Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-06, 14:50   #201
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Kjøpt julepresang til storebor i dag jeg
Deilig fleece sett fra Bula, jakke og bukse
Var på tilbud hos G-Sport til 399,- og jeg skulle i en nabobutikk å kjøpe hundematen til Max (nyttig bruk av lunsjen)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 15:16   #202
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

De støvlettene var råstilige, Elin. Hvor er de fra? Denne tråden er skummel.

Coach... www.coach.com
Absolutt et av mine favorittmerker, de få gangene jeg kjøper merker og dyrt.Stilige ja! De er så stilige at jeg nesten ikke får gjort noe som helst om jeg tenker på dem

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 15:55   #203
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Veldig søte tøfler, guniss!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 16:11   #204
Gina
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 50
Gina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.



I dag har jeg bestilt julekjole til jentene. Jeg har bestilt blå, tror den blir penest til rødt hår. Har i tillegg bestilt blondeblusen son man ser litt av (en arm) på bildet.
Håper de er like fin i RL som på bilde.

Hvor har du bestilt den ?

Gina er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 16:20   #205
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Gina, her.

Hvor har du bestilt den ?

www.linus-lotta.com

007 er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 18:37   #206
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Huff i dag tok det litt av på shoppingfronten.
Forvillet meg inn på Høyer (Byporten) og stakkars, stakkars Visaen min.
MEN, jeg har ingen kjole, så jeg trenger en, ehhh.... to kjoler.
Jeg har alltid hatt problemer med å finne kjole, ergo har jeg ingen.
På Høyer fant jeg ikke mindre enn 4 jeg synes var kjempefine....

Resultatet av shoppingen ble en mørkbrun kjole i silke fra Malene Birger, detaljene på brystet synes ganske dårlig.
En skoggrønn kjole i silke fra Ted Baker.
En gråmelert/hvit pologenser fra Camilla Risøe.
En svart cardigan/bolero i ull fra Claire.






Cascaye er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 18:57   #207
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

LEKKERT Cascaye!!!!
Du har fått shoppet skikkelig,

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 19:00   #208
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Kjempefine klær, Cascaye. Den grønne kjolen så ut som noe jeg kunne tenkt meg

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 19:11   #209
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Så flotte klær. Du kledte dem kjempegodt. Skjønner godt at du kjøpte dem begge.
Jeg vil berømme deg for at du orket å ta bilde av deg med klærne på.

På shoppingfronten har jeg kjøpt ullundertøy til meg og minsten. Pluss en sort fleece jakke til meg selv. Det er kaldt i Tromsø, og jeg fryser...... Jeg jobber en del ute.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 19:47   #210
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Så lekre kjoler Cascaye! Du kledde dem veldig godt!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 19:59   #211
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Nydelige kjoler Cascaye
Liker godt brunt og Malene Birger,skal holde meg langt unna Høyer

Var der med Sannemor for et par uker siden og kjøpte M.B. strikkejakke med silkebånd/belte i livet og singlet
Er utrolig mye fint der

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 20:14   #212
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

En liten avsporing her...
Dere som har kjøpt litt av disse Odd Molly-klærne, hva er erfaringene deres med kvaliteten? Synes klærne ser utrolig kule ut på bilder. Vurderer å handle som kan ligge klart og vente på meg da jeg kommer til Norge til jul...

Ellers drømmer jeg om disse støvlettene, men innser vel raskt at jeg ikke helt har behovet....:

Åhh... de var fine!

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 20:51   #213
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Elin: de støvlettene var deilige!
Cascaye: Lekre klær! Du kledde de veldig bra!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 21:07   #214
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Cascaye: Lekre klær! Du kledde de veldig bra!

Kjempefine!!!

Og det er utrolig lurt å gjøre akkurat som du gjorde nå - å kjøpe selskapsklær/kjoler når du kommer over noe som passer perfekt - og ikke MÅ kjøpe til et bryllup, julebord, firmafest eller jubileum. For da er du ihvertfall garantert å IKKE finne noe du vil ha - og ende opp med noe som er alt for dyrt og du ikke blir glad i.

Har kjøpt selskapskjoler på de rareste steder og rareste tidspunkter - men kjoler er oftest tidløse og kan brukes om og om og om igjen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 23-10-06 kl 21:08. Årsak: Åh, de j*vlige smilie-kodene...
Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 22:10   #215
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

LEKKERT Cascaye!!!!
Du har fått shoppet skikkelig,

Lekkert til en lekker dame

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 22:20   #216
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Jeg kunne nesten ønske at denne tråden ikke eksiterte

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 23:28   #217
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Kjøpte meg skjørt i dag:



Og en CITYSHORTS i ull! Jeg som har forbannet meg på at akkurat det - DET skulle jeg aldri ha. Men den var fin, og satt som et skudd.



Kjøpt på Esprit som erfaringsmessig har mye OK og ikke altfor dyre klær med bra passform, spesielt på underkroppen. Anbefaler merket veldig til dem som har litt "kurver" og rumpe og lår og sånt som ikke trives så veldig godt i "slim fit"...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 23-10-06, 23:51   #218
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kjøpte meg skjørt i dag:



Og en CITYSHORTS i ull! Jeg som har forbannet meg på at akkurat det - DET skulle jeg aldri ha. Men den var fin, og satt som et skudd.



Kjøpt på Esprit som erfaringsmessig har mye OK og ikke altfor dyre klær med bra passform, spesielt på underkroppen. Anbefaler merket veldig til dem som har litt "kurver" og rumpe og lår og sånt som ikke trives så veldig godt i "slim fit"...

Ah jeg har forelsket meg helt i Esprit klær (jeg er nemlig en av de som har kurver, rumpe og lår), og er stamkunde på Aker Brygge butikken. Det skjørtet var utrolig fint

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv  
Gammel 24-10-06, 07:17   #219
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Skjørtet var lekkert
Cityshorts syntes jeg er knalltøft

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 24-10-06, 08:03   #220
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Huff i dag tok det litt av på shoppingfronten.
Forvillet meg inn på Høyer (Byporten) og stakkars, stakkars Visaen min.
MEN, jeg har ingen kjole, så jeg trenger en, ehhh.... to kjoler.
Jeg har alltid hatt problemer med å finne kjole, ergo har jeg ingen.
På Høyer fant jeg ikke mindre enn 4 jeg synes var kjempefine....

Resultatet av shoppingen ble en mørkbrun kjole i silke fra Malene Birger, detaljene på brystet synes ganske dårlig.
En skoggrønn kjole i silke fra Ted Baker.
En gråmelert/hvit pologenser fra Camilla Risøe.
En svart cardigan/bolero i ull fra Claire.






Ok, da hopper jeg også inn i denne tråden. Må bare kommentere den brune MB-kjolen din, Cascaye,
den var utrolig stilig og sitter jo perfekt på deg!
Skulle ønske jeg hadde din rake holdning! Flott dame!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no