Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-07, 10:50   #41
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Bestilt meg mammalinbukse på LaRedoute.
De var utsolgt på HM

Håper den passer da (tenkte ha den til Malagatur)



Og denne:



Tilbud da
Ble knappe 400 kr tilsammen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-07-07, 12:02   #42
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Det var salg på B-young her i byen og handlet meg 9 ulike topper til under 1000 kr. Fant ingen bilder av dem på nettet.
Også kjøpte jeg meg skjørt på KapAhl.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv  
Gammel 07-07-07, 13:07   #43
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Kjøpt meg bukse i dag, dvs bestilt fra Net-A-Porter
Miu Miu.

Blir spennende å se om de er like raske som de to siste gangene, under to døgn

Hentet også par nr.2 Tom Ford briller i går, rålekre



__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 07-07-07, 13:28   #44
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har vært på salg de siste dagene og har handlet følgende:

Til lillebror: en bukse og to gensere
Storebror: ny ransel, penal, to gensere
Meg selv: 3 topper, to bh, truser, kåpe til høst/vinter, to tunika og en bukse.

Garbella er ikke aktiv  
Gammel 07-07-07, 15:11   #45
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

*deltar*

Jeg har shoppet litt de siste dagene...

Campersko, nydelig offwhite topp i merinoull og stor canvasveske (årets ferieveske) til undertegnede. Gensere i div. utførelse til jentene, samt nydelig sommerkjole til minstemor; 50 % avslag på Exit.

Har dessverre ingen bilder enda.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv  
Gammel 07-07-07, 17:53   #46
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg så et sommerskjørt i vinduet på Vero Moda igår, som virkelig ropte på meg. Så jeg gikk til byen idag for å prøve. Da lå skjørtene utenfor på et bord, og var satt ned til 100 kroner. Akkurat mitt perfekte sommerskjørt!
Lengde litt over kneet, litt utskrådd, bred linning/hoftestykke med små knappelommer nedenfor, bomull med litt stretch.
Jeg kjøpte like godt tre stykker, ett helt hvitt, ett hvitt med røde og rosa geometriske litt 70-talls-blomster, og ett med de samme blomstene i grønt og gult. SÅ fornøyd, jeg kommer til å bo i de skjørtene.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 07-07-07, 19:00   #47
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Kjøpte meg en ny fin løper i turkis til spisebordet som er mørkebrunt, 2 nye fine pynteputer til sofaen i turkis på Idiska. Det ble skikkelig fint.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 07-07-07, 19:08   #48
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg så et sommerskjørt i vinduet på Vero Moda igår, som virkelig ropte på meg. Så jeg gikk til byen idag for å prøve. Da lå skjørtene utenfor på et bord, og var satt ned til 100 kroner. Akkurat mitt perfekte sommerskjørt!
Lengde litt over kneet, litt utskrådd, bred linning/hoftestykke med små knappelommer nedenfor, bomull med litt stretch.
Jeg kjøpte like godt tre stykker, ett helt hvitt, ett hvitt med røde og rosa geometriske litt 70-talls-blomster, og ett med de samme blomstene i grønt og gult. SÅ fornøyd, jeg kommer til å bo i de skjørtene.

De hørtes fine ut! Jeg skal ut å kjøpe redningsvest til eldstejenta nå

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 07-07-07, 19:13   #49
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Maxi, kanskje eg også MÅ innom VM. Takk for tips!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 07-07-07, 19:15   #50
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Det fantes også i hvitt med mørkeblått og turkis mønster, det var den eneste varianten jeg ikke kjøpte.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 07-07-07, 19:20   #51
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Åh. Utsolgt.

Du får kjøpt en lignende skjorte i NRK-butikken.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv  
Gammel 07-07-07, 22:18   #52
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Nå har jeg vært på jakt etter skjørt på Vero Moda, men det ble dessverre bomtur. Kveldens shoppingrunde resulterte i en stk Helly Hansen redningsvest til eldstejenta.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 07-07-07, 22:24   #53
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har kjøpt meg veske - en "Fendi", men må innrømme det bare er en kopi.... Originalen koster nemlig 2000$!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv  
Gammel 08-07-07, 00:41   #54
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har bare kjøpt kroker til badet på Saape idag.
En giraff til lille og 2 blå til mannen og meg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 08-07-07, 05:30   #55
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Kjøpte denne forrige helg, og er nyforelsket:


Har brukt den mange ganger om dagen, så jeg fant ut at jeg trengte en å bytte på med:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 08-07-07, 10:16   #56
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Jeg har kjøpt meg veske - en "Fendi", men må innrømme det bare er en kopi.... Originalen koster nemlig 2000$!

Jeg begjærer en Spy. Det må jeg bare innrømme. Hvilken falt du for?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 08-07-07, 10:24   #57
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Denne hadde passet akkurat til det nye skjørtet mitt med røde og rosa blomster som ligner på disse. Men det spørs om noen av ungene (5-20 år) passer oppi eller har lyst til å bæres rundt.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 08-07-07, 13:42   #58
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Majsa, det var noen fantastiske... slynger (er det det det er?)! Hvor har du kjøpt dem? Bare sånn i tilfelle jeg skulle trenger en til.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 08-07-07, 13:52   #59
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Har bestilt meg flere mammaklær....



denne i lysrosa


denne toppen i korall


dette "skjerfet" til å knyte rundt magen

og denne uvanlig pene buksen....hehe. Iallefall god å ha på seg

Jinx er ikke aktiv  
Gammel 08-07-07, 15:58   #60
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg begjærer en Spy. Det må jeg bare innrømme. Hvilken falt du for?

Det er faktisk en Spy i beige med mørkt håndtak og lås

__________________
Seiler min egen sjø

Sist redigert av Ginger2 : 08-07-07 kl 16:06.
Ginger2 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no