Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-14, 21:26   #241
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

ops! Jeg gikk visst på en Etsy-smell igjen gitt ... Sånn går det når man har for god tid.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 14-04-14, 10:11   #242
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Må bare vise (og anbefale) mitt siste skokjøp. Helt nydelige, myke sneakers fra Tamaris. Utrolig gode på foten.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 14-04-14, 22:36   #243
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

De var fine, Røverdatter. Hvor er de kjøpt?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 08:02   #244
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg kjøpte de på Ellos, men de har dem sikkert i skobutikker som fører Tamaris og det gjelder vel iallefall Eurosko og Skoringen såvidt jeg vet.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 10:58   #245
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Ruslebiffen: Go for it!! Jeg har veldig sjelden opplevd skivebom med mine Bodenklær. Men jeg vet hvilke fasonger som passer til min kropp og jeg leser alltid garment measurements nøye.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 11:01   #246
halaisa
Aktiv
 
halaisa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 161
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg har kjøpt meg strikkenett med teksten:
Winter is coming, knit faster.


Sist redigert av halaisa : 15-04-14 kl 11:12.
halaisa er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 11:02   #247
halaisa
Aktiv
 
halaisa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 161
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Etsy er farlig....

halaisa er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 11:10   #248
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av halaisa, her.

Jeg har kjøpt meg strikkenett ed teksten:
Winter is coming, knit faster.

Fantastisk. Nå skulle jeg virkeli ønske at jeg kunne strikke.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 11:13   #249
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Ruslebiffen: Go for it!! Jeg har veldig sjelden opplevd skivebom med mine Bodenklær. Men jeg vet hvilke fasonger som passer til min kropp og jeg leser alltid garment measurements nøye.

Ja, det er der jeg er litt sånn slumsete av og til. Men jeg skal ta meg ordentlig tid og sjekke. Jeg er generelt blitt god til å spotte hvilke modeller som passer meg og ikke sånn generelt, men det er noe med å handle fra et helt nytt sted.

Ellers så sikler jeg mye inne på modcloth.com, der har de fantatsik mye fint for oss som er glad i vintage/retrostil. Men jeg har ikke helt turt å handle derfra ennå heller.

Sorry avsporing!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 11:13   #250
halaisa
Aktiv
 
halaisa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 161
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Hehe ikke sant det må vel være det beste nerdetilbehøret ever.

halaisa er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 11:14   #251
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av halaisa, her.

Etsy er farlig....

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 11:14   #252
halaisa
Aktiv
 
halaisa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 161
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Forresten, jeg har så lyst til å kjøpe noen kule/morsomme wallstickers. Noen som hvet hvor jeg skal lete?

halaisa er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 11:15   #253
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av halaisa, her.

Forresten, jeg har så lyst til å kjøpe noen kule/morsomme wallstickers. Noen som hvet hvor jeg skal lete?

Etsy

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 11:17   #254
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 11:21   #255
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Ja, det er der jeg er litt sånn slumsete av og til. Men jeg skal ta meg ordentlig tid og sjekke. Jeg er generelt blitt god til å spotte hvilke modeller som passer meg og ikke sånn generelt, men det er noe med å handle fra et helt nytt sted.

Ellers så sikler jeg mye inne på modcloth.com, der har de fantatsik mye fint for oss som er glad i vintage/retrostil. Men jeg har ikke helt turt å handle derfra ennå heller.

Sorry avsporing!

Hehehe jeg har handlet fra Modcloth også. suprise suprise
Er bare å hoppe i det! Hvis plagget ikke passer så kan du kanskje bruke markedsplassen her?

Jeg elsker vintage/retrostilen, kjoler er min store lidenskap!!

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 11:25   #256
halaisa
Aktiv
 
halaisa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 161
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Hehe jeg har lett og lett på etsy men blir litt overveldet.

halaisa er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 14:39   #257
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Og litt mer

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 15:14   #258
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.851
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Nye hverdagssko fra Go Green - ikke überkule, akkurat, men virker veldig gode:



Ny, rød kjole fra Indiska - beklager dårlig bilde. Denne likte jeg, fin fasong. Fantes også i mørkeblått. Det er litt "blomstermønster" i selve stoffet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 16:28   #259
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Hehehe jeg har handlet fra Modcloth også. suprise suprise
Er bare å hoppe i det! Hvis plagget ikke passer så kan du kanskje bruke markedsplassen her?

Jeg elsker vintage/retrostilen, kjoler er min store lidenskap!!

Min også. Jeg synes rett og slett det er vanskelig å kjøpe alt annet enn kjoler og til nød skjørt. Snakk om i-landsproblem.

Modcloth skal nok testes.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 15-04-14, 16:49   #260
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Ble litt i dag:

Skjørt fra Baum und pferdgarten (riktignok kjøpt for noen dager siden):


Og litt fra Lindex. Der er det mange år siden jeg har kjøpt noe annet enn undertøy og barneklær.... Kjolen har roa og sorte striper, ikke hvite og sorte som på bildet.

__________________
2010 2012

Sist redigert av Ruslebiffen : 15-04-14 kl 21:39.
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no