Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-09, 22:33   #981
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Denne fikk visst jeg med meg idag. I svart
Fått igjen på skatten ja!
(dette var før jeg visste at jeg må ha elektriker til kjelleren ASAP )

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 23:36   #982
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Denne fikk visst jeg med meg idag. I svart
Fått igjen på skatten ja!
(dette var før jeg visste at jeg må ha elektriker til kjelleren ASAP )

Åh! Hvor, og hvor mye?

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 10:08   #983
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

T&T kjolen min kommer i posten i dag!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 10:30   #984
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

T&T kjolen min kommer i posten i dag!

Gratulerer

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 10:32   #985
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

T&T kjolen min kommer i posten i dag!

Heldiggris!! Den ser kjempefin ut! Jeg har veldig lyst på en i svart, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil ha med eller uten hette

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 11:02   #986
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg har bestilt kjole på Boden. Fant discount på 12% på nettet og sender til en bekjent i Sverige, sparer litt penger da.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 11:09   #987
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

T&T kjolen min kommer i posten i dag!

Får vi se bilde av deg med den på?

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 11:16   #988
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Jeg har bestilt kjole på Boden. Fant discount på 12% på nettet og sender til en bekjent i Sverige, sparer litt penger da.

Ååååå, den var fin!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 11:22   #989
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Får vi se bilde av deg med den på?

Jada, når den blir passe så. Tror ikke den passer nå, men antagelig til jul! Håper jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 11:28   #990
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Denne fikk visst jeg med meg idag. I svart
Fått igjen på skatten ja!
(dette var før jeg visste at jeg må ha elektriker til kjelleren ASAP )

Å wow, den var nydelig!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 14:14   #991
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg har bestemt meg for å svømme mer - og har derfor kjøpt meg badedrakter (ok, jeg er grunn, men det er motiverende med fine badedrakter)





De er veldig billige da - det kommer seg for under 200 for alle inkl porto...(men altså. Hvordan kvaliteten er vites ikke)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 14:46   #992
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har bestemt meg for å svømme mer - og har derfor kjøpt meg badedrakter (ok, jeg er grunn, men det er motiverende med fine badedrakter)





De er veldig billige da - det kommer seg for under 200 for alle inkl porto...(men altså. Hvordan kvaliteten er vites ikke)

Hvor har du kjøpt de?
Er det noe inni som holder puppestellet på plass?

De var forøvrig kjempefine

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 15:01   #993
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hvor har du kjøpt de?
Er det noe inni som holder puppestellet på plass?

De var forøvrig kjempefine

ebay vettu!

Jeg har ikke særlig puppestell (b-cup bare), så hold på puppestell er liksom aldri en problemstilling her.

(forøvrig Lined bust and slimming tummy control)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 15:10   #994
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

ebay har jeg ikke turt å handle på. Må inn å sjekke badetøyet du har bestilt, det ser jo kjempefint ut.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 21-10-09, 18:25   #995
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Har shoppa litt:



i svart


Ikke noe kåpe denne gangen, fordi jeg klarte ikke bestemme meg for farge.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 22-10-09, 21:11   #996
lavendely
Singing in the rain
 
lavendely sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 395
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6



Kjøpte denne på KappAhl i dag

__________________
3 små '07'09'11
lavendely er ikke aktiv  
Gammel 22-10-09, 21:18   #997
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av lavendely, her.



Kjøpte denne på KappAhl i dag

Den ser så fin ut på reklamebildene. Er den like fin IRL?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 22-10-09, 21:19   #998
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Denne kom hjem til meg i dag:


__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 22-10-09, 21:29   #999
lavendely
Singing in the rain
 
lavendely sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 395
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Den ser så fin ut på reklamebildene. Er den like fin IRL?

Ja, jeg synes det! Veldig mye fint ellers i Vintage-kolleksjonen, men veldig utplukket.

__________________
3 små '07'09'11
lavendely er ikke aktiv  
Gammel 22-10-09, 22:42   #1000
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Denne kom hjem til meg i dag:


Å milde. Den var lekker.
Hvor i alle dager får man tak i noe slikt?
Selv jeg som ikke er veldig glad i kjoler fikk lyst på denne.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no