Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 14:56   #81
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Litt dyr kosedress for min del Men hadde vært kjekt med noe lignende!

Kjøpt vogn idag..



Tilbud 680 kr
Sånn "shoppingvogn"

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 15:02   #82
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Ja det er det

Priser, kjolen i ull lenger opp i tråden koster rett under 2000,-
Joggedressen koster 850,- for buksen og 950,- for jakken

Du kan se noen plagg og priser her , men det er svenske priser

http://www.folkart.se/kreator.php?ps=5&aid=57&pg=1

Takk!

Ergelig med størelsene. Jeg må i hverfall ha xs, kanskje xxs også

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 17:55   #83
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Hva skal jeg si!?

Jeg var på shopping i butikker i byen både i går og i dag, har handlet hos Angelique og drukket tre glass rødvin i kveld.

Kanskje jeg ikke skal si mer, heller finne senga?

Da kan jeg tenke meg at du har det ganske ok?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 18:34   #84
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Åh takk skal du ha! Jeg har allerede vært inne på denne www.urbanoutfitters.com og funnet masse fine tunikaer.

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 19:29   #85
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Jeg har også vært på Odd Molly shopping i dag. Været var så surt og sutrete og jeg så så tragisk nedsnødd ut at litt "retail therapy" var på sin plass. Kald og uggen som jeg var så falt jeg pladask for de fine ulltingene!


Først et skjerf til vinteren, for det må man jo ha. Mitt er mørkegrått.






Og fingervanter, heter det vel? De var bare så søte, mye finere irl!




Og så denne fantastiske strikkekåpen. Varm og skikkelig "kosejakke" uten slomsepreg. Brukte den senere i dag, måtte jo innvie den straks! Den var forresten utrolig fin i mørkeblått (med kamel-fargede kanter) og jeg stod lenge og vinglet - men grått passer mye bedre med resten av garderoben som jeg har prøvd å få et grått tilsnitt på iår.





Og til slutt enkle topper til å ha inni, kjøpte hvit, gråblå og denne brunfargen.



Nå er det like før jeg må bytte nick til Miss Molly... :hahahahaha:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 19:30   #86
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Ble litt misunnelig på dere Odd Molly-shopperne nå. De klærne er nydelige. Og spesielle. Men akkurat nå har jeg slett ikke råd.

Hvor mye kostet den jakken, Miss Norway?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 19:39   #87
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.


Hvor mye kostet den jakken, Miss Norway?

Eg vil også ha...

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 19:42   #88
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg vil også ha...

Jeg også. Jeg kjenner rett og slett at jeg ha en sånn. Hvor får jeg tak i den?

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 19:44   #89
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg vil også ha...

Vi får legge inn et godt ord hos nissen (i dobbelt betydning).

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 19:47   #90
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg også. Jeg kjenner rett og slett at jeg ha en sånn. Hvor får jeg tak i den?

Spørs litt kor du bor Her eg bor selgast det i en butikk som heiter Overvåg. På ytre Sunnmøre

Men tippe dei er rundt 2000 og det er ikkje aktuelt no

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 19:49   #91
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

De Odd Molly-tingene er utrolig fine.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 19:57   #92
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Se for eksempel på disse.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 336_beige.jpg (31,4 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg 342_liteblue.jpg (36,8 KB, 27 visninger)
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 20:02   #93
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

De er så fine. Utrolig kreative damer som lager disse klærne. De er vel svenske, tror jeg.
Jeg må visst slutte å gå inn i denne tråden når jeg ikke har så mye penger.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 20:08   #94
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg også. Jeg kjenner rett og slett at jeg ha en sånn. Hvor får jeg tak i den?

Jeg skal i Odd Molly butikk på lørdag ;Chicas og venner i Jacob Aallsgate
Er det der du handlet Miss Norway eller hos Gizmo?
Jeg snakket bare med Chicas på tlf i dag og spurte etter singlet i brunt fra Odd Molly til joggedressen og de hadde ikke, så jeg antar hun har vært på Gizmo

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 20:21   #95
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

De Odd Molly-tingene er utrolig fine.

NYDELIGE..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 20:29   #96
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Tror det var nærmere 3000 for kåpen; skal sjekke kvitteringen etterpå.

Nei, jeg har funnet en ny langer, som har MASSE inne nå! Flere forskjellige typer singleter, masse bluser, 6-7 forskjellige typer strikkejakker, ytterklær, ja i det hele tatt. De har tatt inn veldig mye der - på en butikk som heter Nadine på Sandvika Storsenter *dagens reklame*

Kåpen kommer forresten i mørk grå, petrolblå og beige.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 20:34   #97
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Fins det noen nettbutikker som har bra utvalg i disse klærne? Jeg har utrolig lyst på en av de jakkene, eller ihvertfall en av dem. Kommer an på hvor mye de koster.
Evt., har noen hørt om butikker på sørlandet som har Odd Molly?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 20:35   #98
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Tror det var nærmere 3000 for kåpen; skal sjekke kvitteringen etterpå.

Nei, jeg har funnet en ny langer, som har MASSE inne nå! Flere forskjellige typer singleter, masse bluser, 6-7 forskjellige typer strikkejakker, ytterklær, ja i det hele tatt. De har tatt inn veldig mye der - på en butikk som heter Nadine på Sandvika Storsenter *dagens reklame*

Kåpen kommer forresten i mørk grå, petrolblå og beige.

Kanskje jeg skal svippe innom der på lørdag?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 20:38   #99
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Denne ukas nyanskaffelser:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Nytt1.jpg (43,7 KB, 28 visninger)
Filtype: jpg Nytt2.jpg (25,0 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg Nytt3.jpg (30,4 KB, 47 visninger)
Filtype: jpg Nytt4.jpg (31,6 KB, 13 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 20:54   #100
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Denne ukas nyanskaffelser:

Er den kjolen mørkebrun og fra Day?

Da har vi lik smak

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no