Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-07, 16:13   #101
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Majsa:

Høst shoppping

fra LaRedoute disse støvlene, de sorte til venstre nederste bilde





Og denne kjolen i blått

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 13-07-07, 16:41   #102
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har shoppet litt.....

Et par fantastisk lekre støvletter i naturfarget skinn fra Hispanitas, asolutt helt rålekre (omtrent samme farge som Oakfargen på Mulberryveskene)
Storebror fikk ny mobiltelefon,Sony EricssonK610i,Walkman telefon
Han er skikkeig storfornøyd
Har nå lastet ned fra Limewire alle filene han hadde lastet ned på MP3 spilleren allerede.
(han er flink, bare 12 år)

Åh... hvor kjøpte du dem ? Har jo 2 oakfargede Mulberryvesker...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 13-07-07, 17:56   #103
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Åh... hvor kjøpte du dem ? Har jo 2 oakfargede Mulberryvesker...

M-Shoes...siste paret, de er virkelig lekre
Skal ta et bilde så du får se Muad'Dib

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 13-07-07, 18:02   #104
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

M-Shoes...siste paret, de er virkelig lekre
Skal ta et bilde så du får se Muad'Dib

Det hjelper vel ikke hvis det var siste parret.

Vel, egentlig trenger jeg vel også mere sorte støvletter til alle de klær som jeg etterhvert har. Har jo også 2 par brune støvletter.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 13-07-07, 18:40   #105
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Det hjelper vel ikke hvis det var siste parret.

Vel, egentlig trenger jeg vel også mere sorte støvletter til alle de klær som jeg etterhvert har. Har jo også 2 par brune støvletter.

Der kan du se
Jeg hadde ingen i denne fargen jeg...stakkars meg

Men derimot sorte, der tror jeg at jeg har alle varianter nå i høyde,hælhøyde etc etc

Jeg kjøpte forresten et par lave sorte til på Laredoute fra kolleksjonen til Christian Lacroix, samt en sort veske fra samme designer og en beige capri
Kommer masse capri til vinteren

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 13-07-07, 20:00   #106
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har handlet på La Redoute i dag. Ja, jeg har vært på ul i dag og fått gode nyheter. Følte derfor for å handle litt babytøy i økologisk bomull:



Pluss en sparkedrakt i samme serie som jeg ikke finner bilde av akkurat nå.

I tillegg fik jeg handlet meg 2 topper (en blå og en brun med hvitt mønster, i silkelignende stoff) og en lang hvit t-skjorte på Vero Moda, som har plass til mage. Deilig. Jeg er IKKE klar for mammaklær enda.

Angelique, de støvlettene er virkelig lekre! Har lyst på de selv, men jeg kjøpte 2 par støvletter i fjor vinter og de får holde i år også.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 13-07-07, 20:29   #107
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg har handlet på La Redoute i dag. Ja, jeg har vært på ul i dag og fått gode nyheter. Følte derfor for å handle litt babytøy i økologisk bomull:



Pluss en sparkedrakt i samme serie som jeg ikke finner bilde av akkurat nå.

I tillegg fik jeg handlet meg 2 topper (en blå og en brun med hvitt mønster, i silkelignende stoff) og en lang hvit t-skjorte på Vero Moda, som har plass til mage. Deilig. Jeg er IKKE klar for mammaklær enda.

Angelique, de støvlettene er virkelig lekre! Har lyst på de selv, men jeg kjøpte 2 par støvletter i fjor vinter og de får holde i år også.

Jenna: vi må ha veldig lik smak
Akkurat den bodyen skal jeg bestille til kusinenmin som får en liten gutt i oktober
Den var bare helt utrolig søt

Jeg har ønsket meg sorte som går til knærne lenge men ikke funnet "de rette"
Nå fant jeg de, og måtte bare handle

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 13-07-07, 21:01   #108
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har ønsket meg sorte som går til knærne lenge men ikke funnet "de rette"
Nå fant jeg de, og måtte bare handle

Det har jeg også ønsket meg lenge! Hvordan tror du de er mht vidde på skaftet?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 13-07-07, 21:36   #109
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det har jeg også ønsket meg lenge! Hvordan tror du de er mht vidde på skaftet?

Det står i katalogen at vidde ved legg er 35 cm i str.37

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 16-07-07, 05:52   #110
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Veldig søt kjole, Angelique.
Nydelige babyklær, Jenna, de så veldig gode ut.

Mannen har vært på shopping i dag - 42" flatskjerm HD-TV:


og ny DVD-spiller:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 16-07-07, 21:47   #111
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har handlet litt mer... Dumpet innom www.bareliten.no på lørdag og der var det salg på en del Ej sikke lej-tøy til barn. Bestilte noe til babyen som kommer, samt noe til storebror. Ble imponert over servicen, for jeg fant ut at de holder til i Haugesund, og da jeg mailet dem og hørte om jeg kunne komme innom og hente varene siden jeg skulle reise dit i dag. Neida, de kunne levere på døren de! Som sagt så gjort. Pakken med klær sto på trappen da vi kom hjem fra en liten bytur i ettermiddag.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 19-07-07, 16:05   #112
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Og så har jeg handlet enda litt mer... :flau Stakk innom P o. P i dag. Der var det salg samt at de hadde fått inn litt nytt. Storebror fikk en dongeribukse fra salget samt at lillebror i magen fikk dette:





Pluss en brun omslagsjakke med hvite striper som passer kjempefint til. Nå MÅ jeg bremse innkjøp til babyen i magen før jeg har fått sett over hva jeg har etter storebror.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 20-07-07, 21:51   #113
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Bestilt disse hos LilleVinkel
Tenkte ha de i bryllupet i august.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-07-07, 21:53   #114
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Lekre sko, guniss!

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv  
Gammel 20-07-07, 21:57   #115
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

Lekre sko, guniss!



På salg og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-07-07, 22:01   #116
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

De var lekre, Guniss!

Likte støvlettene dine også, Angelique.

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 20-07-07, 22:33   #117
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Røde sko med kilehæl fra Dinsko, rød veske fra Mexx, Havaianas fra Lillevinkelsko til jeg skal på ferie (strandsko)
Omslagskjole fra Madonnakolleksjonen til HM, Kylie strandkjolen fra HM, omslagskjole fra Oasis....

Anne er ikke aktiv  
Gammel 20-07-07, 22:34   #118
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Kylie strandkjolen er dog for stor, har bestilt feil str, så den ligger om et minutt på markedsplassen... Str 40...

Anne er ikke aktiv  
Gammel 20-07-07, 22:36   #119
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg venter på disse:

007 er ikke aktiv  
Gammel 20-07-07, 22:40   #120
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg venter på disse:

De er kule!!! Hvor fra?

Anne er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no