Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-09, 10:44   #941
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Den var stilig !

Fikk du noensinne returnert den hvite jakken som du ble så svett i ? Jeg tør ikke kjøpe dunjakker mer - for mange dårlige erfaringer med dun som pipler gjennom sømmene og svett som renner ned ad ryggen så snart jeg går inn i en butikk...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 16-10-09, 11:23   #942
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6


Denne har jeg bestilt.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 16-10-09, 12:37   #943
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Den var stilig !

Fikk du noensinne returnert den hvite jakken som du ble så svett i ? Jeg tør ikke kjøpe dunjakker mer - for mange dårlige erfaringer med dun som pipler gjennom sømmene og svett som renner ned ad ryggen så snart jeg går inn i en butikk...

Jepp, den hvite røyk inni ved armhulen i tillegg til svetteproblenatikken, så da jeg reklamerte på den fikk jeg faktisk returnert den. Måtte få tilgodelapp da, men det var mye bedre enn å være stuck med den klamme jakka. Den lilla jeg kjøpte i steden for (fra Miss Sixty tror jeg), var ikke klam i det hele tatt. Håper den fra Bergans er like god, den bør være det til den prisen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 16-10-09, 18:42   #944
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Disse har jeg kjøpt i dag. Og så har jeg lilla boblejakke som passer utmerket til.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004

Sist redigert av Estrella : 16-10-09 kl 19:33.
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 16-10-09, 18:42   #945
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Disse har jeg kjøpt i dag. Og så har jeg lilla boblejakke som passer utmerket til.

Fiiiiine!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-10-09, 22:26   #946
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Disse har jeg kjøpt i dag. Og så har jeg lilla boblejakke som passer utmerket til.

Nyydelige, du er heldig som ikke bruker 42 i sko... Du blir sikkert kjempefin i de

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv  
Gammel 16-10-09, 22:38   #947
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

De El Naturalistaene er dritgode. Jeg har brune.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv  
Gammel 16-10-09, 22:42   #948
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

De El Naturalistaene er dritgode. Jeg har brune.

Ja, de er knallgode.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 17-10-09, 01:21   #949
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

De El Naturalistaene er dritgode. Jeg har brune.

Jeg har dem i lilla. Veldig gode og varme, perfekte under mine liksom-skinn leggings !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 17-10-09, 09:30   #950
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Hm... jeg er nysgjerrig på de skoene der altså!

Jeg er veldig comfort forann sexyness, hehe....

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 17-10-09, 11:53   #951
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Benyttet meg av 40 %-tilbudet hos Ellos og bestilte disse, siden jakkeparken min hadde godt av litt utvidelse:



MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 17-10-09, 15:32   #952
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Benyttet meg av 40 %-tilbudet hos Ellos og bestilte disse, siden jakkeparken min hadde godt av litt utvidelse:



De var fine,Mokk Mokk!

__________________
Gutt-91,Jente-97,Jente-99.
nikki er ikke aktiv  
Gammel 17-10-09, 15:39   #953
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg kjøpte et kjempekult strikkaskjørt hos Indiska i går, men det er seff ikke på nettsiden deres

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 18-10-09, 20:44   #954
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jeg kjøpte et kjempekult strikkaskjørt hos Indiska i går, men det er seff ikke på nettsiden deres

Jeg må ha en veldig rar kropp. Uansett hva jeg har prøvd i den butikken, ser jeg håpløs ut! Klærne ser fine ut, men når de kommer på min kropp så er formen på dem helt snodig!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 19-10-09, 17:29   #955
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Denne ble med meg hjem i dag.

__________________

Nina er ikke aktiv  
Gammel 19-10-09, 20:08   #956
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Grattis Nina.

Jeg har vært på Esprite og fornyet skjørtet mitt bare en str mindre enn i fjor. Sort smalt helt klassis penskjørt. 50% fikk jeg og det gjør ikke noe.
Svippa innom Lindex og kjøpte en sort smal shiny selskapsbunse. Slaø se om jeg finner bilder.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 19-10-09, 21:01   #957
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg har ei bergans jakke i tanna mi. Dvs at de pengene jeg skulle kjøpe Bergans myrull jakke for havnet istedet i en brukket tann.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 19-10-09, 21:06   #958
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Kjedelig, Trulte. Jeg har nok også ei (eller flere) jakker i tenna mine, men jeg var så heldig å få Berganskåpa av mamma i tidlig julegave. Snille mammaen min.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 19-10-09, 21:43   #959
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Stakkars Trulte, men du har ikke vondt i tanna lenger da

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 19-10-09, 22:45   #960
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Uff, så kjedelig når klærne ender opp i ei tann. Been there, mange ganger

Etter at Necesario la ut bilde av den nydelige grønne Tulip&Tatamo kjolen, hev jeg meg rundt, rakk buss og det som var og fikk besøkt butikken deres. Og jeg kom ut med 2 fleecekjoler.
Tenk at jeg skulle begynne å bruke kjoler til hverdags.

En petrol med hette, en hvit med ballongjente bak. Den hvite har en løs hals med et rødt hjerte.
(jeg valgte tunika siden kjolene deres ble litt for lange)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg tt_hvit.jpg (34,1 KB, 29 visninger)
Filtype: jpg tt_hvit2.jpg (37,6 KB, 33 visninger)
Filtype: jpg ttpetrol.jpg (8,7 KB, 33 visninger)
skyfri er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no