Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-10, 12:22   #981
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

KJøpt et par Sonia Rykiel kjoler på HM.




Fra Odd Molly



Og et par boots fra Frye,nettopp ankommet. Nydelig mykt skinn. Supre for våren.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 17-03-10, 12:26   #982
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Guniss

Denne har jeg også! Den er ikke så blå som på bildet synes jeg.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 17-03-10, 12:28   #983
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Kjempefine boots, Angelique!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 17-03-10, 12:31   #984
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Denne har jeg også! Den er ikke så blå som på bildet synes jeg.

Det er i grunn bare greit.
Jeg vurderte den grå/brune, men fant ut at litt farge gjorde seg. Hvordan er den i størrelsen forresten?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-03-10, 13:43   #985
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7


Skoene er alt sendt...

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 17-03-10, 14:08   #986
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Det er i grunn bare greit.
Jeg vurderte den grå/brune, men fant ut at litt farge gjorde seg. Hvordan er den i størrelsen forresten?

Jeg synes den er fin i størrelsen og henger fint. Kanskje litt vid i brystet, men det kommer vel an på puppene vil jeg tro.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 17-03-10, 18:48   #987
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

iana er ikke aktiv  
Gammel 17-03-10, 21:02   #988
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Denne ble min i dag - 30-50% på hele butikken... ble noen barnekjoler også da.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv  
Gammel 18-03-10, 13:46   #989
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jeg er imponert over LilleVinkel sko.
Bestilte sko på irsdag og i dag kunne jeg hente de på posten.

Skoene er lit høye, men legger i en silocon ting foran i skoene så går de nok. De er så kule at jeg vil ha de på i dag, men det blir nok litt kalt med bare tær i snøen

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 18-03-10, 13:49   #990
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

KJøpt et par Sonia Rykiel kjoler på HM.




Fra Odd Molly



Og et par boots fra Frye,nettopp ankommet. Nydelig mykt skinn. Supre for våren.

Nydelig OM tunika!
Kule de klærne fra Sonia R by H&M.Har kikket på de sjøl,men de var utsolgt for min størrelse.

__________________
Gutt-91,Jente-97,Jente-99.
nikki er ikke aktiv  
Gammel 19-03-10, 16:44   #991
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

I helgen som var kjøpte jeg denne kjolen fra Container. Den kommer ikke så godt frem på bildet egentlig, den rekker til rett under knærne på meg.



Dessuten kom denne kjolen i posten fra Necesario. Den er jeg strålende fornøyd med!!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 19-03-10, 17:07   #992
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

I helgen som var kjøpte jeg denne kjolen fra Container. Den kommer ikke så godt frem på bildet egentlig, den rekker til rett under knærne på meg.


Kjempefin! Hvor er den kjøpt?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 19-03-10, 17:15   #993
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Kjempefin! Hvor er den kjøpt?

Den er kjøpt på Gol, tror butikken heter Josefine.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 19-03-10, 19:15   #994
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Disse to parene er kommet i posten og begge satt som et skudd. Nå kan våren bare komme!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 10:46   #995
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 12:12   #996
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg fikk denne fra Boden i dag:

Hei,

Jeg har funnet denne på ebay i en annen farge. Hvordan likte du fasongen? Er det risiko for å fremheve magen.....?

Penelope er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 12:32   #997
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Penelope, her.

Hei,

Jeg har funnet denne på ebay i en annen farge. Hvordan likte du fasongen? Er det risiko for å fremheve magen.....?

Jeg synes ikke at magen blir fremhevet nei. Jeg er ikke spesielt tynn og jeg synes denne er flaterende på meg.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 12:54   #998
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Supert. Tusen takk for info!!

Penelope er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 12:56   #999
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Men der var det noen som snappet den for nesa mi . Tipset jeg noen her kanskje....

Penelope er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 13:00   #1000
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes ikke at magen blir fremhevet nei. Jeg er ikke spesielt tynn og jeg synes denne er flaterende på meg.

Hvordan er str der igjen?
(Hva har du?)

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no