Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kler jeg disse fargene/toppene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 13:24   #1
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kler jeg disse fargene/toppene?

Var på shopping sammen med min kjære mor her om dagen og hun fikk overbevist meg om at noen rødfarger og oransje kler meg.

Er forresten veldig glad i turkis. Noen som har ideer til andre farger jeg kan kle?

Jeg tåler ærlige meninger, er så lei av venner og slikt som sier alt er fint uansett. Alt er ikke fint til alle og enhver, det vet jeg jo, men det er ikke alltid så lett å se på seg selv.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.

Sist redigert av *HH* : 26-06-07 kl 20:42.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:32   #2
mimmo
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Synes at den oransje var veldig fin på deg.

Men du kan helt klart bruke de 2 andre også.

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:33   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Den midterste var veldig flott. Er litt usikker på de andre. Kan hende blitzen ga feil lys?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:34   #4
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Fargemessig synes jeg du ser best ut i topp nr. 2. Litt vanskelig å bedømme ut fra bildene. Jeg ser også for meg at du kunne kle en klar blåfarge, men det er vel ikke helt in for tiden kanskje?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:35   #5
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Den nederste ser jo helt grusom ut på meg. Den liker jeg egentlig best selv. Den øverste ser litt rosa ut på bildet, men den er i en slags oransjefarge og en rødfarge.

Skal se om jeg kan få mannen i huset til å knipse noen bilder av meg senere i dag. For fargene ble litt rare

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:37   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Jeg synes du var finest i den grønne, men ikke noe galt med de to andre heller.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:39   #7
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Utifra bildene å dømme kler du helt klart best den oransje.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:40   #8
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Fargemessig synes jeg du ser best ut i topp nr. 2. Litt vanskelig å bedømme ut fra bildene. Jeg ser også for meg at du kunne kle en klar blåfarge, men det er vel ikke helt in for tiden kanskje?

I mørkeblå blir jeg ganske blek i hvert fall, men hvis jeg er litt i sola om sommeren blir jeg relativt brun. Da blir det jo litt finere i hvert fall.

Jeg skulle hatt Susanna og Trinny til å hjelpe meg. Føler jeg trenger en ny stil.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 13:41   #9
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Opprinnelig lagt inn av mimmo, her.

Synes at den oransje var veldig fin på deg.

Men du kan helt klart bruke de 2 andre også.

Enig!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:11   #10
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Jeg synes bildet/farge nr 2 og 3 var finest på deg.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 14:35   #11
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Usikker på bilde nr en, men du kler godt toppen på bilde nr to. Bilde tre er litt vanskelig å si noe om, siden fargene på bildet er litt rare. Men jeg vil tro du kler den også.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 15:09   #12
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Det første som slår meg er at du kler trukis, blått, grønt. Så den nederste toppen er flott til deg syns eg. Den i midten er også flott, og har ei ringing som virkelig kler deg godt. Den øverste blir feil i halsen til deg og håret ditt. Du treng meir hud, frøken.

Summasumarum; Den midterste ringinga er super, dei nederste fargane er flotte. Og eg skulle gjerne likt å sjå deg i en turkis topp!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 15:12   #13
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Når det gjelde blått meine eg ikkje marineblått, men blåttblått.

Og når det gjelde stil akkurat no så har eg forelska meg totalt i slimjeans med vide toppar/tunika over. Et par ballerina eller flipflops, en enkel cardigan over!

Og for dei varme dagane er lette skjørt og tubetoppar alltid fint!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 15:13   #14
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Her er et eksepmel på en blåfarge eg trur du kler.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 15:13   #15
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Ops, vart litt ivrig.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 15:24   #16
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Den oransje er veldig fin til deg. Den grønn / blå har et flott snitt til deg, syns jeg, og fargene er også spreke til deg. Den øverste, i en slags rødrosa syns jeg ikke var like heldig som de to andre. Noe med fargen i forhold til ansiktet som ikke stemmer helt, syns jeg.

Ved nærmere ettersyn må jeg si at den rødrosa dessuten har feil snitt til deg. Den virker "posete" mens de andre har mye bedre fasong til deg.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 16:11   #17
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Den øverste er for posete synes jeg - den i midten har kjempefint snitt - og på den nederst ser du veldig brystfager ut. (det kan jo være en god ting det også)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 16:19   #18
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Den nederste var kjempefin til deg, synes jeg.

De to andre var fine de også, men jeg synes de ble litt blasse ...

Jeg tror at du ville ha kledd en topp med klar, rød farge.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 16:22   #19
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Den første er litt stor mens nr 2 fremhever den flotte fasongen din og fargen var og flott til deg. Jeg synes du kledde godt fargene og mønsteret på topp nr 3, men er litt usikker på fasongen. Jeg kunne tenkt meg å se deg i grønt og naturfarger, brunt f.eks. Tror og du godt kan ha sterke farger som turkise og rødt.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 18:23   #20
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kler jeg disse fargene/toppene?

Enig med de andre jeg.
To og tre var fine på deg. Fargene i den øverste gjorde deg litt rosa liksom? Men det kan jo bare være bildet og da!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no