Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-06, 22:41   #61
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg har kjøpt body til L på Hennes i samme stil. Kvit med syttitallsgrønne hjerte!

Det hørtes kult ut!

Angelique: Har allerede vært i kontakt med dem, tenkte å få den sendt til Strömstad

Muad: Du må ikke legge ut sånne linker. DEN fantastiske nettbutikken som faktisk sender til Norge Dette kan bli dyrt for noen og enhver

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 22:41   #62
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Et lite innspill i Jåle-striden:
Mannen min har oppdaget at kona hans plutselig har begynt å få mer interesse for klær - kule og moderne sådan.
Kona har tidligere vært litt stor i kjeften over for "slike damer" og han morer seg stort med at nevnte eksemplar har blitt minst like forfengelig.
(det har jo selvsagt noe med å gjøre at jeg har gått ned 20 kilo også da, men)
Da utbrøt jeg i rent selvforsvar: Det er Angelique sin feil! Hun har så masse kule klær!

Han ler enda, av kona som blir så påvirket av mennesker hun møter på nett.

Stakkars meg da

Var litt morsomt da

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 22:43   #63
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Det hørtes kult ut!

Angelique: Har allerede vært i kontakt med dem, tenkte å få den sendt til Strömstad

Muad: Du må ikke legge ut sånne linker. DEN fantastiske nettbutikken som faktisk sender til Norge Dette kan bli dyrt for noen og enhver

Hun damen er kjempesøt og de hadde mye fint
Hun justerte momsen før betalingen gikk

Ja den linken med Sass & Bide bukser kan bli DYR Muad'Dib

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 01:03   #64
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Er det rart eg har gitt frå meg jåletittelen til deg

Jeg synes den nye tittelen din er helt DEG!

007 er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 01:07   #65
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Nå har jeg kost meg med et glass rødvin og "shopping" på GAP sine nettsider . Mannen skal til USA om en uke eller så...

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 01:12   #66
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Hva skal jeg si!?

Jeg var på shopping i butikker i byen både i går og i dag, har handlet hos Angelique og drukket tre glass rødvin i kveld.

Kanskje jeg ikke skal si mer, heller finne senga?

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 02:56   #67
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Nå har jeg kost meg med et glass rødvin og "shopping" på GAP sine nettsider . Mannen skal til USA om en uke eller så...

Ta en titt her også:

www.urbanoutfitters.com
www.luckybrand.com
www.americaneagleoutfitters.com

Barneklær:
www.gymboree.com
www.oililyworld.com/site.html

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 08:59   #68
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Jeg har shoppet MASSE den siste uken.

En ny Kejo dunjakke
Cardigan fra Ricco Vero
Skjorte fra Ricco Vero
2-delt drakt fra Sand, Overdelen er genial til når man skal være litt mer casual, og man blir julebord klar når man tar på seg skjørtet som hører til!
Cognac fargede støveletter fra Bianco. Disse var utrolig behagelige å ha på seg, så jeg måtte kjøpe de i sort også!

Katrin er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 09:38   #69
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg synes den nye tittelen din er helt DEG!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 10:25   #70
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg synes den nye tittelen din er helt DEG!

Helt enig!

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 10:27   #71
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Helt enig!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 11:02   #72
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Skal hente denne dressen i brunt lørdag formiddag hos Chicas og Venner i Oslo





Nå skal ALLE de andre gamle stygge fæle joggedressene i SØPLA
Skal ikke med til det nye huset

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 11:03   #73
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Åh, den var fin!
Jeg har ingen slike kosedresser jeg ... kanskje jeg burde anskaffet meg?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 11:23   #74
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.


Og denne genseren fra Popin.. Den var knallgod å ha på!! (så jeg skal dra å kjøpe flere.. var 1/2 pris )

Den genseren har jeg også

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 11:27   #75
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Satser forresten på at det blir innlegg her over helgen, for jeg skal til Køben.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 12:05   #76
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Åh, den var fin!
Jeg har ingen slike kosedresser jeg ... kanskje jeg burde anskaffet meg?

De har nettopp fått de inn og jeg ringte og fikk reservert en

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 12:33   #77
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

De har nettopp fått de inn og jeg ringte og fikk reservert en

Vet du hvordan de er i størrelsen? Pris?

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 13:07   #78
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Jeg har kjole, topp og strikkejakke fra Odd Molly i str.1 og det skal vl tilsvare ca S
Det er det jeg vanligvis bruker, så jeg tror de er ganske vanlige/normale i størrelsen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 13:10   #79
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Så 1/Small er det minste?

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 19-10-06, 13:30   #80
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Så 1/Small er det minste?

Ja det er det

Priser, kjolen i ull lenger opp i tråden koster rett under 2000,-
Joggedressen koster 850,- for buksen og 950,- for jakken

Du kan se noen plagg og priser her , men det er svenske priser

http://www.folkart.se/kreator.php?ps=5&aid=57&pg=1

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no