Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-07, 15:24   #1
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den NYE uendelige shoppingtråden

Jepp, vi har nådd limiten på den gamle uendelige - og jeg tar på meg oppdraget med å starte en ny tråd

Hva har dere shoppet i dag, da?



__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 28-03-07, 15:26   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Nåtting!! Shoppefri mars.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 28-03-07, 15:26   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg har shoppet påskeservietter på Åhlens, påskeliljer til å ha hjemme, på graven til S og til graven til pappa + en påskeduk.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 28-03-07, 15:41   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Sandaler til sydenturen vår nå straks!!!
Sølvfargede

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 28-03-07, 16:20   #5
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Sykkel til min kjære!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv  
Gammel 28-03-07, 17:32   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg har kjøpt en svart strømpebukse, et svart cordskjørt og en klistremerkemaskin!

Og så venter jeg på spennende pakke i posten: Mulberry-vesken som jeg har kjøpt av Morgana.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 28-03-07, 17:37   #7
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

[quote=Maximillia;321102
Og så venter jeg på spennende pakke i posten: Mulberry-vesken som jeg har kjøpt av Morgana.[/quote]

Ja, det gjør du vel.
Det er andre gangen den veska går foran nesa på meg.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 28-03-07, 18:35   #8
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har kjøpt en svart strømpebukse, et svart cordskjørt og en klistremerkemaskin!

Og så venter jeg på spennende pakke i posten: Mulberry-vesken som jeg har kjøpt av Morgana.


Den er i posten

morgana er ikke aktiv  
Gammel 28-03-07, 23:06   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Nå får jeg melde meg på shoppetråden, for jeg har handlet alt for lite klær til meg selv i det siste. Og garderoben trenger litt fornyelse nå. Jeg har i alle fall handlet en fin topp på H&M i dag. Billig var den også, og det gjorde ikke noe.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0799.JPG (67,7 KB, 42 visninger)
Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 28-03-07, 23:34   #10
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Har shoppet gullfisker, en kampfisk og 5 bittesmå neontetra eller hva de nå heter. Nå svømmer de rundt i akvariet.

Det var jo ikke akkurat klær da men shopping er shopping.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 28-03-07, 23:37   #11
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Har shoppet lik jakke som Missa bare i råååååååsa. Jeg kjøpte min først .

 
Gammel 28-03-07, 23:40   #12
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg har shoppet meg en stilig mamma-dongeri

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 29-03-07, 02:03   #13
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Fikk to store pakker i posten i dag!
Den ene var til meg, en skinnfrakk jeg har kjøpt fra Angelique. Den passet perfekt og var enda finere enn på bildet.

Den andre pakken var til snuppa. Har kjøpt masse nydelige kjoler, bukser, jakker, skinntøffler, bluse, genser og strømpebukser fra www.prinsessebutikken.dk Var kjempefornøyd med alt.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 29-03-07, 08:37   #14
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg kjøpte meg en hvit og en lys turkis V-genser på B-young i går. Jeg er optimist og satser på påskesol og litt farge i kinnene, så da er det deilig å finne fram litt vårfarger etter påske

I tillegg hentet jeg et par lilla Crocs på Posten i går. De skal være bursdagsgave til N som blir 8 år rett etter påske. De står langt opp på ønskelista, så jeg tipper hun blir kjempeglad!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 29-03-07, 09:11   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Fikk to store pakker i posten i dag!
Den ene var til meg, en skinnfrakk jeg har kjøpt fra Angelique. Den passet perfekt og var enda finere enn på bildet.

.

Så bra Nynne!!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 29-03-07, 09:25   #16
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Sandaler til sydenturen vår nå straks!!!
Sølvfargede

Lækre. Hvor har du kjøpt de?? *skal også snart til syden*

Kula er ikke aktiv  
Gammel 29-03-07, 09:29   #17
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Jeg har bestilt meg klær fra HM nå. Heldigvis kommer ikke pakken før i april, så da ryker ikke min kjøpefrie mars.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv  
Gammel 29-03-07, 09:36   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Lækre. Hvor har du kjøpt de?? *skal også snart til syden*

En venninne kom nettopp hjem fra New York med de og en petrolblå bluse fra MJ for me
Har sett noe lignende fra en annen designer på Net-A-Porter
Tenker de har de hos Benedicte Ferner eller hos Zant på CC Vest, eller kanskje Corso Como?
Alle de tre fører Marc Jacobs sko

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 29-03-07, 09:59   #19
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

OK. Takk for opplysningen. Lekre var de i allefall.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 29-03-07, 18:18   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Var innom senteret i lunsjen for der er det Meny butikk
Måtte ha hvitløkspate og et spesielt olivenbrød

Stakk innom KappAhl og fant denne deilige veldig lette tunikaen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no