tror ikke det er den samme da. Men den høres fin ut. Jeg fant bilde av den jeg tenkte på, men i "topp-versjon". Kjolen er selvsagt lenger. Og svart.

Jeg så den du mente i går. Det er en annen ja. Men de ligner i stil. Jeg prøvde faktisk en slik også men i rosa/sort. Den var mye trangere i passformen syntes jeg, og gikk da for den andre. Skal ha en jeg kan ha belte på under puppene.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 31-07-10, 11:51   #947
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

LItt på salg..



Disse kom i går. Glad jeg valgte str. 1 og ikke 0 på disse, i hvert fall øverste. Jeg pleier ikke ha problemer over brystpartiet (er en 70 C), men her gikk det akkurat. Sitter som støpt. Veldig fine klær altså.

Også har jeg et spm.: Jeg har bestemt meg for å innvilge meg en OM Fonda dress, får den ikke ut av hodet. Er det noen her som har kjøpt det i det siste? I så fall, hvor og hva har dere gitt for den?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 31-07-10, 12:09   #948
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Også har jeg et spm.: Jeg har bestemt meg for å innvilge meg en OM Fonda dress, får den ikke ut av hodet. Er det noen her som har kjøpt det i det siste? I så fall, hvor og hva har dere gitt for den?

De får den inn på Chicas og venner nå i begynnelsen av august. Jeg bestilte den fra tidligere i uken, men det ser ut til at det er noe galt med nettsidene deres nå, for nå får jeg ikke søkt opp noe der. Den koster 1860,- med frakt.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 31-07-10, 12:16   #949
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

De får den inn på Chicas og venner nå i begynnelsen av august. Jeg bestilte den fra tidligere i uken, men det ser ut til at det er noe galt med nettsidene deres nå, for nå får jeg ikke søkt opp noe der. Den koster 1860,- med frakt.

Ja, jeg var også inne på den nettsiden, men får jo bare opp interiørsidene. Eller er jeg på feil Chicas & venner tro?
Jeg ser de har den på Cornelias Hus til 1690 ekskl. frakt, forresten. Jeg vil helst ha den lyse, tror jeg.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 31-07-10, 21:46   #950
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Litt nytt til meg fra HM. Snart høst.







__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 31-07-10, 21:50   #951
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Fine klær, kokos. Jeg har også nettshoppet HM-klær i kveld. Jobbtøy, først og fremst.



__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 31-07-10, 21:51   #952
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Har kjøpt meg El Naturalista sko på salg.

Og en turkis halterneck-kjole som jeg skal bruke i bryllup i august.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 31-07-10, 21:52   #953
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Bille: Fine jobbklær. Jeg skal bare dasse i permisjon et år, så da blir det mest behagelig tøy. Den cardigan der kjøpte jeg også, i svart, glemte den.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 31-07-10, 22:16   #954
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Og en ny jeans

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 31-07-10, 22:44   #955
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg har kjøpt denne fra HM, den var veldig fin!



Og denne fra Ellos på salg:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 31-07-10, 22:47   #956
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Den svarte cardiganen med volangkant var fin, men da jeg prøvde å bestille den så gikk det jo ikke an å bestille for så lite som den kostet, og leveringstiden var i oktober. H&M har alltid vært knotete å bestille fra syns jeg, de få gangene jeg har prøvd.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 31-07-10, 22:52   #957
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Den svarte cardiganen med volangkant var fin, men da jeg prøvde å bestille den så gikk det jo ikke an å bestille for så lite som den kostet, og leveringstiden var i oktober. H&M har alltid vært knotete å bestille fra syns jeg, de få gangene jeg har prøvd.

Hm, det var rart. Jeg har faktisk bare gode erfaringer med å bestille på HMs nettsider.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 31-07-10, 22:56   #958
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Hm, det var rart. Jeg har faktisk bare gode erfaringer med å bestille på HMs nettsider.

Jeg også, har vel bare opplevd noe krøll én gang, men da var det noe feil med nettsidene deres tror jeg, og ikke bare det jeg skulle ha.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 31-07-10, 23:57   #959
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Vært på Outleten i Vestby og kom hjem med Levis 529

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 01-08-10, 08:53   #960
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Oi da.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no