Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skotre? Eller hva heter det

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-09, 10:47   #1
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Skotre? Eller hva heter det

Jeg ser aldri det i butikkene, hvor får en kjøpt slikt.

Mest interessant er jo de til støvletter, for jeg tror jeg burde være flinkere til å ta være på støvletter. Ikea har jo noen klips til oppheng i katalogen sin, men jeg skulle gjerne ha slike du putter oppi.

Har lest om oppblåsbare, men jeg har aldri kommet over det. Noen som har tips?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 10:56   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skotre? eller hva heter det

Jeg så det akkurat på duoboots.com, se nederst her.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 11:46   #3
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skotre? eller hva heter det

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg så det akkurat på duoboots.com, se nederst her.

Takk, var usikker på det engelske navnet og nå fant jeg på ebay også.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 12:43   #4
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Skotre? eller hva heter det

Jeg har sett sånne tilsalgs i en skobutikk.
Ikke helt sikker på hvor, men tror det var hos Bianco.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:00   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skotre? eller hva heter det

Prøvde å bestille sånne selv fra Duoboots, men de sender dem av en eller annen grunn ikke ut av England. Hvorfor?! Skulle ikke være vanskelig å putte i pakken sammen med støvlettene?
Får kikke på Bianco da, begynner å bli alvorlig lei av lange støvletter som deiser rundt i gangen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 22:08   #6
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skotre? eller hva heter det

Et enkelt men ikke så veldig stilig tips: Brett aviser og putt oppi.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 22:13   #7
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skotre? eller hva heter det

Skoforretninger har skohorn. Også så jeg de hadde på Ica sist jeg var innom. Riktignok ikke av beste kvalitet, men dog.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 22:14   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skotre? eller hva heter det

Søker du på boot tree på ebay (uk ebay jeg sjekka da) så finner du masse altså.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 22:22   #9
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skotre? eller hva heter det

Usj, jeg vrenger hjernen her, for jeg så noen innmari fine sånne for ikke så lenge siden.. Men jeg kommer jo pokker ikke på hvor!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 22:24   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skotre? eller hva heter det

Oppblåsbare i linken jeg la ved...£5.48 for 4 par - gratis frakt...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 22:34   #11
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skotre? eller hva heter det

Jeg fant!!!



Fra Favoritsaker.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 22:44   #12
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Skotre? eller hva heter det

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg fant!!!



Fra Favoritsaker.

Fikk noen gratis på Din Sko jeg som er ganske lik disse.. sånn blankhvite riktignok. Men spurte sist jeg kjøpte støvletter der, og da fikk jeg noen par ekstra!

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:09   #13
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skotre? eller hva heter det

De har lange skohorn på IKEA, til en tier eller hva de kostet. De var ikke veldig fancy da, men det funker bra.

  Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:16   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skotre? eller hva heter det

Men skohorn er da noe annet enn skotre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:18   #15
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skotre? Eller hva heter det

Ja, jeg skjønte heller ikke snakket om skohorn helt..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:24   #16
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skotre? Eller hva heter det

En annen mulighet er å gjøre en billigvariant av en greie de selger dyrt på ROOM. Man tager en hullstrikk (kjøpes i garn/sy/hobbybutikk; det er det samme som man har under beina på parkdresser) og en kraftig klesklype. Fest strikken til klesklypen, fest klypen øverst sånn at støvelskaftene blir hengende sammen midt på begge, og fest andre enden av strikken på en kleshenger. Gjerne en meter lang eller så; sånn at de blir såvidt hengende under jakkekantene.

Ikke så ulikt sånne klypekroker de har i utstillingene i skobutikker, bortsett fra at man de blir mye lengre.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:24   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skotre? Eller hva heter det

Jeg tror gang på gang at dere snakker om "å skotre". Som altså er et strileuttrykk for wedding crashing.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:26   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skotre? Eller hva heter det

Sånn ser ROOM sin ut.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:31   #19
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skotre? Eller hva heter det

Jadda.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no