Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er du fornøyd med produktene fra Duoboots?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-10, 12:32   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du fornøyd med produktene fra Duoboots?

Jeg fikk mine støvletter levert på døra nå nettopp. Utrolig deilig å kunne ta på seg støvletter og oppleve de som romslige! Skostørrelsen var stor, så det var litt dumt, for jeg burde bestilt en størrelse mindre.

Skinnet var mykt og deilig, men jeg skulle vel egentlig ønske de var mer stive, og jeg lurer også litt på kvaliteten. Er den bra? De virker ikke veldig robuste egentlig...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 13:07   #2
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du fornøyd med produktene fra Duoboots?

Jeg vet ikke noe om kvaliteten men det ene paret jeg bestilte måtte jeg sende tilbake. Fasongen var helt merkelig, de var alt for trange i ankelen og for smale i sålen. Så der tror jeg siste sjanse for å få seg høye støvletter med litt hæl forsvant.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 13:17   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med produktene fra Duoboots?

Jeg er veldig fornøyd med mine!
Jeg synes dog mine var litt små i str, eller. Iallefall ikke store. Det gikk greit med sokk nedi, men hadde ikke gått med en tykkere sokk om vinteren feks.
Men de er fantastiske å gå i!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 13:19   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med produktene fra Duoboots?

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Jeg vet ikke noe om kvaliteten men det ene paret jeg bestilte måtte jeg sende tilbake. Fasongen var helt merkelig, de var alt for trange i ankelen og for smale i sålen. Så der tror jeg siste sjanse for å få seg høye støvletter med litt hæl forsvant.

Disse har jeg

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 13:19   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med produktene fra Duoboots?

Jeg har lært. For å få støvlettene riktig så må man snakke med dem først. Snakke kan man godt gjøre på e-post.

Jeg bestilte et par i høst. Jeg målte leggen min meget nøyaktig, men det hjalp jo ingenting når støvlene var mye videre enn det cm-målet tilsa. Jeg ble veldig sint og frustrert når jeg måtte betale porto for å få returnert dem selv (for ikke å snakke om tollutgifter som jeg ikke engang orket å forsøke å få tilbake).

Men jeg har altfor vide legger til å få kjøpt noe i butikk. Så når de hadde salg sist, så leste jeg reviewene veldig nøye og sendte dem en e-post. Da kom de med et forslag til størrelse, og disse passet perfekt. Skinnet er alldeles nydelig. Jeg har bare eid dem et par måneder, så jeg skal ikke si noe om hvor slitesterke de er. Men jeg ser at jeg må få lagt på en ekstra gummisåle.

Jeg har VELDIG vide legger, men smale ankler. Tykke ankler passer ikke inn i de modellene jeg har prøvd.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 13:20   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med produktene fra Duoboots?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Disse har jeg

Disse forsøkte jeg også å bestille, men de var utsolgt i min størrelse. De var innmari fine.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 13:37   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med produktene fra Duoboots?

Disse kjøpte jeg:



De var veldig romslige i foten, men de er nok smale, så kan hende de hadde blitt i smaleste laget i en størrelse mindre. Vidden i leggen var fin.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 13:44   #8
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du fornøyd med produktene fra Duoboots?

Jeg skal ta en tur i butikken/showroom og prøve neste gang jeg er i London. Da kanskje jeg kan få et par som passer skikkelig.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 14:21   #9
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du fornøyd med produktene fra Duoboots?

Hva koster de? Både i seg selv og inkl. frakt, toll etc.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 14:31   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med produktene fra Duoboots?

jeg har kjøpt på salg. Da koster støvlettene og frakt ca 800 kroner, og så er det 500 kroner i toll og gebyrer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 23:29   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med produktene fra Duoboots?

Jeg har tre par fra duoboots fra de siste 3-4 årene - alle tre har vært veldig robuste.
Dog har jeg fått sålet om hælen på alle tre parene én gang. Jeg har vært flink å pusse dem osv.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 23:47   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med produktene fra Duoboots?

Mamma syntes mine nye var så kjempefine, og hun har et skonummer større enn meg, så hun overtok mine, og jeg bestilte meg et nytt par i en størrelse mindre.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 09:37   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med produktene fra Duoboots?

Jeg har tre par fra Duoboots, og er veldig fornøyd med servicen derfra. Det lønner seg å maile litt med dem før bestilling ja, for å få gode råd om størrelse (som kan variere litt innenfor en og samme størrelse, siden noen har smalere fot osv).

Det ene paret mitt (Florence, lange ridestøvler) som jeg kjøpte i høst og har vært superfornøyd med, oppdaget jeg nettopp at hadde fått mange sprekker rundt fremre del av sålen. De er brukt mye mer enn de andre to parene (som har høye hæler), men ikke utslitt ellers liksom, og jeg hadde jo regnet med å kunne bruke dem en sesong til. Jeg sendte mail med bilder, og nå får jeg et helt nytt par i posten. Det syns jeg var god service, så jeg er fortsatt en fornøyd kunde.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no