Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-12, 19:12   #101
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.930
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.



Og disse:http://www.brandos.no/art/tate-0700-...k-arona/a59400

Hrmf. Trodde det var jeg som skulle ha Artsko. De røde var fantastiske!


Sist redigert av banana : 14-11-12 kl 22:33.
banana er aktiv nå  
Gammel 14-11-12, 21:01   #102
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II



Jeg kjøpte disse på Brandos salget.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 21:19   #103
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.807
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Jeg har gjort et kjøp som er langt unna mitt vanlige jeg, håper bare den passer!

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 22:22   #104
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Salg hos Ellos


Sist redigert av Dronningen : 06-12-12 kl 14:44.
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 22:22   #105
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Og denne


Sist redigert av Dronningen : 06-12-12 kl 14:44.
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 15-11-12, 09:25   #106
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.



Jeg kjøpte disse på Brandos salget.

Nice!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 15-11-12, 09:36   #107
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Lindetilbud:
30% på alle varer 15.-17. november
Internettkode: NO30

Så da prøver jeg meg på denne lille sorte.
Var flere fine kjoler der synes jeg, men de blir litt for korte for meg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 15-11-12, 20:55   #108
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.670
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Butterfly - fineste butikken i byen hadde 40 % på store deler av butikken i forbindelse med at de skal stenge butikken og starte opp ren nettbutikk.
- Jeg kjøpte meg to skjørt


Og dette, bare i mørk petrol der det er sort, sort der det er rødt og eplegrønt der det er grått.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv  
Gammel 16-11-12, 10:13   #109
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Che- skikkelig lekre skjørt

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 16-11-12, 10:17   #110
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Fine skjørt, ja - og vidunderlige butikken! (Når det er sagt, må jeg legge til at Twisted i Bergen faktisk går den en høy gang.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 16-11-12, 16:45   #111
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Fikk disse i dag, og de var så fine! Og perfekt hæl til meg.

Men. De er for trange i leggen.
Og de er såpass dyre at jeg kan liksom ikke gamble med at det vil funke med utblokking heller.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-11-12, 17:13   #112
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fikk disse i dag, og de var så fine! Og perfekt hæl til meg.

Men. De er for trange i leggen.
Og de er såpass dyre at jeg kan liksom ikke gamble med at det vil funke med utblokking heller.

Mangler det mye da? Skal jo litt til for at utblokking ikke funker?

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv  
Gammel 16-11-12, 17:14   #113
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Kjøpte denne på Lindex - men med sort glitterbelte til.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv  
Gammel 16-11-12, 17:49   #114
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Kjøpte denne på Lindex - men med sort glitterbelte til.

Er det samme som jeg bestilte lenger opp?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-11-12, 17:50   #115
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Mangler det mye da? Skal jo litt til for at utblokking ikke funker?

Nja, 2-3 cm iallefall.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-11-12, 17:52   #116
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Jeg fikk denne i posten i dag:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 16-11-12, 18:29   #117
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Er det samme som jeg bestilte lenger opp?

Nei, er ikke den samme nei

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 16-11-12, 18:33   #118
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Var innom KappAhl i går:







Bare svart da!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 16-11-12, 18:53   #119
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fikk disse i dag, og de var så fine! Og perfekt hæl til meg.

Men. De er for trange i leggen.
Og de er såpass dyre at jeg kan liksom ikke gamble med at det vil funke med utblokking heller.

Oi, lekre de også. Og de røde lenger opp her da.. har så lyst på men synes 9cm hel er litt vel høyt. Tror at jeg har begynt å like dette merket. HAr et par som jeg kjøpte i fjor, som jeg bodde i hele vinteren i fjor og bruker de ofte nå også. Brun semsket med en dusk på siden.

Men atte, prøv å smøre støvlettene med sånn lærbalsam, da blir de utrolig myke i skinnet og mye bedre å ha på, og kanskje glidelåsen blir litt lettere å få igjen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 16-11-12, 19:33   #120
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Oi, lekre de også. Og de røde lenger opp her da.. har så lyst på men synes 9cm hel er litt vel høyt. Tror at jeg har begynt å like dette merket. HAr et par som jeg kjøpte i fjor, som jeg bodde i hele vinteren i fjor og bruker de ofte nå også. Brun semsket med en dusk på siden.

Men atte, prøv å smøre støvlettene med sånn lærbalsam, da blir de utrolig myke i skinnet og mye bedre å ha på, og kanskje glidelåsen blir litt lettere å få igjen.

Jeg er ingen høyhæltdame, men disse er gode.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no