Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-09, 22:48   #961
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Grattis med kjole. Lekre.

Hvilken størrelse er du til vanlig i forhold til hvilken størrelse du trengte i den kjolen/tunika? Var kjolene veldig lange eller er det du som ikke er så lang? Jeg skulle så gjerne hatt en sånn lang, grønn kjole, men det står ikke noe lengde på dem. Hadde de mye av de kjolene i butikken i forskjellige størrelser og farger?

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 19-10-09, 22:50   #962
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Gikk innom Design Forum i dag og kom ut med denne jakken fra Desigual:



Klarte ikke å bestemme meg for hvilket skjørt jeg skulle ha så det ble jakken i stedet. Samt et par sandaler fra Clarks på tilbud.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 19-10-09, 22:54   #963
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hvilken størrelse er du til vanlig i forhold til hvilken størrelse du trengte i den kjolen/tunika? Var kjolene veldig lange eller er det du som ikke er så lang? Jeg skulle så gjerne hatt en sånn lang, grønn kjole, men det står ikke noe lengde på dem.

Necesario sendte mail om lengden før hun bestilte sin. Jeg har prøvd den ene kjolevarianten, og den rakk vel rett nedenfor kneet på meg som er 1,60.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 19-10-09 kl 22:59.
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 19-10-09, 22:58   #964
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Grattis med kjole. Lekre.

Hvilken størrelse er du til vanlig i forhold til hvilken størrelse du trengte i den kjolen/tunika? Var kjolene veldig lange eller er det du som ikke er så lang? Jeg skulle så gjerne hatt en sånn lang, grønn kjole, men det står ikke noe lengde på dem. Hadde de mye av de kjolene i butikken i forskjellige størrelser og farger?

Takk. Er så fornøyd selv også.

Jeg bruker vanligvis 38, men tipper fortsatt litt mer mot 40 etter siste svangerskap. Tunika/kjole i str M var da helt passelig. Jeg er 171 høy, og da rekker de meg midt på låret. Kjolene ble sånn at de dekket knærne, jeg syns det ble for langt. Jeg har av og til et elastisk svart, kort skjørt under tunikaen. Da vises ikke skjørtet når jeg står og går, men det dekker litt hvis jeg sitter eller bøyer meg. Og så er tunikaene så fine til bukser også.

Fargene er som de de har på nettsidene. Jeg hadde inntrykk av at de hadde mange av hver i de ulike størrelsene, men da jeg var der var det første dagen de solgte kjolene (torsdag som var). Fiiine kjoler, ja.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 19-10-09, 23:13   #965
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

skyfri: Hvor stor/liten er du i sånn puppestørrelse da? Lurer nemlig på om jeg fyller ut noe som helst i de kjolene, og da vil M kanskje bli for stort for meg selv om jeg er en 38 når jeg har lite og fylle ut med?

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 19-10-09, 23:19   #966
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

hehe, puppene i seg selv er ikke så store egentlig. Men store nok til at alle topper jeg vanligvis bruker i str 38 er for små. Får ikke kneppet igjen en eneste bluse. Men t-skjortene presser jeg på.
Jeg kan måle rundt brystet hvis du venter litt...


Sånn, nå har målebåndet vært til pers.
91 cm rundt bringa. Da sitter kjolen tett og fint. Tror det skal gå greit når jeg forhåpentligvis kommer ned til min normale 38 str.

Hvis du fortsatt er usikker på str, ville jeg målt meg og sendt mail til Tulipjentene, de svarer fort.


Sist redigert av skyfri : 19-10-09 kl 23:25.
skyfri er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 00:12   #967
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

skyfri: Hvor stor/liten er du i sånn puppestørrelse da? Lurer nemlig på om jeg fyller ut noe som helst i de kjolene, og da vil M kanskje bli for stort for meg selv om jeg er en 38 når jeg har lite og fylle ut med?

Det kan nok hende at S er passe til deg da, Elisabet. S var litt større enn jeg liker det på meg selv (også grunnet beskjedent frontparti, bl.a. - det er ingen "fremheving" av brystene på disse kjolene), og jeg bruker vanligvis 34-36.

Tøff jakke, Jenna!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 00:18   #968
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Nei, absolutt ingen framheving av fronten i disse kjolene nei.
Jeg tror Elinblu har helt rett ang str for deg.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 00:20   #969
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg synes egentlig det er helt rart at det ikke er noen sånne sømmer (hva de nå heter) på brystet på disse kjolene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 00:23   #970
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Ja, helt enig. Det hadde hjulpet. Mener at Tulip kjolene ellers har det, så kanskje det er en logisk grunn som usykyndige meg ikke forstår?

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 00:24   #971
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Det pleide å være slike sømmer før, men på de siste typene jeg har prøvd (også de "vanlige" tretusenkronersmodellene) har det ikke vært det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 02:38   #972
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

"Nei Mamma, du er ikke superhelt. Superhelter shopper ikke ! "

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 10:45   #973
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg synes egentlig det er helt rart at det ikke er noen sånne sømmer (hva de nå heter) på brystet på disse kjolene.

Jeg tror at jeg også må ha sånne sømmer under puppene for at det skal se ut som jeg har litt fasong. Søren og, jeg som har så lyst på en T&T kjole.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 12:16   #974
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Gikk innom Design Forum i dag og kom ut med denne jakken fra Desigual:



Klarte ikke å bestemme meg for hvilket skjørt jeg skulle ha så det ble jakken i stedet. Samt et par sandaler fra Clarks på tilbud.

Denne har jeg også. Fiiiin!

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 13:22   #975
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Gikk innom Design Forum i dag og kom ut med denne jakken fra Desigual:



Klarte ikke å bestemme meg for hvilket skjørt jeg skulle ha så det ble jakken i stedet. Samt et par sandaler fra Clarks på tilbud.

Den var fin! Så de har Desigual på Design forum i Oslo? Da skal jeg ta meg en tur i morgen.

Neados er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 14:26   #976
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Shoppet ull til meg i dag.
Elleville DAger på Metro blant annet og jeg hadde et lite ærend der borte. Gikk innom Triumph butikken og fikk kjøpt ullsinglett, ulltruse-lekkersmekker- og ullstilongs. Eller dve det var en ull/silke blanding. Hele pakka for 170,- kroner.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 15:15   #977
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Den var fin! Så de har Desigual på Design forum i Oslo? Da skal jeg ta meg en tur i morgen.

Ja de har det både på den i Kr. Augusts gate og den i Henrik Ibsens gate. Jeg kjøpte denne i H.I. gate

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 15:16   #978
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Det var da et aldri så lite kupp, Camomilla. Grattis!

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 15:42   #979
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg er desperat etter nye klær for tiden og siden jeg plutselig har litt penger igjen så ble det litt shopping på Ellos og La Redoute. Jeg trenger litt nye jobbklær.

Et dongeriskjørt og et sort skjørt fra Esprit/Ellos
Et grått skjørt fra Ellos
En sort kjole fra LaRedoute.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 20-10-09, 16:17   #980
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Det var da et aldri så lite kupp, Camomilla. Grattis!

Jepp, ganske fornøyd ja.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no