Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skalljakke til meg

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-19, 10:37   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Skalljakke til meg

Trenger ny skalljakke. Eldste har overtatt min da hennes var for liten.

Lite lyst å bruke mye penger på det, men den bør jo holde tett og puste. Tips?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-19, 18:09   #2
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skalljakke til meg

Hos Stormberg får du mye for pengene

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-19, 18:16   #3
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Skalljakke til meg

Sjekk ut revolutionrace.no

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-19, 18:23   #4
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skalljakke til meg

Sjekk finn.no Jeg har kjøpt flere Norrønajakker der.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-19, 18:25   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skalljakke til meg

Jeg kan anbefale denne fra Stormberg. Har den selv og bruker den mye. En glidelås gikk i stykker på den første jeg kjøpte, men da fikk jeg ny uten problemer. Så ta vare på kvitteringen om du kjøper fra Stormberg.
https://www.stormberg.com/no/holfoss...ektsjakke-dame

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-19, 18:29   #6
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skalljakke til meg

XXL har tilbud på en fra Bergans til tusenlappen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-19, 18:31   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skalljakke til meg

Finn, ja! Jeg har gått i butikk og prøvd ulike modeller, så har jeg autosøk på Finn.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-19, 18:32   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skalljakke til meg

Finn er et godt alternativ, ja. Jeg kjøpte dyr turbukse fra Norrøna til en billig penge der.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-19, 22:12   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skalljakke til meg

Ja, sjekker finn først.

Fant ingen. Vil, tror jeg, ha en i farger. Sort utgår.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 18-06-19 kl 23:19.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-19, 22:15   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skalljakke til meg

Jeg kjøpte en Bergansjakke på finn til 1500 kr, mens den fremdeles kostet over 5000,- i butikken. Hun som solgte den jobbet på MX Sport, og den var knapt brukt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-19, 22:30   #11
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skalljakke til meg

Norrøna har blant annet denne til 60%.
https://www.norrona.com/nb-NO/o/falk...45&outlet=true

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-19, 19:29   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skalljakke til meg

Har ikke kjøpt enda. Fant en fin en på finn i samme gate som min bror, men den var reservert. Forsøker å kjøpe brukt, men finner ikke. Blir vel ny til slutt, da.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-19, 20:28   #13
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skalljakke til meg

Det er salg mange plasser nå! Fikk jakke til eldstemann på Skogstad til 1000,- 50% rabatt for de hadde fått akkurat samme jakke i nye farger for høsten. :koko: Det var mange damejakker der også!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-19, 17:32   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skalljakke til meg

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Det er salg mange plasser nå! Fikk jakke til eldstemann på Skogstad til 1000,- 50% rabatt for de hadde fått akkurat samme jakke i nye farger for høsten. :koko: Det var mange damejakker der også!

Så ikke denne før nå, men så også det tilbudet og har allerede bestilt en grønn damejakke til litt under 1100.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no