Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-07, 15:36   #61
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Majsa, det var noen fantastiske... slynger (er det det det er?)! Hvor har du kjøpt dem? Bare sånn i tilfelle jeg skulle trenger en til.

Jeg kjøpte dem i en butikk i nærheten her, men jeg tror de forhandles av norske butikker også, i hvert fall nettbutikker. De heter Hotslings.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 08-07-07, 17:12   #62
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg kjøpte dem i en butikk i nærheten her, men jeg tror de forhandles av norske butikker også, i hvert fall nettbutikker. De heter Hotslings.

De var utrolig kule!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv  
Gammel 09-07-07, 12:53   #63
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Da har jeg fått El Naturalistra-skoene mine! - Fornøyd! Mine er vel og merke Sorte med mørke grønne detaljer. Tok en uke fra jeg bestilte til jeg fikk dem!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 09-07-07, 19:21   #64
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Da har jeg fått El Naturalistra-skoene mine! - Fornøyd! Mine er vel og merke Sorte med mørke grønne detaljer. Tok en uke fra jeg bestilte til jeg fikk dem!


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-07-07, 19:22   #65
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Bauce: vi MÅ møtes på Hellsenteret en tur til høsten

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-07-07, 21:37   #66
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Kjøpte meg litt ordentlig deilig sommertøy i dag. Det synes ikke så godt på bildene, men både shortsen og jakka er i tynntynn bomull - det eneste utenom lin som går an å ha på seg her i tropevarmen.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 09-07-07, 22:38   #67
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har vært i Dankmark og handlet masse .

- Kjempesøte støvler til meg selv
- Bronsjerosa Ecco sko til lillesøster
- 1 kardigan og en strikkejakke til meg selv
- Nydelig voksduk til spisebordet
- Diverse kjempesøte klær til lillesøster fra Mee too, Noa Noa og Exit
- Ticket to haven jakke til storebror
- Kjempefin bukse i mørkebrunt tweed fra Krista Lyngård til storebror
- Parkdress til lillesøster (på salg for bare 250 kr )
- Et gammelt fløtemugge/sukkerskål sett på loppemarked
- Tunika til meg selv

mm

Det regnet masse men du og du så mye bra shopping man kan gjøre når det regner. Foreløpi har jeg bare bilde av dette:





http://www.metoo.dk/index.php?language=dk (tunikaen nederst til høyre).

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 09-07-07, 22:40   #68
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Har vært på salg på Benetton og kjøpt litt til meg og litt til guttene.
Og så har jeg kjøpt bursdagsgave til mannen. Kan ikke finne link for han sitter rett bak her..
Har også kjøpt skolesekk til storebror.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 09-07-07, 22:57   #69
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Satser påat sommeren kommer og har kjøpt i dag:

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv  
Gammel 09-07-07, 23:01   #70
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Satser påat sommeren kommer og har kjøpt i dag:

Kjempefin kjole!

Vil gjerne se bilde av vesken du snakket om tidligere i tråden.

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 09-07-07, 23:32   #71
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Kjempefin kjole!

Vil gjerne se bilde av vesken du snakket om tidligere i tråden.

Den er lagt inn over

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv  
Gammel 10-07-07, 10:19   #72
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...



Bianco
Fantastiske å gå i!

Anne er ikke aktiv  
Gammel 10-07-07, 10:20   #73
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Og så har jeg shoppet på www.annegeddes.com til en venninnes baby

Anne er ikke aktiv  
Gammel 10-07-07, 10:21   #74
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.



Bianco
Fantastiske å gå i!

De du brukte på lørdag? De var lekre!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 10-07-07, 10:26   #75
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

De du brukte på lørdag? De var lekre!

Takk snuppa

Anne er ikke aktiv  
Gammel 10-07-07, 12:44   #76
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Anne M: de støvlettene har jeg i ankelkort utgave i både svart og konjakk-brun. De er utrolig fine - og har holdt seg veldig bra!

Er de veldig smale i skaftet eller? Mener å huske at jeg ikke hadde en sjangs.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 10-07-07, 16:07   #77
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.



Bianco
Fantastiske å gå i!

Kan bare signere deg på dette! Disse er absolutt fantastiske!

Ingrid-lille er ikke aktiv  
Gammel 10-07-07, 16:16   #78
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.851
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Da har jeg fått El Naturalistra-skoene mine! - Fornøyd! Mine er vel og merke Sorte med mørke grønne detaljer. Tok en uke fra jeg bestilte til jeg fikk dem!

De var kjempefine! Er det disse du har - og er de så flate som de ser ut som, eller er de litt oppbygd innvendig?

http://www.elnaturalista.com/index.p...&show=superior

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-07-07, 16:16   #79
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Kjøpte meg et par off-white leggings ("kort" modell) på Indiska i dag. Har tenkt å bruke de til omslagskjolene mine nå i sommer. Har følt at jeg har sett gravid ut med de tidligere, men nå når jeg ER gravid kan jeg vel driste meg til å bruke dem.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 10-07-07, 21:22   #80
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Anne M: de støvlettene har jeg i ankelkort utgave i både svart og konjakk-brun. De er utrolig fine - og har holdt seg veldig bra!

Er de veldig smale i skaftet eller? Mener å huske at jeg ikke hadde en sjangs.

Jeg blokket dem ut et par cm. De er ikke så brede nei.
Men flotte
Kjøper dem i brun også til høsten.

Anne er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no