Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-10, 13:07   #1001
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Hvordan er str der igjen?
(Hva har du?)

Jeg kjøpte str 20 for å være sikker på at jeg fikk plass til puppene mine, men kunne fint hatt 18. Jeg gadd ikke å gjøre noe med det, men da vet jeg det til neste gang.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 14:26   #1002
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jeg fikk disse i dag, og de VAR små i størrelsen. Heldigvis hadde jeg bestilt både 36 og 37. Sender nr. 36 tilbake. (Har 23cm lang fot)

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 14:46   #1003
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg fikk disse i dag, og de VAR små i størrelsen.

Ja, ikke sant? Jeg tror aldri jeg har hatt et 37-par som var mindre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 15:07   #1004
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Har kjøpt meg denne!! Chill I dark brown.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image_39.jpg (89,6 KB, 20 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 15:09   #1005
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Og denne i brun

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 47_-1083909119.jpg (24,4 KB, 29 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 15:51   #1006
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Og denne i brun


Fiiin!

Jeg har kjøpt meg denne.




Og et fint stjerneskjerf i grått fra Becksondergaard.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 20:54   #1007
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Krem er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 21:18   #1008
Gut
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1
Gut har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Hallo. kjære shopping gale damer, tenkte at slippe en lille opplysning, fant på www.familiebutikken.no 10% avslag på hele butikken også på allerede nedsatte varer, dette må jo være noe for dere.
PS fikk meg en billig Lego Mindstorm

Gut er ikke aktiv  
Gammel 21-03-10, 02:27   #1009
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Gut, her.

Hallo. kjære shopping gale damer, tenkte at slippe en lille opplysning, fant på www.familiebutikken.no 10% avslag på hele butikken også på allerede nedsatte varer, dette må jo være noe for dere.
PS fikk meg en billig Lego Mindstorm

Hilsen eier av butikken... Blir litt provosert kjenner jeg.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 21-03-10, 10:54   #1010
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hilsen eier av butikken... Blir litt provosert kjenner jeg.

Den burde uansett ha ligget i barneshoppingtråden, i alle fall.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 21-03-10, 16:53   #1011
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7



Nye støvletter i sort, bare håper de passer foten min.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-03-10, 18:13   #1012
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Kjøpt i går:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 004.jpg (198,5 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg 005.jpg (197,4 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg 006.jpg (193,6 KB, 18 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 21-03-10, 20:51   #1013
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7




Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-03-10, 21:54   #1014
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jeg flasher skoene mine en gang til, jeg, siden de liksom passer litt til resten


Også har jeg kjøpt meg ny t-skjorte, kjole og pc-veske
Jeg er litt spent på passformen på den kjolen, vi får nå se

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 22-03-10, 15:58   #1015
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Nå har jeg åpenbart hatt meg et lite raid altså. Men jeg gir meg nå

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 22-03-10, 16:51   #1016
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nå har jeg åpenbart hatt meg et lite raid altså. Men jeg gir meg nå


Fordi du fortjener det!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 22-03-10, 23:11   #1017
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Har bestilt meg nye sko i kveld - håper bare de passer ...



Ser fram mot sommeren.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv  
Gammel 23-03-10, 10:13   #1018
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Veldig fine sko!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-03-10, 11:25   #1019
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Kjole fra Container. Nå kan sommeren komme
Den er ikke så rynkete som på bildet henger mer rett ned. Denne kommer jeg til å bo i. Slenge på seg denne, og et par sandaler.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 23-03-10, 11:46   #1020
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Den var nydelig, Trulte!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no